Ik wilde veel roepen maar misschien is het moeilijk.quote:Op maandag 10 april 2023 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hoeveel ga je er goed gokken denk je?
Met haar gezeur over haar en buiken.quote:Op maandag 10 april 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
CIGAR is in een hele slechte paasbui
Ik zou dat toch lastig vinden, als mensen ook hun beroep erbij zeggen ga ik daar een ook een paar mensen proberen te raden.quote:Op maandag 10 april 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde veel roepen maar misschien is het moeilijk.
In het echt denk ik er wel meer te raden als ik met iedereen 5 minuten mag praten.Karakter gaat me lukken.
quote:Op maandag 10 april 2023 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Helpende plus? Bij die supermarkt? Of plus size?
Daar doe ik niet aan.quote:
Ik hoop bepaalde mensen echt op grapjes, rust of spontaniteit te kunnen herkennen.quote:Op maandag 10 april 2023 19:49 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik zou dat toch lastig vinden, als mensen ook hun beroep erbij zeggen ga ik daar een ook een paar mensen proberen te raden.
quote:Op maandag 10 april 2023 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Hij ziet eruit alsof hij het weerbericht gaat presenteren.
Het is wel een verademing nu je het zegt.quote:Op maandag 10 april 2023 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind het toch wel opvallend veel normale mensen vanavond! Vroeger was alles beter blijkt maar weer eens
quote:Op maandag 10 april 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop bepaalde mensen echt op grapjes, rust of spontaniteit te kunnen herkennen.
Zal je zien is er maar eentje goed.
Vandaag is maandagquote:Op maandag 10 april 2023 19:53 schreef XSbig het volgende:
Ik ben echt helemaal in de war met de dagen trouwens.
Dit even ter info.
Over een paar weken koningsdag, dan nog bevrijdingsdag. Hele maand verwarring (en veel vrij).quote:Op maandag 10 april 2023 19:53 schreef XSbig het volgende:
Ik ben echt helemaal in de war met de dagen trouwens.
Dit even ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |