Ik had eerlijkgezegd wel meer verwacht voor Lieve Tante Pollewop Manager start ja...quote:Op donderdag 6 april 2023 15:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de FEBO
Geloof dat Rupie 2000,- ( in die buurt) had in een maand
Aan het niveau van de grote spelshow van het jaar spelletjes te zien mag je niet veel meer verwachten van de FEBOquote:Op donderdag 6 april 2023 15:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had eerlijkgezegd wel meer verwacht voor Lieve Tante Pollewop Manager start ja...
Ik gun Wendie ook wel het Schrale Maandscenarioquote:Op donderdag 6 april 2023 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aan het niveau van de grote spelshow van het jaar spelletjes te zien mag je niet veel meer verwachten van de FEBO
Het is juist Wendy die een klein budget kan handelen, en mss ook nog gek doet en de pot aanbreekt voor boodschappen..quote:Op donderdag 6 april 2023 15:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gun Wendie ook wel het Schrale MaandscenarioZe wilde zo graag
Durft ze niet..quote:Op donderdag 6 april 2023 15:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Het is juist Wendy die een klein budget kan handelen, en mss ook nog gek doet en de pot aanbreekt voor boodschappen..
En een frikandellen paasei als hoofdmaal.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wordt blokjes hout verstoppen
kan ze niet in haar eentje doen, moet over gestemd worden.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Het is juist Wendy die een klein budget kan handelen, en mss ook nog gek doet en de pot aanbreekt voor boodschappen..
Dan 9 tegen 9 en ze mag beslissen..kom op dit moet ooit eens gebeuren, ik wacht er al maanden op.quote:Op donderdag 6 april 2023 15:50 schreef Verida het volgende:
[..]
kan ze niet in haar eentje doen, moet over gestemd worden.
Geef ze dan 2 of 3 tanks helium, hebben we nog wat te lachenquote:Op donderdag 6 april 2023 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ook weer klaar.. morgen maar weer ballonnen blazen om het goed te maken
Ze heeft gewenst dat ze wil winnen zei ze.. ook dát snapt ze nietquote:Op donderdag 6 april 2023 15:55 schreef Silves het volgende:
Mirthe euhhh mag ik maar 1 wens doen, niet normaal rupsje nooit genoeg.
Te laat, er staat al een enorme bottenknagerquote:Op donderdag 6 april 2023 16:03 schreef Sestra666 het volgende:
waar is erik, moet hij niet botten likken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |