Hoe durf je me met Zoë te vergelijkenquote:Op donderdag 6 april 2023 09:07 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat zoe zich moeilijk kan inhouden om niet gaan voelen aan die omslag
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Erik nou zo'n verbrande knar, kan hij eerdaags de vellen van z'n hoofd eten... scheelt weer een bammetje.
Of nietquote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Harry het volgende:
Een Gouden Envelop. Dat moet goed nieuws zijn, lijkt me.
Frumquote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Erik nou zo'n verbrande knar, kan hij eerdaags de vellen van z'n hoofd eten... scheelt weer een bammetje.
Yep, hopen dat ze er niet te lang wachtenquote:
Wie Ow wie ?quote:Op donderdag 6 april 2023 09:12 schreef FreshFruit het volgende:
Dat oppervlakkig ligt toch wel aan hemzelf.Ik vind hem star en totaal geen diepgang hebben.
Hij kan het wel roepen maar ik zie het totaal niet.
Sorry,een verlate reactie dit.
JW.quote:
Knikkerenquote:Op donderdag 6 april 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
Erik op zoek naar buitenspelletjes
Die zo min mogelijk kosten
Wie gaat dat betalen?quote:Op donderdag 6 april 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
Erik op zoek naar buitenspelletjes
Die zo min mogelijk kosten
Blikspuit.quote:
Hmmmm.Is biljart niet meer leuk?quote:
Voor als het mooi weer isquote:Op donderdag 6 april 2023 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmmm.Is biljart nier meer leuk?
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Frummelie het volgende:
jw brengt zijn tijd liever met eunice door nuquote:Op donderdag 6 april 2023 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmmm.Is biljart niet meer leuk?
Kim komt terug?quote:Op donderdag 6 april 2023 09:09 schreef Harry het volgende:
Een Gouden Envelop. Dat moet goed nieuws zijn, lijkt me.
Dan ben ik voor.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor als het mooi weer is
En leuk natuurlijk als ze de cricket poortjes laten staan en anderen hun nek daar over breken
In de hottub.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
jw brengt zijn tijd liever met eunice door nu
Vanaf 12 uur hierquote:Op donderdag 6 april 2023 09:18 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Ze geven voor de hele dag regen af..... en toch wordt buiten alles in orde gemaakt, beetje zonde van al het werk ...
Ik denk dat Eunice haar dingen gewoon blijft doen hoor en dat ze misschien tussen door of in de avond samen zitten. Eunice wil nog veel te veel lerenquote:Op donderdag 6 april 2023 09:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
Volendam las ik gisteren.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanaf 12 uur hier
Maar goed woon niet heel dichtbij
verwacht zoemer en dat dan de betekenis van de gouden omslag word bekend gemaaktquote:Op donderdag 6 april 2023 09:18 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop inderdaad op een graai uit de prijzenpot
Met de gouden envelop
vraag geliijk schommel aan , ris af , wipplank , zijn de kleuters uit de loods tevreden meequote:Op donderdag 6 april 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
Wendy
Een trampoline
Ja![]()
Naast het klimrek
Dat snap ik wel...quote:Op donderdag 6 april 2023 09:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ah ook leukquote:Op donderdag 6 april 2023 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Jeu de boules en cricket wilde hij
Dat was wel leuk vroeger, of stoeprandje die dingen kan je nu kopen als geen stoeprand hebtquote:
Allemaal op rood...hatsjikidee..quote:Op donderdag 6 april 2023 09:21 schreef greysbones het volgende:
Erik zoekt op prijs
Dat worden goedkope spellen
Niet om naar te kijkenquote:
Deden wij ook vaak.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat was wel leuk vroeger, of stoeprandje die dingen kan je nu kopen als geen stoeprand hebt
Zat ik net aan te denken.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet om naar te kijken
Tenzij we Nick uit BB erbij krijgen om commentaar te geven
Ze willen ook geld uitgeven hequote:Op donderdag 6 april 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
Wendy
Een trampoline
Ja![]()
Naast het klimrek
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:24 schreef greysbones het volgende:
Je kunt aan het gezicht van wendy zien dat het niks is
Nee is voor kleine kinderen dusquote:Op donderdag 6 april 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Mijn zoon van 4 zei Wendy heeft ze nog zulke kleine kinderen?
Nja denk niet dat iedereen mee gaat doen, dus hebben we nog een stream waar we naar kunnen kijkenquote:Op donderdag 6 april 2023 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet om naar te kijken
Tenzij we Nick uit BB erbij krijgen om commentaar te geven
nee zijn al wat ouder dacht ikquote:Op donderdag 6 april 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Zoon is 15 of 16 toch ?quote:
Volgens mij gaat haar zoon naar middelbare school dit jaar..quote:Op donderdag 6 april 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:26 schreef xsaskiax het volgende:
het weer van vandaag vanaf 2 uur regenFeest begint om 4 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik dacht dat hij in het examenjaar van de MAVO zat.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:26 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat haar zoon naar middelbare school dit jaar..
Jappie wil naar huisquote:Op donderdag 6 april 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Jasper is tegenwoordig ook vroeg uit bed en gelijk bezig
Mensen die heel erg aan/bij iemand plakken fleuren helemaal op als die persoon weg is
Nu dan Rupert weg kijken hoe Imdiddin gaat ontwikkelen en Babette weg om te kijken wat Wendy en Zoë dan gaan doen.
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:27 schreef Inka het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in het examenjaar van de MAVO zat.
Wilde Jeffrey ookquote:
Erik hinkelen,ik ga stuk.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ze kunnen een hinkelbaantje tekenen, kost niets
Jappie loopt vooral depri rondquote:Op donderdag 6 april 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde Jeffrey ook![]()
Ik zie hem nu toch steeds dingen doen en ook bij andere mensen zitten.
Eerder zag je hem alleen bij Wanda zitten.
japie is heel onrustig hij moet iets om handen hebben om de tijd door te komenquote:Op donderdag 6 april 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde Jeffrey ook![]()
Ik zie hem nu toch steeds dingen doen en ook bij andere mensen zitten.
Eerder zag je hem alleen bij Wanda zitten.
Dan zit ik er naastquote:Op donderdag 6 april 2023 09:27 schreef Inka het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in het examenjaar van de MAVO zat.
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ze kunnen een hinkelbaantje tekenen, kost niets
Hejj Dot, hou eens op, dan blijven we met al die gezapige lui zitten...quote:Op donderdag 6 april 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Jasper is tegenwoordig ook vroeg uit bed en gelijk bezig
Mensen die heel erg aan/bij iemand plakken fleuren helemaal op als die persoon weg is
Nu dan Rupert weg kijken hoe Imdiddin gaat ontwikkelen en Babette weg om te kijken wat Wendy en Zoë dan gaan doen.
quote:Op donderdag 6 april 2023 09:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dot, hou eens op, dan blijven we met al die gezapige lui zitten...
De oudste van Ice gaat naar de middelbarequote:
Tadaaaa.quote:
Zoveel ramen zitten er niet in de loodsquote:
En anders komt Wim wel even langs.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoveel ramen zitten er niet in de loods
Dus veel schade zal er niet ontstaan
Klopt alleen dan sla je balletje in een gat en niet door een poortjequote:
Er zitten allemaal Utopia kijkers in de loods..quote:Op donderdag 6 april 2023 09:37 schreef Setje72 het volgende:
Het schijnt heel normaal te zijn de gouden envelop die er ligt...niemand zegt er wat over.Denk dat Febo hoopt op veel speculeren,zal me niks verbazen als er pas morgen ofzo wat mee gedaan word
Nouuuuquote:Op donderdag 6 april 2023 09:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zitten allemaal Utopia kijkers in de loods..
Je bent me net voor.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Wel geinig om te zien, Wendy neemt het allemaal wel serieus.. toppertje is het toch...
De hele dag Wendiekijken in de het kantoor is ook geen zak aan.. té serieusquote:Op donderdag 6 april 2023 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Wel geinig om te zien, Wendy neemt het allemaal wel serieus.. toppertje is het toch...
Zeg dan dat ze even overschakelenquote:Op donderdag 6 april 2023 09:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De hele dag Wendiekijken in de het kantoor is ook geen zak aan.. té serieus
Ze moet er 4x per dag uit om te rokenquote:Op donderdag 6 april 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeg dan dat ze even overschakelen
4 x maarquote:Op donderdag 6 april 2023 09:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze moet er 4x per dag uit om te roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |