En niemand is verbaasd.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:21 schreef Spablauw214 het volgende:
Geen steun van de SGP voor de MvW geloof ik.
Omdat hij dan 5 zetels over houdt?quote:Op donderdag 6 april 2023 00:25 schreef Gia het volgende:
Ik snap Hoekstra niet. Waarom stapt hij niet op. Als BBB/Omtzigt wint, mag hij toch weer meedoen. VVD ook.
Zou die anaal doen?quote:Op donderdag 6 april 2023 00:32 schreef Oerbeer het volgende:
Ja, geloven ben je inderdaad erg goed in Mirjam.
Als hij blijft heeft hij geluk als hij in 2025 10 stemmen krijgtquote:Op donderdag 6 april 2023 00:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat hij dan 5 zetels over houdt?
En je spelling ook!quote:Op donderdag 6 april 2023 00:27 schreef Oerbeer het volgende:
Naar haar moet je dus niet kijken als je high bent, ik wordt er erg onrustig van en m'n hele chill is naar de klote.
Ja, dus technisch gezien is het niet Wilders z'n 38ste.quote:Op donderdag 6 april 2023 00:34 schreef BlackLining het volgende:
Ik was aan het werk vanavond, maar heeft GL-PvdA nou de MvW ingediend voordat Wilders het kon doen ja?
Vet. Hoog spel wel.
Ja deze volg ik wel. Ik kijk morgen wel wat er uit de rokende puinhopen herreist. Hopelijk geen Rutte Vquote:Op donderdag 6 april 2023 00:27 schreef Oerbeer het volgende:
Naar haar moet je dus niet kijken als je high bent, ik wordt er erg onrustig van en m'n hele chill is naar de klote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |