quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Je bent geen burgerlijke lul dus het is prima en genoteerdquote:
Klinkt goed, waar kan ik me opgeven?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
Single vakantie, dan ga je met 20 andere kerels op vakantie (ja ik heb ervaring een keer nooit meer)
In woon in hartje Zaltbommel.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Tong80 Kom jij uit Bommelerwaard? Ik zou niet weten waar ze in GLD zachte g praten.
we gaan wel saampjes, das veel leuker.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed, waar kan ik me opgeven?
Zij? Ik twijfel nogquote:
Ik wil @3rr0r roepen maar die is heel knap hoorde ikquote:
Ze is niet kieskeurig iddquote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil @:3rr0r roepen maar die is heel knap hoorde ik
Is toch gewoon een prima kerel dit?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil @:3rr0r roepen maar die is heel knap hoorde ik
Geen moeilijke vragen stellenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Is toch gewoon een prima kerel dit?
Juistquote:Op woensdag 5 april 2023 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Is toch gewoon een prima kerel dit?
Nee dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Ze heeft iets zwakbegaafds, dat je in eerste instantie een beetje twijfelt. En uiteindelijk is dat uiteraard niet.
Als hij een oproep doet ga je een mail sturen?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben wel pro-Frank. Even opletten of hij straks nog single is.
Diederik Jekelwoont ook inBommel.quote:
Ik hoef jou niet te vertellen of dit heel knap is, denk ik, lieve Mortaxxquote:Op woensdag 5 april 2023 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is hier nu moeilijk aan. Wees gewoon eens eerlijk
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
we gaan wel saampjes, das veel leuker.
Als hij ja zegt is dit nu een deal Amyquote:Op woensdag 5 april 2023 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil graag naar Denemarken, Zweden, Noorwegen, Ijsland of Ierland. Oh ja en Griekenland.
Zit er iets van je gading bij?
Leuke landen, Griekenland ben ik vorig jaar al geweest, was prachtig zou graag nog een keer willen.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil graag naar Denemarken, Zweden, Noorwegen, Ijsland of Ierland. Oh ja en Griekenland.
Zit er iets van je gading bij?
Het is dat Bie dood is.quote:
@Poefbank zou hier een passend plaatje bij doenquote:
Feesten op Chorsomisosquote:Op woensdag 5 april 2023 19:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Leuke landen, Griekenland ben ik vorig jaar al geweest, was prachtig zou graag nog een keer willen.
Verdoriequote:Op woensdag 5 april 2023 19:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Op mysterieuze wijze. En zijn antiekzaak breidde zich maar uit.
Dat vind ik een beetje tokkie,quote:
@onlogisch, ook nog aan het slapenquote:
Als ik op Schiphol een vlucht op dezelfde band heb, is het enkel strakke bekkiesquote:
Die zit in de autoquote:Op woensdag 5 april 2023 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
@:onlogisch, ook nog aan het slapen
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik op Schiphol een vlucht op dezelfde band heb, is het enkel strakke bekkies
Nee meestal domme boeren uit het zuidenquote:
Ik heb nog nooit 12 bier op denk ikquote:Op woensdag 5 april 2023 19:49 schreef Drass het volgende:
[..]
Als je 12 bier op hebt en rond 0200 op straat loopt?
wat is jullie mening hierbij?quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden we er van dat @:mortaxx First Dates kijkt?
hahaquote:Op woensdag 5 april 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee meestal domme boeren uit het zuiden
Wanneer kom jij voorbij in het programma?quote:
“Huh komen die koffers niet, wat is deze vertraging”quote:
Doei, wel eerst pissen hequote:Op woensdag 5 april 2023 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ik ga naar Feijenoord-Ajax. Tot morgen. Blijven verbazen en genieten.
Tot later!quote:Op woensdag 5 april 2023 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ik ga naar Feijenoord-Ajax. Tot morgen. Blijven verbazen en genieten.
Present!quote:Op woensdag 5 april 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee meestal domme boeren uit het zuiden
Jij bent een ontwikkelde leuke vrouw.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Present!
Maar nog nooit in Griekenland geweest
Ik ging via Ancona in Italie met de boot naar Patras in Griekenland, 3 weken rondgereisd van oudheden en met monniken gepraat uit Amerika in de Meteora kloosters, was erg leuk.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Present!
Maar nog nooit in Griekenland geweest
Ik ga ook even zappenquote:
Leuk! Ik heb gymnasium gedaan,maar in mijn jaar ging de schoolreis naar Rome en niet naar Griekenland, dus die oudheden moet ik nog eens zien.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ging via Ancona in Italie met de boot naar Patras in Griekenland, 3 weken rondgereisd van oudheden en met monniken gepraat uit Amerika in de Meteora kloosters, was erg leuk.
En opvallend minder inclusief.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
(Oude afleveringen zijn wel echt oprecht leuker!)
Daar ga ik (onder andere) voor de derde keer naar toe op 6 mei, Rome is zo groot het blijft mij verbazen wat voor historie die stad heeft gehad de afgelopen 2500 jaar.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb gymnasium gedaan,maar in mijn jaar ging de schoolreis naar Rome en niet naar Griekenland, dus die oudheden moet ik nog eens zien.
En even een uitje naar Pompeij?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Daar ga ik (onder andere) voor de derde keer naar toe op 6 mei, Rome is zo groot het blijft mij verbazen wat voor historie die stad heeft gehad de afgelopen 2500 jaar.
Staat ook op de planning, wel graag in het Dogepaleis komen, en natuurlijk moet er een Gelato gegeten worden op het san marco pleinquote:Op woensdag 5 april 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En even een uitje naar Pompeij?
Steeds even een muntje in de Trevi fontein gooien, dan blijf je terugkomen.
Ik wil ook nog wel naar Venetië, voordat de stad gezonken is
Ga in november of zo, buiten het seizoen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En even een uitje naar Pompeij?
Steeds even een muntje in de Trevi fontein gooien, dan blijf je terugkomen.
Ik wil ook nog wel naar Venetië, voordat de stad gezonken is
Das niet exclusief etenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Doe gewoon makkelijke namen, patatje speciaal ofzo. Broodje kroket.
Ja en als je zelf 34 bent, klinkt boven de 40 ook nog wel oud. Tenminste, dat vond ik op die leeftijd. Tegenwoordig natuurlijk niet meerquote:Op woensdag 5 april 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar scheelde ook 9 jaar? Opzich niet heel gek.
Nee, want je ziet hem wel helemaal wel zitten hequote:Op woensdag 5 april 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en als je zelf 34 bent, klinkt boven de 40 ook nog wel oud. Tenminste, dat vond ik op die leeftijd. Tegenwoordig natuurlijk niet meer
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee, want je ziet hem wel helemaal wel zitten he
Je zou kunnen vragen wat zijn gegevens zijn en zeggen dat je hem gezien hebt op een aflevering van 5-4-2023quote:Op woensdag 5 april 2023 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helaas deed hij geen oproepje (en zijn dit herhalingen van 2 jaar geleden ofzo)
Haai haaiquote:
Bijgekomen van de wedstrijd van gisteren?quote:
iets met uien en lagenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
vol spanning voor de wijsheid van Sergio
Zeker, ik stap vol goeie energie in dit warme badquote:Op donderdag 6 april 2023 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Bijgekomen van de wedstrijd van gisteren?
teleurgesteld in Feyenoordquote:Op donderdag 6 april 2023 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Bijgekomen van de wedstrijd van gisteren?
ik ookquote:Op donderdag 6 april 2023 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vandaag iets met een fietstocht. Vond de ui beter
Met mooi weer op de fietsquote:
Ik rook nietquote:
Stuur eens een foto!quote:
Zekerquote:
Huur jij wel eens een fiets op verkansie?quote:
Tegenwind kapselquote:
@cherrycokequote:Op donderdag 6 april 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Huur jij wel eens een fiets op verkansie?
In Rome heb je die steps die je kan huren, super chill is dat. levensgevaarlijk maar wel chill.quote:
Continu ploeteren?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:33 schreef cherrycoke het volgende:
2 jaar als zelfstandig kok gewerkt,
nooit meer.
365 dagen per jaar, van een uurtje of 9 in de ochtend tot 2 uur in de nacht.quote:
Te zwaar, teveel cocaïne.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:33 schreef cherrycoke het volgende:
2 jaar als zelfstandig kok gewerkt,
nooit meer.
Leuke kliederboel danquote:Op donderdag 6 april 2023 19:34 schreef NoCigar het volgende:
'Ik verzamel regenwormen, ik laat ze los in de huiskamer'.
Bij blonde mannen welquote:
Sjeequote:Op donderdag 6 april 2023 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
365 dagen per jaar, van een uurtje of 9 in de ochtend tot 2 uur in de nacht.
Dat ook ja.quote:
Ik vroeg me af wat zijn vreemde hobby was en deed een suggestie. Maar het was iets anders.quote:
Hier schrik ik vanquote:
Ah, ik zie inderdaad bij vlassnorremans geen haar op de armenquote:
Ik heb iets gemistquote:
Ben ook helemaal de draad kwijtquote:Op donderdag 6 april 2023 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
Waar gaat dit gesprek in godsnaam over met je flippie
Je moet eens weten wat er allemaal in de keuken gebeurd.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist
Elke kok snuift er op los?
Een beetje zoals bij de gemiddelde piloot?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat er allemaal in de keuken gebeurd.
Oh? Durf ik dan nooit meer uit eten te gaan?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat er allemaal in de keuken gebeurd.
Dat kan je wel stellen ja.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een beetje zoals bij de gemiddelde piloot?
Je hoeft het niet te zien hequote:Op donderdag 6 april 2023 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh? Durf ik dan nooit meer uit eten te gaan?
Denk het niet nee, hahaquote:Op donderdag 6 april 2023 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh? Durf ik dan nooit meer uit eten te gaan?
Die met de omajurk? Jaquote:
Toch kende hij het wel.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet gek dat niemand het besteld
Of er vandoor gaan met het geld van gofundmequote:Op donderdag 6 april 2023 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
Indie gamestudio hipster
Lekker man 60 uur/week pakken voor een of andere startup
Beloftes en eed stellen blijkbaar weinig tot niets voor tegenwoordigquote:Op donderdag 6 april 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wie zijn er nog bij elkaar tegenwoordig
Hebben nooit iets voorgesteldquote:Op donderdag 6 april 2023 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Beloftes en eed stellen blijkbaar weinig tot niets voor tegenwoordig
Waarschijnlijk zagen ze er net zo mannelijk uit dat hij er alsnog hard van werd.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
Gewoon een jaar lang 2 dames volgepompt voor een jaar.
Of hij kreeg hem niet omhoogquote:Op donderdag 6 april 2023 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Het lesbisch stel verzette zich tè hevig.
Nou nouquote:Op donderdag 6 april 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Twee boeren die beter in de provincie kunnen blijven
Wel in Disneyland Parijsquote:Op donderdag 6 april 2023 19:45 schreef cherrycoke het volgende:
Ze moeten maar eens afspreken in een all-you-can-eat na een dagje dierentuin.
Lusten niksquote:
Twee nukkige lompe mensen die niks willen en niks aan een warm bad bijdragenquote:
quote:
quote:
Wie niet aan volstrekt willekeurige maatstaven voldoet maken we lekker af.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Twee nukkige lompe mensen die niks willen en niks aan een warm bad bijdragen
Good vibes only
Het ging over het eten, alles was fout op de kaart. Stel je niet aan zeg.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wie niet aan volstrekt willekeurige maatstaven voldoet maken we lekker af.
Heel ernstig, ik ben wel eens afgeknapt op iemand omdat hij nog nooit sushi had gegetenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
Sushi niet lusten, dat is wel een dealbreaker voor mij.
Dit ja. Samen met pretentieus doen over eten, dat is ook een dealbreaker.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
Sushi niet lusten, dat is wel een dealbreaker voor mij.
Mij kan je s'nachts wakker maken voor sushi.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel ernstig, ik ben wel eens afgeknapt op iemand omdat hij nog nooit sushi had gegeten(ok en verder deed hij ook verrassend weinig, lekker saaie it-er was het)
Verzuipen in het warme bad.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het ging over het eten, alles was fout op de kaart. Stel je niet aan zeg.
Hoe gaat het me je uitlaat vriendin?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit ja. Samen met pretentieus doen over eten, dat is ook een dealbreaker.
Houd ook van goed eten, maar wil wel iemand die af en toe lekker al you can eat gaat wokken of een pizza bestelt.
"lang en donker"quote:Op donderdag 6 april 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Zou ze Memphis als droomman hebben opgegeven?
Welke Fok!er?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel ernstig, ik ben wel eens afgeknapt op iemand omdat hij nog nooit sushi had gegeten(ok en verder deed hij ook verrassend weinig, lekker saaie it-er was het)
Goed hoor, elke dag beetje appen, rondje samen. Verder rustig aan, moet nog even de red flags evalueren en zij is redeljik van de muurtjes optrekken.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hoe gaat het me je uitlaad vriendin?
Succes hoorquote:Op donderdag 6 april 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed hoor, elke dag beetje appen, rondje samen. Verder rustig aan, moet nog even de red flags evalueren en zij is redeljik van de muurtjes optrekken.
quote:
zullen wij je daarbij helpenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed hoor, elke dag beetje appen, rondje samen. Verder rustig aan, moet nog even de red flags evalueren en zij is redeljik van de muurtjes optrekken.
Welke red flags? Lust ze geen sushi?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet iemamd die in je dm's geslide was dus. Zou ook redelijk gewaagd zijn voor een saaie IT'er.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat zou zo maar kunnen, was via datingapp. In het vervolg maar even checken of het geen Fok!ers zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |