quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Je bent geen burgerlijke lul dus het is prima en genoteerdquote:
Klinkt goed, waar kan ik me opgeven?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
Single vakantie, dan ga je met 20 andere kerels op vakantie (ja ik heb ervaring een keer nooit meer)
In woon in hartje Zaltbommel.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Tong80 Kom jij uit Bommelerwaard? Ik zou niet weten waar ze in GLD zachte g praten.
we gaan wel saampjes, das veel leuker.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed, waar kan ik me opgeven?
Zij? Ik twijfel nogquote:
Ik wil @3rr0r roepen maar die is heel knap hoorde ikquote:
Ze is niet kieskeurig iddquote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil @:3rr0r roepen maar die is heel knap hoorde ik
Is toch gewoon een prima kerel dit?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil @:3rr0r roepen maar die is heel knap hoorde ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |