Nou nouquote:Op donderdag 6 april 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Twee boeren die beter in de provincie kunnen blijven
Wel in Disneyland Parijsquote:Op donderdag 6 april 2023 19:45 schreef cherrycoke het volgende:
Ze moeten maar eens afspreken in een all-you-can-eat na een dagje dierentuin.
Lusten niksquote:
Twee nukkige lompe mensen die niks willen en niks aan een warm bad bijdragenquote:
quote:
quote:
Wie niet aan volstrekt willekeurige maatstaven voldoet maken we lekker af.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Twee nukkige lompe mensen die niks willen en niks aan een warm bad bijdragen
Good vibes only
Het ging over het eten, alles was fout op de kaart. Stel je niet aan zeg.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wie niet aan volstrekt willekeurige maatstaven voldoet maken we lekker af.
Heel ernstig, ik ben wel eens afgeknapt op iemand omdat hij nog nooit sushi had gegetenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
Sushi niet lusten, dat is wel een dealbreaker voor mij.
Dit ja. Samen met pretentieus doen over eten, dat is ook een dealbreaker.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
Sushi niet lusten, dat is wel een dealbreaker voor mij.
Mij kan je s'nachts wakker maken voor sushi.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel ernstig, ik ben wel eens afgeknapt op iemand omdat hij nog nooit sushi had gegeten(ok en verder deed hij ook verrassend weinig, lekker saaie it-er was het)
Verzuipen in het warme bad.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het ging over het eten, alles was fout op de kaart. Stel je niet aan zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |