Tegen Rutte valt ook weinig door te bijten in dit debat, die zal het worst zijn of het 2030 of 2035 is. Wordt interessant als Kaag/Hoekstra nog wat gaan zeggen.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja. Debat gaat nergens heen. Kamer bijt niet door, zoals gewoonlijk.
Ze praat echt alsof zij de enige in de Tweede Kamer is die iets begrijpt van "de mensen in het land".quote:Op woensdag 5 april 2023 21:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ben het toontje van Caroline ook wel zat.
Ik zie liever een mooi gebouw dan een weiland ja dat is zeker zoquote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus?
Jij kijkt liever tegen een bedrijvenpark aan dan tegen een weiland? Gewoon hetzelfde?
Houd toch op.
Er is vast een halfgare compromis te bedenken. De andere landen willen ook niet dat de KDW leidend wordt, want dan hebben ze allemaal een probleem. Ook willen ze niet dat een land bij achteruitgang gedwongen wordt om hun boeren op te ruimen, want dan hebben ze ook allemaal een probleem. Misschien dat wat linkse partijen in het rijke westen aan de bel trekken, maar de andere partijen willen niet als anti-boer bekend staan.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat hebben we jaren gedaan na de bankencrisis, daarom hebben ze nu allemaal een teringhekel aan ons en is er 0 incentive om ons te helpen.
Echt de EU gaat ons eerder boetes geven en stemrecht ontnemen dan bij Polen en Hongarije, omdat ze allemaal boos zijn dat ze verantwoord moesten begroten van Nederland. Je onderschat de haat tegen Nederland binnen de EU. Dat zag je bijvoorbeeld ook al met het peilvissen.
Niet weten dat ze onze nieuwe MP wordtquote:Op woensdag 5 april 2023 21:04 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Ze praat echt alsof zij de enige in de Tweede Kamer is die iets begrijpt van "de mensen in het land".
Qua stikstofuitstoot wel 10x beter dan een varkensstal.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die prachtige bedrijvenparken, distributieblokkendozen en datacentra die overal in Brabantse weilanden hebben vervangen al helemaal niet.
nee dan zijn alle landen de sjaak bij Brusselquote:Op woensdag 5 april 2023 21:05 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Er is vast een halfgare compromis te bedenken. De andere landen willen ook niet dat de KDW leidend wordt, want dan hebben ze allemaal een probleem. Ook willen ze niet dat een land bij achteruitgang gedwongen wordt om hun boeren op te ruimen, want dan hebben ze ook allemaal een probleem. Misschien dat wat linkse partijen in het rijke westen aan de bel trekken, maar de andere partijen willen niet als anti-boer bekend staan.
Juristen mogen vinden wat ze willen, het is een gevaar voor de democratie. En Rutte heeft geen oplossing.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, die niet door veel juristen gevolgd wordt.
Dat is maar goed ook, zou gek zijn als de uitvoerende macht een antwoord zou hebben op de rechterlijke macht die haar terugfluit. DAT zou pas echt een gevaar zijn voor de democratie.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Juristen mogen vinden wat ze willen, het is een gevaar voor de democratie. En Rutte heeft geen oplossing.
Die kijken wel uit, zeker nu ze de uitwerking hebben gezien.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dan zijn alle landen de sjaak bij Brussel
die kijken wel beter uit , geen KDW stikstof onzin svp
Ik ben de tel van het aantal hoesten van Kaag kwijt.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:13 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben de tel kwijt geraakt over hoe vaak Rutte onzin zegt.
En ook DIE mogen weg ja. Geen idee waarom je dat er ineens bijsleept want daar heb ik het niet over gehad.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Qua stikstofuitstoot wel 10x beter dan een varkensstal.
Dit is de nieuwe hippe grote complottheorie binnen de oude coronakringen.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar wat een naïviteit... denken dat een kabinet met VVD én D66 vrijgekomen boerenland inclusief weiland niet vooral ziet als mogelijkheid om te bouwen, vol te plempen en te asfalteren, want economische groei...
Ja, die betonnen kolossen hier bestaan enkel in la-la land.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe hippe grote complottheorie.
Ridicule frame dat dit de keuzes zijn en stijf je mond houden over megastallen waar Brabant vol mee staat.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus?
Jij kijkt liever tegen een bedrijvenpark aan dan tegen een weiland? Gewoon hetzelfde?
Houd toch op.
Je bedoelt de megastallen die van mij vandaag al wegmogen zodat het vrijgekomen gebied tot echte natuur omgevormd kan worden?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ridicule frame dat dit de keuzes zijn en stijf je mond houden over megastallen waar Brabant vol mee staat.
van de weilanden mag 50% wegquote:Op woensdag 5 april 2023 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En ook DIE mogen weg ja. Geen idee waarom je dat er ineens bijsleept want daar heb ik het niet over gehad.
Mijn vraag ook aan jou: liever een weiland of een bedrijvenpark?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |