Gewaagd hoor.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Mijn voorspelling is dat Wilders vandaag zijn 38e motie van wantrouwen gaat indienen en dat die voor de 38e keer faalt.
Ik vroeg me vandaag serieus af hoeveel MvW Wilders al heeft ingediend in zijn politieke carrière.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Mijn voorspelling is dat Wilders vandaag zijn 38e motie van wantrouwen gaat indienen en dat die voor de 38e keer faalt.
https://nl.wikipedia.org/(...)n_de_Staten-Generaalquote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vroeg me vandaag serieus af hoeveel MvW Wilders al heeft ingediend in zijn politieke carrière.
Is dat meer of minder dan de helft van het totaal?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Schrodinger's kabinetquote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef Spablauw214 het volgende:
Het CDA committeert zich wel maar ook niet aan het coalitieakkoord.
Het kabinet is een beetje gevallen ofzo.
Oh verdraaid, het is echt z'n 38ste.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)n_de_Staten-Generaal
Het CDA is lafquote:Op woensdag 5 april 2023 22:47 schreef Spablauw214 het volgende:
Het CDA committeert zich wel maar ook niet aan het coalitieakkoord.
Het kabinet is een beetje gevallen ofzo.
Niet zo vreemd omdat moties van wantrouwen het (bij mijn weten) bijna nooit redden (en kabinetten voor die tijd al waren opgestapt).quote:Op woensdag 5 april 2023 22:44 schreef monkyyy het volgende:
In de geschiedenis één keer, en dat was de allereerste ooit.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
Niet zo vreemd omdat moties van wantrouwen het (bij mijn weten) bijna nooit redden (en kabinetten voor die tijd al waren opgestapt).
Dat is diverse keren genoemd.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:04 schreef Japepk het volgende:
Waarom begint niemand over Mona Keizer die kon ophoepelen toen ze wat over het beleid zei? Of wimpelen ze dat af met 'vorige kabinet'?
In een andere topic gaf je aan dat vlees vooral niet duurder mocht worden. Het moest betaalbaar blijven voor lagere inkomens. Hoe zie je dat voor je als je tegelijkertijd met megastallen wilt stoppen?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heb ik als Brabander met grote liefde voor het (voorheen) schone Brabant in Roemenië te zoeken?
Veel beter: alle megastallen weg uit Brabant, grond teruggeven aan de natuur. En een bouwverbod.
Als je op die manier al je boodschappen op je fietsje doet wel. Als je een dag met je auto onderweg bent om je wekelijkse boodschappen bij alle boeren te gaan kopen dan is het niet meer zo duurzaam.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:27 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als ik mijn biologisch komkommer bij de boer om de hoek koop, dan is dat duurzamer dan dat hij met een vrachtwagen uit Zuid-Italië komt.
meer subsidiesquote:Op woensdag 5 april 2023 23:04 schreef Gimmick het volgende:
[..]
In een andere topic gaf je aan dat vlees vooral niet duurder mocht worden. Het moest betaalbaar blijven voor lagere inkomens. Hoe zie je dat voor je als je tegelijkertijd met megastallen wilt stoppen?
Ik vrees namelijk dat jou idyllisch Brabant prachtige graskaasjes van weidekoeien gaat opleveren die voor dik geld op de Amsterdamse boerenmarkt worden verkocht aan hun woke clientèle, maar dat het niet te rijmen valt met kaas (of vlees) voor de massa. Zeker niet als we tegelijkertijd ons huidige consumptiepatroon vast blijven houden.
Dat kwam wel degelijk zijn mond uit.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:11 schreef Jojoke het volgende:
[ twitter ]
Dit is een grap toch? Hij zei dat toch niet echt?
Een kleine herhaling van (nieuwe) vragen door Kamerleden n.a.v. (onduidelijke) antwoorden uit de eerste termijn die het Kabinet weer op haar beurt moet beantwoorden dat eventueel weer gevolgd kan worden door een (afsluitende) 3e termijn. Daarna krijg je ws weer een serie aan moties waarover gestemd gaat worden.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:11 schreef koos_vriendloos het volgende:
Wat gebeurt er in het tweede termijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |