Daar geloof ik niks vanquote:Op woensdag 5 april 2023 21:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat deden ze in Utrecht en op het moment dat ze die woning kregen, stopten ze met het werk.
ga weiland op een bedrijf aanleggen als jij dat zo fraai vind, ik vind er niks aanquote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het plan was natuurlijk om te pretenderen dat ik een enorme hekel heb aan lelijkheid, maar alleen wanneer het bedrijventerreinen betreft... Dat ik al jaren oproep tot het ontmantelen van zowel die terreinen als stallen komt dan niet zo goed uit, en al helemaal niet wanneer blijkt dat ik meer om echte natuur geef dan het gros van de 'Lientje'-roepers hier. Want ja, "er moet echt gebouwd worden hoor". Tot zover de natuur.
Verder was het geen valse dichotomie, het was een reactie op een daadwerkelijk kromme redenering die bedrijventerrein en weiland gelijkschakelde.
Wellicht overheen gelezen?
https://www.telegraaf.nl/(...)erkrijgen-huurwoningquote:Op woensdag 5 april 2023 21:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van
met werken kun je geld verdienen
Laten we een enquete onder de bevolking uitzetten.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ga weiland op een bedrijf aanleggen als jij dat zo fraai vind, ik vind er niks aan
Ik schakel pas net weer in. Kom net weer in ons huisje na een hapje buiten de deur. Sorry.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het plan was natuurlijk om te pretenderen dat ik een enorme hekel heb aan lelijkheid, maar alleen wanneer het bedrijventerreinen betreft... Dat ik al jaren oproep tot het ontmantelen van zowel die terreinen als stallen komt dan niet zo goed uit, en al helemaal niet wanneer blijkt dat ik meer om echte natuur geef dan het gros van de 'Lientje'-roepers hier. Want ja, "er moet echt gebouwd worden hoor". Tot zover de natuur.
Verder was het geen valse dichotomie, het was een reactie op een daadwerkelijk kromme redenering die bedrijventerrein en weiland gelijkschakelde.
Wellicht overheen gelezen?
Ja, wat heeft voorrang? De natuur of de bouw?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Ik schakel pas net weer in. Kom net weer in ons huisje na een hapje buiten de deur. Sorry.
Mijn vraag voor jou zou zijn waar we dan die ca. 1 mln woningen vandaan moeten toveren?
Eens, maar ook niet slim van Bergkamp dat ze al gaat interrupteren terwijl Wilders voor zijn doen nog zo goed als niets gezegd heeft.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef Cyan9 het volgende:
Wilders zakt maar weer eens door de ondergrens, en die lag voor hem al heel laag.
Kunnen die niet ondergronds en daarboven een natuurgebied. Lekker een met de natuur.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:45 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Ik schakel pas net weer in. Kom net weer in ons huisje na een hapje buiten de deur. Sorry.
Mijn vraag voor jou zou zijn waar we dan die ca. 1 mln woningen vandaan moeten toveren?
Dit was te verwachten inderdaad, maar ik vond de interruptie niet helemaal onterecht.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eens, maar ook niet slim van Bergkamp dat ze al gaat interrupteren terwijl Wilders voor zijn doen nog zo goed als niets gezegd heeft.
Natuur én bouwen én boeren/landbouw. Dat kiezen is zo beperkt denken.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, wat heeft voorrang? De natuur of de bouw?
En na die 1 miljoen? Nog een miljoen? Op naar de 20 miljoen inwoners hoorde ik laatst. Moet geweldig zijn voor de natuur.
Het ging erom wie de natuur het meest de ruimte wil geven.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Natuur én bouwen én boeren/landbouw. Dat kiezen is zo beperkt denken.
allebei nietquote:Op woensdag 5 april 2023 21:48 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Natuur én bouwen én boeren/landbouw. Dat kiezen is zo beperkt denken.
Gaat het om de meeste ruimte (is het een wedstrijd?) Of gaat het om voldoende ruimte?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het ging erom wie de natuur het meest de ruimte wil geven.
Dat zijn niet de bouwers en boeren.
En: na die 1 miljoen? Gewoon verder gaan op deze toer?
bouwen is goed , bouwen geeft woongenot , bouwen geeft economie , bouwen geeft waarderingquote:Op woensdag 5 april 2023 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het ging erom wie de natuur het meest de ruimte wil geven.
Dat zijn niet de bouwers en boeren.
En: na die 1 miljoen? Gewoon verder gaan op deze toer?
Dat heeft hij omdat hij een meerderheid heeft en weg komt met zijn arrogante, belerende houding en het schofferen van de Kamer.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt me heerlijk als Minister-President dat je de hele Tweede Kamer in je broekzak hebt.
Vak K heeft in de geschiedenis zo goed als altijd een meerderheid dus dat is zeker niet de enige reden.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat heeft hij omdat hij een meerderheid heeft en weg komt met zijn arrogante, belerende houding en het schofferen van de Kamer.
Gezien de peilingen lijkt mij dat wel duidelijkquote:Op woensdag 5 april 2023 22:19 schreef Spablauw214 het volgende:
Hoekstra is wel gegroeid als politicus, maar wat het CDA denkt te winnen door in dit kabinet te blijven is me een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |