quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zij vindt het open bloesje ook niksquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Hij vindt haar niet lekker genoeg en ietwat dommig
For surequote:Op dinsdag 4 april 2023 19:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hij gooit steeds engelse woorden tussenin
For surequote:
Keertje neuken, ontbijten en dan nooit meer afspreken.quote:
Nee weekendje naar het strand. wandel graag van Egmond naar Bergen, lekker stukje wel.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Egmond? Bergen aan zee veel mooier.
Of je wil graag shoppen
Sas bekt zo lekkerquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens Sas met haar kinderen van donoren
Het gaat toch om het innerlijk?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:52 schreef cherrycoke het volgende:
Beste mannen van Fok!
dit trek je toch niet aan naar een date
First impression is echt wel belangrijkquote:
En wij maar klappen!quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zonde. Er zijn veel zorgmedewerkers nodig.
Denk dat de baankans wel hoger ligt inderdaad.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zonde. Er zijn veel zorgmedewerkers nodig.
Oh. Gaan we op gepaste afstand naar TheWeeknd?quote:
Wat een gemisquote:
Half jaar volhouden is ook wel een bazenactie.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
Zij werkte niet. kookte niet
wat een baas
Natuurlijk niet, lekker losgaan op ABELGOD!quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Gaan we op gepaste afstand naar TheWeeknd?
wolken lijken te vluchten, ik stap de bus in.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, lekker losgaan op ABELGOD!
quote:
@onlogisch mist dit allemaal weer en vindt hier van alles van.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
Zij werkte niet. kookte niet
wat een baas
Save your tears!quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wolken lijken te vluchten, ik stap de bus in.
waarom niet?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk kan deze outfit niet en toch ga ik er wel lekker op
Verwijfdquote:
Niet datenquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Een droom over een grote groepsdate met allemaal knappe kerels die allemaal met elkaar aan het daten waren.
Geef jij ook een knuffel op je eerste date of 3 kussen?quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Een droom over een grote groepsdate met allemaal knappe kerels die allemaal met elkaar aan het daten waren.
Dit vind ik heftigquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:59 schreef NoCigar het volgende:
3 kussenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geef jij ook een knuffel op je eerste date of 3 kussen?
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
hardlopen is toch geen specifieke sport?
Huh?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
hardlopen is toch geen specifieke sport?
The full montyquote:
Kan het sowieso niet op dat roodharige met zo'n bleke huid en wenkbrauwen die bijna niet opvallenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind assistent dus geen leuke uitstraling hebben
Stiekem krijg ik een beetje medelijdenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:03 schreef RamboDirk het volgende:
Vermoeiende vent deze Ed. Zuigt alle energie uit je.
Dan op die manier jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Heel stevig, hard en onvermoeibaar waren ze aan het daten.
Pity fuck, veel plezier.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stiekem krijg ik een beetje medelijden
Hij bedoelt alles goed
Geen Disney+ genoteerdquote:
Als ik bij elk stukje medelijden een pityfuck zou doenquote:
morgen weer een nieuwe mandalorian.quote:
Ik Google evenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
morgen weer een nieuwe mandalorian.
Vergeet niet elk wit-zwart koppeltjequote:Op dinsdag 4 april 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Oh ja de maatschappij. Waar je in elke reclame (en elke aflevering van First Dates) een homokoppel ziet. En bedrijven een maand lang een regenbooglogo hebben. Zo weinig begrip.
O lol. Daar heb ik altijd ruzie als ik daar een keer doorheen rijdt. Geen prettig dorp. Volendam van ‘t Zuiden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:04 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Werkendam, Zuid Holland in Noord Brabant.
neequote:Op dinsdag 4 april 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik Google even
Is dat die man uit The Last of Us?
Komt erg veel voorquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
Ik vind het nogal nonchalant dat je eerst jaren een leugen heb geleefd en nog een kind gemaakt ook en daarna leuk gaat zeggen ja ik ben homo.
Ligt aan de situatie. Als je weet dat het gezin heel onstabiel wordt ander verhaal dan dat het anders zal gaan worden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:06 schreef Joop_W het volgende:
In de kast blijven tijdens je relatie, dat klinkt wel lastig.
Dat is wel Pedro Pascalquote:
Kan me best voorstellen dat je die gay gevoelens hebt, maar het nooit helemaal zeker weet en het met een vrouw ook prima naar je zin hebt. Maar het op latere leeftijd toch gaat knagen ergens.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
Ik vind het nogal nonchalant dat je eerst jaren een leugen heb geleefd en nog een kind gemaakt ook en daarna leuk gaat zeggen ja ik ben homo.
Hoe kan je ruzie maken als je er alleen doorheen rijd?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
O lol. Daar heb ik altijd ruzie als ik daar een keer doorheen rijdt. Geen prettig dorp. Volendam van ‘t Zuiden.
Ook dat de man bij de vrouw blijft en stiekem een parkeerplaats opzoekt. Heeft onze aller Alberto meer dan eens wat over vastgelegd.quote:
Ik had het meer over die jonge gasten. In beide gevallen moet dat lastig zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie. Als je weet dat het gezin heel onstabiel wordt ander verhaal dan dat het anders zal gaan worden.
Ik dacht al.quote:
Boze verkeersdeelnemers die hun eigen regels makenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe kan je ruzie maken als je er alleen doorheen rijd?Steek je de hele tijd je middelvinger op ofzo?
Letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:07 schreef Viesdik het volgende:
kan je als homo eigenlijk ook uit de kast komen?
Ja is wel een bekende inderdaad. Zie je wel eens, kinderzitje op de achterbank maar toch even ergens op zo'n parkeerplaats stoppen of naast het bos parkeren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook dat de man bij de vrouw blijft en stiekem een parkeerplaats opzoekt. Heeft onze aller Alberto meer dan eens wat over vastgelegd.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:09 schreef RamboDirk het volgende:
Ed is zo iemand die tijdens seks elke 10 seconden vraagt of het goed en fijn is.
Kan iemand het ooit goed doen?quote:
Dat dus. ergens ook sneu dat je zo je leven moet leiden uit schaamte.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is wel een bekende inderdaad. Zie je wel eens, kinderzitje op de achterbank maar toch even ergens op zo'n parkeerplaats stoppen of naast het bos parkeren.
dat je dus zeg maar altijd dacht dat je homo bent.. maar je bent dus toch hetero?quote:
Oh die eerste zin had ik gemistquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:09 schreef Joop_W het volgende:
“Ik ben super benieuwd naar wat jij wilt!”
“Ja, ik wil wel!”
“Ik niet!”
Gewoon nee zeggen,quote:
Of sneu dat je je teveel aan je gevoelens overgeeft.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat dus. ergens ook sneu dat je zo je leven moet leiden uit schaamte.
Oh zo bedoel jequote:Op dinsdag 4 april 2023 20:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
dat je dus zeg maar altijd dacht dat je homo bent.. maar je bent dus toch hetero?
Of dit inderdaad.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Of sneu dat je je teveel aan je gevoelens overgeeft.
Ze hadden gewoon een wanhopige vrouw als date moeten sturenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze heeft die kerel helemaal kapotgemaakt. En heel Werkendam lacht hem uit.
Ik moest lachen, maar dat is letterlijk wat er gebeurde.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:09 schreef Joop_W het volgende:
“Ik ben super benieuwd naar wat jij wilt!”
“Ja, ik wil wel!”
“Ik niet!”
Heeft ze scheve tanden?quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:11 schreef Viesdik het volgende:
die julia slaapt nog steeds met haar duim in dr mond volgens mij
Sowieso dat ze knuffels op bed heeft vanuit haar kindertijd.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:11 schreef Viesdik het volgende:
die julia slaapt nog steeds met haar duim in dr mond volgens mij
En een hoogslaperquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Sowieso dat ze knuffels op bed heeft vanuit haar kindertijd.
10 minutenquote:
Told youquote:
Niet fijn als je in een trance zit, goede vriend van mij heeft bipolaire episodes.quote:
Minder blowenquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Niet fijn als je in een trance zit, goede vriend van mij heeft bipolaire episodes.
Hier ook. Niet zo netjes van dit warme badquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:12 schreef Gibson88 het volgende:
Dat meisje met die groene haren... Schijnt dat Twitter helemaal los is gegaan Link
Zo'n "non binaire" wappie, die het heel toevallig is geworden in de tijd dat het populair is. :´)quote:Op dinsdag 4 april 2023 21:12 schreef Gibson88 het volgende:
Dat meisje met die groene haren... Schijnt dat Twitter helemaal los is gegaan Link
ze zijn pas terug met nieuwequote:
Weer een steek in m'n hart, deze mededelingquote:Op woensdag 5 april 2023 19:27 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze zijn pas terug met nieuwe
in september![]()
![]()
![]()
![]()
de bekerquote:Op woensdag 5 april 2023 19:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is dit een hele voetbalweek ofzo ? Ik hoor iedereen hierover.
Een oude viespeuk noemen we dat.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:28 schreef DKUp het volgende:
Gerard is 73, hij houdt van vrouwen en kijkt er graag naar.
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:27 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze zijn pas terug met nieuwe
in september![]()
![]()
![]()
![]()
KNVB Bekerquote:Op woensdag 5 april 2023 19:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is dit een hele voetbalweek ofzo ? Ik hoor iedereen hierover.
Komt met vrouwen aan in de leeftijd van z'n dochters.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:28 schreef DKUp het volgende:
Gerard is 73, hij houdt van vrouwen en kijkt er graag naar.
quote:Op woensdag 5 april 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt met vrouwen aan in de leeftijd van z'n dochters.
quote:
40-50 jaquote:Op woensdag 5 april 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zn dochter heeft hem vast opgegeven zodat hij haar vriendinnen met rust laatquote:Op woensdag 5 april 2023 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cherry, hoe oud ben je? Dat is helemaal geen probleem, weet je dat je er heel goed uitziet?quote:
Dat kun je echt niet met elkaar vergelijkenquote:Op woensdag 5 april 2023 19:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is gewoon medemblik, alkmaar of hoorn
Ja kan me elke klein dorpje noemen in overig nederland, maar de kleine dorpjes in noord-holland, ja echt geen idee.quote:
Sluiskilquote:Op woensdag 5 april 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ja kan me elke klein dorpje noemen in overig nederland, maar de kleine dorpjes in noord-holland, ja echt geen idee.
Collega?quote:
Een lieve babyquote:
Ik ben 12, wat is dezequote:Op woensdag 5 april 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cherry, hoe oud ben je? Dat is helemaal geen probleem, weet je dat je er heel goed uitziet?
Dit deed die oude viezerd net, sorry ik liet me even gaanquote:
Lekker handjes vol deze manquote:
Mijn eerste gedachte.quote:
Miljoen netto op je rekening?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, van mijn leven niet dat ik aan dit soort programma’s mee zou doen…
Dan doe ik het in een jurk met stoppelbaardquote:
Dit wist ikquote:Op woensdag 5 april 2023 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dan doe ik het in een jurk met stoppelbaard
Ook last van een ochtendhumeur?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:36 schreef Drass het volgende:
Als ik zit te eten, wil ik eten en moet iedereen zijn mond houden.
Die vent is erger.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee oudjes
Deze roze vrouw ook. Rillen als dit je schoonmoeder wordt
Moet je een x met First Dates mee doen, lekker ongemakelijke datequote:Op woensdag 5 april 2023 19:36 schreef Drass het volgende:
Als ik zit te eten, wil ik eten en moet iedereen zijn mond houden.
@Sked kun je confirmen?quote:Op woensdag 5 april 2023 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Huh zie je posts van geblokkeerde users wel verschijnen bij automatische updates?
Hier half G uit Gelderland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |