Uitslag op dinsdag.quote:Op maandag 24 april 2023 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker weer een weekend vol FIA-chaos incoming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Van wat ik begrepen heb wordt het nieuwe format met twee kwalificaties morgen in de F1 commissie goedgekeurd.quote:
Shitholled.quote:Op maandag 24 april 2023 22:21 schreef THEFXR het volgende:
Het schijnt dat ze in Vegas wat achter liggen op het schema.
Massaquote:Massa onderneemt stille stappen om F1-titel 2008 aan te vechten
Felipe Massa heeft de eerste stappen ondernomen om de Formule 1-titel van 2008 aan te vechten in de zoektocht naar 'gerechtigheid'. De voormalig Ferrari-coureur heeft al een college van advocaten samengesteld, met als strategie om verder niets meer te zeggen over zijn vervolgstappen alsmede de betrokken personen.
[..]
https://nl.motorsport.com(...)-aanvechten/10459901
quote:
Die zijn er gewoon achteraan gerend.quote:Motorsport.com heeft nu vernomen dat Massa inderdaad al stappen heeft ondernomen
Waarschijnlijk een rode vlag tijdens de opwarmrondequote:Op dinsdag 25 april 2023 11:51 schreef DjVero het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)an-groot-brittannie/
En na de opwarmronde rijdt Brad de auto naar de Pit(t)?
quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:51 schreef DjVero het volgende:
Lijkt me toch allemaal heel stug en alsof je ziet wie er in die auto zou zitten.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een rode vlag tijdens de opwarmrondeOf huilende coureurs dat het niet snel genoeg gaat.
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:51 schreef DjVero het volgende:
quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Mooi, we kunnen de hele zaterdag negeren.
Ik blijf het raar vinden, maar we gaan het zien.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:53 schreef DKUp het volgende:
Twee kwalificaties, twee races en één training
Ik vind het wel erg opvullend dit programma.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden, maar we gaan het zien.
Dus die sprint gaat alleen nog om de puntjes? Wat een flauwekulquote:
Probleem was dat die tweede vrije training (in een sprint weekend) al onder parc ferme omstandigheden was, dus daar kon je al bijna niet meer kloten aan je setup met als gevolg dat de teams niet/nauwelijks reden in die vrije training. Dus de facto was het er al 1.quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:09 schreef daNpy het volgende:
Dat de teams dat fijn vinden, maar een training om de setup te vinden en uit te proberen.
Phil Hill reed in Grand Prix tenminste nog mee in de eerste ronden van de GP van Monaco 1966. Zijn Mclaren was in de kleuren van Honda gespoten (of eigenlijk Yamura aangezien Honda niet officieel medewerking aan de film verleende). Hij had een camera aan boord en maakte bij diverse GP's opnamenquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:51 schreef DjVero het volgende:
Ja, oftewel een slecht bedacht concept.quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Probleem was dat die tweede vrije training (in een sprint weekend) al onder parc ferme omstandigheden was, dus daar kon je al bijna niet meer kloten aan je setup met als gevolg dat de teams niet/nauwelijks reden in die vrije training. Dus de facto was het er al 1.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:33 schreef Pino112 het volgende:
Kwalificatie om 15u s middags op vrijdag
Loonslaven.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:05 schreef 3rr0r het volgende:
Welke mongool denkt nou dat vrijdagmiddag een goede tijd is om te kwalificeren... Ja voor de mensen die er ter plekke zitten met een kaartje.
Nee dat is het niet. Als ik wil maak ik tijd en kijk ik, maar het is gewoon een kuttijd voor iets als een kwalificatie. Kennelijk willen ze andere werelddelen waarvoor die tijd juist wel gunstiger is pleasen.quote:
Welke delen doel je dan op? Want 'ze' richten nogal op Amerika en daar is het ook gewoon een k.ut tijd.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Als ik wil maak ik tijd en kijk ik, maar het is gewoon een kuttijd voor iets als een kwalificatie. Kennelijk willen ze andere werelddelen waarvoor die tijd juist wel gunstiger is pleasen.
Inderdaad erg stomzinnig dat ze de zonsondergang in Baku niet gewoon een paar uur verzetten.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Als ik wil maak ik tijd en kijk ik, maar het is gewoon een kuttijd voor iets als een kwalificatie. Kennelijk willen ze andere werelddelen waarvoor die tijd juist wel gunstiger is pleasen.
Was toch juist ook de kritiek dat ze minder risico namen in de sprintrace omdat je daarmee ook je race op zondag zou verknallen? Dat heb je nu niet..quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus die sprint gaat alleen nog om de puntjes? Wat een flauwekul
Is 17 uur in Baku.quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:33 schreef Pino112 het volgende:
Kwalificatie om 15u s middags op vrijdag
Dat is omdat er nu 6 extra kwalificaties zijn waardoor er meer gevergd wordt van een motor.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:42 schreef Drebbelman het volgende:
En ze mogen kennelijk ook ineens meer motoronderdelen gebruiken in een seizoen, dus een meevallertje voor Ferrari en Mercedes. Ik blijf het maar raar vinden dat ze tijdens een seizoen de regels nog zo kunnen aanpassen.
Ja dus? Ook al is het 21u lokale tijd daar, dat interesseert mij toch niet.quote:
Er zijn wel meer races waarbij de tijden niet uitkomen omdat die in een andere tijdzone gereden worden. Deal with it.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dus? Ook al is het 21u lokale tijd daar, dat interesseert mij toch niet.
Het gaat mij erom hoe laat het hier is.
Zou RedBull nu ook 6 extra buffetten mogen aan laten rukken voor het personeel?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is omdat er nu 6 extra kwalificaties zijn waardoor er meer gevergd wordt van een motor.
De 6 sprintraces leveren $ 1.8m extra budget op om te kunnen gebruiken, ja.quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zou RedBull nu ook 6 extra buffetten mogen aan laten rukken voor het personeel?
Ik ben niet per se fan van sprint races, maar voor dit weekend vind ik al die extra actie wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |