quote:
Na deze 4 weken ben ik er weer klaar meequote:Op maandag 24 april 2023 09:24 schreef rotaderp44 het volgende:
eindelijk begint het weer, 3 races in 4 weken ben benieuwd hoe dichtbij mercedes is gekomen......
Tot volgend jaarquote:Op maandag 24 april 2023 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na deze 4 weken ben ik er weer klaar mee
Kutkalender.
Net zolang als de zomerstop en minder lang dan de winterstopquote:
Hallelujaquote:
In Baku zal het niet meevallen voor ze vanwege de rijhoogte.quote:Op maandag 24 april 2023 09:24 schreef rotaderp44 het volgende:
eindelijk begint het weer, 3 races in 4 weken ben benieuwd hoe dichtbij mercedes is gekomen......
Maar wel een extra stop.quote:Op maandag 24 april 2023 11:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Net zolang als de zomerstop en minder lang dan de winterstop
Zo extreem is het nou ook weer nietquote:
Volgens de kalender was er gewoon om de week een grand prix, he. Alleen toen werd de GP van China geannuleerd. Tja.quote:Op maandag 24 april 2023 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutkalender.
Zo'n gat doet me dan weer vrij weinig eigenlijk. Ik word sinds 2021 gewoon vrij snel F1-moe, en die overvolle kalender is daar een hele belangrijke aanstichter van. Ik kijk niet meer uit naar races als ze bijna elk weekend zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 11:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens de kalender was er gewoon om de week een grand prix, he. Alleen toen werd de GP van China geannuleerd. Tja.
Blijkbaar niet zozeer door klimaatdemonstranten, maar wel door Franse vakbonden die het niet eens zijn met de verhoging van de pensioenleeftijd.quote:Op zondag 23 april 2023 21:36 schreef Kickinalfa het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)rlijn-verstoren.html
Wanneer zou de f1 aan de beurt zijn?
Ow man, GP2quote:Op donderdag 20 april 2023 15:23 schreef Toby56 het volgende:
Lol.
Lol?
Damon Hill is géén lolbroek.
https://www.msn.com/nl-nl(...)ca8245267f45d6f&ei=8
Citaatje:
[..]
Toch heb ik er geen spijt van dat ik Hill in de jaren 90 verkoos boven Schumi, al was het alleen maar omdat Damon, voordat-ie coureur werd, lid was van een punkband genaamd Sex Hitler & The Hormones.
Verder snap ik de bezwaren van Max wel.
Ik bedoel maar, ik speel nog steeds Microprose Grand Prix 2 van Geoff Crammond.
(En Damon Hill was toen al een NUL.)
Ik wil Estoril terug!
En Jerez!
Silverstone was al verneukt toen ze stopten met Copse de eerste bocht te laten zijn.quote:Op maandag 24 april 2023 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Oh geweldig, Silverstone heeft de eerste bocht verneukt omdat stel je eens voor dat fouten afgestraft worden met grind
Om je een beetje op te beuren hebben ze er in Baku een sprintrace bij gedaan!quote:Op maandag 24 april 2023 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutkalender.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 april 2023 18:05 schreef Perox het volgende:
[..]
Om je een beetje op te beuren hebben ze er in Baku een sprintrace bij gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |