Zo met je eens...quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
vals addresgebroed![]()
(sorry moest er even uit)
Wist jij de eerste vraag dan?quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:25 schreef spapaars het volgende:
Ima
wat komt er na de letter A in alfabetische volgorde
De Tokyo variantquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Eiffeltoren .. maar zo te zien de Las Vegas variant.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeg gewoon ja, bewijs maar dat het niet zo is.
Het antwoord was ook ja…quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet? als Esther er onderweg 2 fout heeft en Imadiddin niet, dan is dekans groter dat Esther wint toch?quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:27 schreef Wibehh het volgende:
Maar als imi vraag 10 fout heeft, heeft esther gewonnen?
Zijn we iets anders gewend?quote:
Nee, Esther gaat zo verder waar Imi het fout heeft. En wie dan het eerste bij vraag 10 komt (en 'm goed heeft)quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? als Esther er onderweg 2 fout heeft en Imadiddin niet, dan is dekans groter dat Esther wint toch?
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:27 schreef Wibehh het volgende:
Maar als imi vraag 10 fout heeft, heeft esther gewonnen?
Het kwartje is gevallenquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, Esther gaat zo verder waar Imi het fout heeft. En wie dan het eerste bij vraag 10 komt (en 'm goed heeft)
Ze kunnen net zo goed steen, papier, schaar spelen of gewoon gaan tossen om wie dit mag winnenquote:
Best wel super kut dus eigenlijk. En ik begreep er dus ook geen hol van.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, Esther gaat zo verder waar Imi het fout heeft. En wie dan het eerste bij vraag 10 komt (en 'm goed heeft)
Ja echt belachelijk gewoon.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:31 schreef mootie het volgende:
Stom dat Esther mag profiteren van de goede antwoorden van imi.
Zal Es wel wordenquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:31 schreef Harry het volgende:
Totale willekeur. Wie wil K5 laten winnen is de vraag.
Precies, het ligt er zo dik boven op allemaal .....quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:31 schreef Harry het volgende:
Sjors heeft de borden van de antwoorden al klaar liggen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:31 schreef Harry het volgende:
Wellicht als je daar staat .. voor ons niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:33 schreef Kakadylo het volgende:
Verdienopdrachten zijn kermisspelletjes
Eliminatieopdrachten voel je amper adrenaline
Vanwege de spanning zeer zeker maar dus niet om het specifieke spelquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht als je daar staat .. voor ons niet.
Daar ben ik ook bang voor.. Imi is al maandenlang de nixzeggende schaduw van Rupie .. kanwegquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, ze maakt meer tv/streams dan Imi vrees ik.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.. Imi is al maandenlang de nixzeggende schaduw van Rupie .. kanweg
Deste leukerquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
Als Es wint gaat ze een probleem met Rupert krijgen voorspel ik.
Bedankt!quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:35 schreef mootie het volgende:
De spelling met een z is juist: sperzieboon. Spercieboon (met een c) is dus niet goed. Sperzie- is een oude nevenvorm van asperge. De bonen werden vroeger ook wel aspergieboontjes genoemd.
Ter info
Staat wel 24 u klaar om de groep te voorzien van eten..dat ze dan maar zelf het brood in de nacht mogen maken..quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.. Imi is al maandenlang de nixzeggende schaduw van Rupie .. kanweg
Google is your friend..quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:35 schreef mootie het volgende:
De spelling met een z is juist: sperzieboon. Spercieboon (met een c) is dus niet goed. Sperzie- is een oude nevenvorm van asperge. De bonen werden vroeger ook wel aspergieboontjes genoemd.
Ter info
Kloptquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:35 schreef mootie het volgende:
Ter info
Nou als dit algemene kennis ben ik ook af.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn algemene kennis is zeer slecht heb ik ontdekt.
Kan nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
En toen hadden ze allbei even veel vragen goed, moesten ze allebei de poort uit
Gelukkig maar dan. Wat een vragen zeg, echt hoor, ik zou willen weten wie die verzonnen heeft.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als dit algemene kennis ben ik ook af.
Ja en het kan dus nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hallo wie zegt dit? De febo maakt de regels
Echt hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:38 schreef ChocoFan het volgende:
Wat is dat nou weer voor vraag, hoe moet ik weten wat een Volendammer zegt.
Ik weet wel wat een Jas is (geen volendammer)quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:38 schreef ChocoFan het volgende:
Wat is dat nou weer voor vraag, hoe moet ik weten wat een Volendammer zegt.
Alsof een Hagenees dit wel weet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:39 schreef Aggie46 het volgende:
Leuke vragen voor een Syrische vluchteling
Nee, alsof wij het wetenquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:39 schreef Aggie46 het volgende:
Nou ik ben vol Hollands volgens mij en ik weet de meeste ook gewoon niet. Zijn gewoon kut vragen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:39 schreef Aggie46 het volgende:
Ima kreeg een vraag over het Volendamse dialectquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:39 schreef Aggie46 het volgende:
En had hem goedquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:39 schreef Kakadylo het volgende:
Ima kreeg een vraag over het Volendamse dialect
En de woedeuitbarsting van Rupiequote:Op dinsdag 4 april 2023 14:40 schreef Was-beer het volgende:
Ik ben net op tijd voor de laatste 2 vragen
Neequote:Op dinsdag 4 april 2023 14:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Liggen alle goede antwoorden links van Imi .... ?
Nee, 1967 ligt rechts.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Liggen alle goede antwoorden links van Imi .... ?
bowlingballenquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:42 schreef Flow3r het volgende:
Er bestaan links-en rechtshandige wat ? Bomenballen ?
Ahh en dan mag Esther nu de tiende vraag doen. Nog niets goed gehad en deze wel natuurlijk..quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
En nu een vraag over bowlingballen, kom op nou, hou op met mij.
Top spel!quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ... hoeft Esther dus maar 1 vraag goed te beantwoorden.
Vreselijk.quote:
Als dat zo is dan is het duidelijk maar dat was het eigenlijk al maar ik blijf graag in mijn bubbelquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahh en dan mag Esther nu de tiende vraag doen. Nog niets goed gehad en deze wel natuurlijk..
Esther krijgt de beslissende vraag dus ze heeft volledig het in eigen handquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:44 schreef humpty het volgende:
Makkelijk vraagje nu natuurlijk....in welke provincie ligt Drunen bv
Vliegt een vogel of niet..quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:43 schreef Flow3r het volgende:
vraag 10 voor esther, als ze die goed heeft mag ze blijven
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:44 schreef humpty het volgende:
Makkelijk vraagje nu natuurlijk....in welke provincie ligt Drunen bv
Tenzij het een gokvraag is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:44 schreef Kakadylo het volgende:
Esther krijgt de beslissende vraag dus ze heeft volledig het in eigen hand
Ik bedoelde dat ze het dan nog niet in eigen hand heeft.quote:
En het zijn er altijd meer dan je denkt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoeveel driehoeken zie je... dat is wel een fijne instinker .. ik gok 27 .. veelvoud van 3.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zegt dat ze het expres heeft gedaan
Geloof ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:47 schreef Was-beer het volgende:
Esther fluistert dat ze het expres heeft gedaan
Tuurlijk Henkquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zegt dat ze het expres heeft gedaan
Zou ik ook zeggen, als ik een domme trut wasquote:
Zag alleen die twee antwoorden en dan neigde ik ook meteen naar dat antwoord jaquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoeveel driehoeken zie je... dat is wel een fijne instinker .. ik gok 27 .. veelvoud van 3.
Ik ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |