Oke, en nu?quote:Op woensdag 5 april 2023 11:49 schreef Maskerano het volgende:
Omtzigt: je kunt niet tegelijk remmen en gas geven
Hij concludeert: "Als je remt en tegelijkertijd gas geeft, weet je één ding zeker: dan eindig je in de vangrail."
Klopt niet.
quote:Op woensdag 5 april 2023 11:46 schreef Maskerano het volgende:
[..]
GeertGPT. Geoefend op een database met 2 originele teksten.
Zal wel na de lunch zijn.quote:Op woensdag 5 april 2023 11:48 schreef Spablauw214 het volgende:
Het wordt nu al een herhaling van zetten. Alles is eigenlijk al wel gezegd. Pas als we bij de coalitiepartijen zijn wordt het interessant.
Alsof dat uit maakt. Het gaat erom dat hij er geen enkele boodschap aan had. Vroegah was een MvA krachtiger dan een MvW tegenwoordig is.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was een MvA, niet een MvW.
Maar dat is de schuld van Wilders, niet van Rutte.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof dat uit maakt. Het gaat erom dat hij er geen enkele boodschap aan had. Vroegah was een MvA krachtiger dan een MvW tegenwoordig is.
Een MvA waarvan de indiener zei er op te zouden zijn afgetreden. Duidt mij dan nog even het verschil met een MvW?quote:Op woensdag 5 april 2023 12:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was een MvA, niet een MvW.
Dat het een motie van afkeuring was en niet een motie van wantrouwen, Kaag's latere mening is irrelevant op het moment van indienen was het een MvA en niet een MvW.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een MvA waarvan de indiener zei er op te zouden zijn afgetreden. Duidt mij dan nog even het verschil met een MvW?
Nee niet waarquote:Op woensdag 5 april 2023 12:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is de schuld van Wilders, niet van Rutte.
Dacht dat die degene bedoelde die een meerderheid had, de MvW was inderdaad door de gehele oppositie.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Het ging ook om een MvW, maar Wienerschnitzels kan niet lezen.
Een motie van Wienerschnitzels?quote:Op woensdag 5 april 2023 12:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Het ging ook om een MvW, maar Wienerschnitzels kan niet lezen.
https://nl.wikipedia.org/(...)n_de_Staten-Generaalquote:
Ja, hier ben ik van op de hoogte. Dat Wilders zo'n fan van die dingen is betekent nog niet dat Rutte in zijn recht staat om er één te negeren die door de voltallige oppositie gesteund wordt. Of zelfs een MvA die aangenomen is.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)n_de_Staten-Generaal
Dat kan je elke crisis wel roepenquote:Op woensdag 5 april 2023 12:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Onhoudbare situatie dit, kap er gewoon mee aub.
Dat kan prima, aangezien een meerderheid door stemming zei wel nog vertrouwen te hebben, motie van afkeuring is sowieso een irrelevant middel.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik van op de hoogte. Dat Wilders zo'n fan van die dingen is betekent nog niet dat Rutte in zijn recht staat om er één te negeren die door de voltallige oppositie gesteund wordt. Of zelfs een MvA die aangenomen is.
Ze zei het volgens mij al bij het indienen (althans voor de stemming). Maar de interpretatie van de indienden is wel degelijk relevant bij een motie. De vertrouwensregel is ook niet “als een motie van wantrouwen wordt aangenomen”, maar “als het vertrouwen wordt opgezegd”…quote:Op woensdag 5 april 2023 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat het een motie van afkeuring was en niet een motie van wantrouwen, Kaag's latere mening is irrelevant op het moment van indienen was het een MvA en niet een MvW.
Een MvA is eigenlijk om door de voordeur te kunnen vertrekken. Een MvW is gewoon een rode kaart.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat het een motie van afkeuring was en niet een motie van wantrouwen, Kaag's latere mening is irrelevant op het moment van indienen was het een MvA en niet een MvW.
Tot nu toe is het allemaal vrij voorspelbaar. Ze gaan gewoon door denk ik hoor.quote:Op woensdag 5 april 2023 12:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Onhoudbare situatie dit, kap er gewoon mee aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |