Deze ga ik inlijsten.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Ik accepteer geen politieke spelletjes"
en dat een Tata Steel in 1 van de dichtstbevolkte landen ter wereld misschien ook niet zo handig is.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:30 schreef monkyyy het volgende:
De kern van het probleem is natuurlijk dat er circa 34.000 kg koeienschijt per jaar over iedere hectare landbouwgrond wordt uitgestort.
En dat dat misschien maar eens een beetje minder moet.
IK MOET NIETS!!quote:Op woensdag 5 april 2023 13:30 schreef monkyyy het volgende:
De kern van het probleem is natuurlijk dat er circa 34.000 kg koeienschijt per jaar over iedere hectare landbouwgrond wordt uitgestort.
En dat dat misschien maar eens een beetje minder moet.
Die moeten ook opbokken inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dat een Tata Steel in 1 van de dichtstbevolkte landen ter wereld misschien ook niet zo handig is.
Dat hoeven ze ook helemaal niet. Dat was nou juist het punt dat ik maakte.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zou er nu geen geld op zetten dat de VVD een verkiezing weet te winnen. Het is nu echt geen uitgemaakte zaak meer.
Ik hoor het al. Jij hebt er zogezegd schijt aan.quote:
Ik denk dat het voor het grote geheel veel beter is als die fabriek hier blijft. Het enige wat ze tegenhoudt te verkassen naar China oid (wat ons ook nog eens meer afhankelijk maakt van dat kutland) is het feit dat ze met niets moeten beginnen, want reken er maar op dat ze met de soepelere milieuregels liever vandaag dan morgen verhuizen.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en dat een Tata Steel in 1 van de dichtstbevolkte landen ter wereld misschien ook niet zo handig is.
Het is wel in 1 keer bijna 3% algemene stikstofreductie van de 50% die we schijnen te moeten halen. Het is in ieder geval een betere optie dan Schiphol te sluiten of te reduceren tot een regionaal vliegveld.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor het grote geheel veel beter is als die fabriek hier blijft. Het enige wat ze tegenhoudt te verkassen naar China oid (wat ons ook nog eens meer afhankelijk maakt van dat kutland) is het feit dat ze met niets moeten beginnen, want reken er maar op dat ze met de soepelere milieuregels liever vandaag dan morgen verhuizen.
Tegelijkertijd is dat ook alleen maar relevant in de directe omgeving van Tata voor wat betreft het stikstofprobleem.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is wel in 1 keer bijna 3% algemene stikstofreductie van de 50% die we schijnen te moeten halen. Het is in ieder geval een betere optie dan Schiphol te sluiten of te reduceren tot een regionaal vliegveld.
Dat is het ook, dat zal D66 ook zometeen zeggen. Wat CDA dan gaat zeggen is dan weer interessant.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:36 schreef Spablauw214 het volgende:
Hermans zegt nu toch dat er eigenlijk niks te onderhandelen valt. Dan is het kabinet toch gewoon klaar.
quote:Op woensdag 5 april 2023 13:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Jij hebt er zogezegd schijt aan.
Niet echt, want buiten die directe omgevingseisen is er ook de algemene 50% stikstofreductie voor heel Nederland en daar helpt dat wel bij. Dat het enkel een papieren nut heeft buiten de directe omgeving ben ik met je eens.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is dat ook alleen maar relevant in de directe omgeving van Tata voor wat betreft het stikstofprobleem.
Het is het standaardriedeltje dat je niet kunt besturen of leiding geven aan een organisatie als je geen uitgebreide ervaring hebt in een specifiek vakgebied. Iedere IT-bestuurder een IT-achtergrond, iedere zorgbestuurder een studie geneeskunde met bijbehorende werkervaring en ga zo maar door.quote:
Als ze vandaag nog opstappen is het misschien al klaar.quote:Op woensdag 5 april 2023 13:41 schreef Monolith het volgende:
Kan iemand deze man even uit de kamer gooien, zodat het weer over de inhoud kan gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |