quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond dat klimrek (the higher ground) nog het meest creatief
Wat @Harry net zeiquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik denk eerder 25, ik zag vorige week een foto van toen ze binnen kwam en dat is toch een verschil.
Ze deed met Kim 2 a 3 keer per week rondjes lopen en gewichtenquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:29 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Das waar, maar ik zie haar ook niet veel meer sporten, dat zou ook zeker helpen.
aha toch gister, dacht dat ze dat echt niet wilde, dat had ik gehoord maar hoor uiteraard niet alles.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat @:Harry net zei
ze heeft gisteren op de weegschaal gestaan
dan zou ze ongeveer 15 kilo zijn afgevallen
Komt wel, geen idee hoe lang het zal duren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:29 schreef Puzzie het volgende:
Esther loopt door de loods .. JW nog niet 'tegengekomen'
Jammer
Voorlopig heeft ze genoeg aan dat kleed dingquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Komt wel, geen idee hoe lang het zal duren.
Ja fuckeduck.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voorlopig heeft ze genoeg aan dat kleed ding
Oh dat zette ze weg in dr kast... Ik vroeg me al af waarom ze een kopje thee in dr kast zette..quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:31 schreef Silves het volgende:
En dat verdomme theezakje meenemen, is ze bang dat er iemand anders er een kopje thee mee trekt..gierig wezen
Straks weer een verdien opdrachtquote:
Die komt niet meer.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:34 schreef chufi het volgende:
Gisteren een verdien opdracht dus er is nog geld ... Eliminatie misschien dan toch nog ?!
Ik weet niet of dit ooit gaat gebeuren, ze blijft liever in de slachtofferrol hangen denk ik.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
Maar maar maar ik wil niet dat Esther gaat, die moet nog ontploffen daar.
Dan mag ze gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:35 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit ooit gaat gebeuren, ze blijft liever in de slachtofferrol hangen denk ik.
Bep gaat niet wegquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:35 schreef Silves het volgende:
Stick to the plan...hoop het niet , zou het jammer vinden van Babs als ze vertrekt, dan wordt het echt een dooie boel daar.
die gaat nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:35 schreef Silves het volgende:
Stick to the plan...hoop het niet , zou het jammer vinden van Babs als ze vertrekt, dan wordt het echt een dooie boel daar.
Kan, maar vergeet niet dat ze straks langere uitzendtijden hebben, dus zal die alarm wel wat vaker afgaan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:34 schreef chufi het volgende:
Gisteren een verdien opdracht dus er is nog geld ... Eliminatie misschien dan toch nog ?!
gisteren 400 euro, en tot nu begint de nieuwe manager op 0 in de pot.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:34 schreef chufi het volgende:
lekker een eliminatiequote:Op dinsdag 4 april 2023 12:36 schreef Silves het volgende:
[..]
gisteren 400 euro, en tot nu begint de nieuwe manager op 0 in de pot.
Ik duim meequote:Op dinsdag 4 april 2023 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat niet
9 om 9 janet stemt los
Rupie doorslaggevend
dan Esther op de stip![]()
eliminatiequote:Op dinsdag 4 april 2023 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
Er was nog budget tot Donderdag volgens Rupie vanmorgen.,. er moet dus geld bij . Die ¤400 van het wegen dekt de lading blijkbaar niet
Of de nieuwe manager moet nu al gekozen worden
Wat gaan we boos en teleurgesteld zijn als het weer niet zo is.quote:
dit is hemquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat gaan we boos en teleurgesteld zijn als het weer niet zo is.![]()
Maar het gaat hem wel zijn, het moet het moet het moet
De FEBO doet eerst de moeite om hem te houdenquote:
Dan gaan we stakenquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat gaan we boos en teleurgesteld zijn als het weer niet zo is.![]()
Maar het gaat hem wel zijn, het moet het moet het moet
Dan zou Kenzi klaagmuur gaanquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In dat geval mag Sjeffie nu voor het eggie pleitte .. laat karma maar die bitch zijn dan
Dan kijken of Jap een man is met ballen..die wil wegquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Beste bewoners. Er zijn de afgelopen periode heel veel mede bewoners vertrokken. Daarom hebben wij besloten voorlopig GEEN eliminatieopdrachten meer te houden tot dat jullie met 15 deelnemers zijn. Je mag dus weg als je weg wil, je hoeft ook geen 24 uur meer aan te vragen. Na het bereiken van de 15 deelnemers gaan we weer over tot eliminatieopdrachten tot aan het eind van dit seizoen. Nu volgt er een verdienopdracht voor persoonlijk doel. Dit is de opdracht....
Die heeft Wanda meegenomen in dr kofferquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan kijken of Jap een man is met ballen..die wil weg
Daar zou je best weleens gelijk in kunnen krijgenquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan, maar vergeet niet dat ze straks langere uitzendtijden hebben, dus zal die alarm wel wat vaker afgaan.
Kan ook gemakkelijk wanneer de bedragen wat lager zijn dan normaal.
Gemistquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:42 schreef Flow3r het volgende:
Eunice wil wel graag
JW : iedereen lacht behalve Esther en steekt zijn tong uit
quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:40 schreef Harry het volgende:
[..]
@:KinKiJan @:spapaars @:LiOnHeart @:DGK_Tegengas @:Hoempah
En dan dat tongetje naar buitenquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:43 schreef Silves het volgende:
De tic van Jw wordt ook erger..dat met die ogen knijpen en dan die fake lach erachter aan.
Ze dachten die te mogen gebruiken net als kamer 4 maar daar gaat de Febo niet in mee. Weet ook niet waarom.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
K3 is dichtgeschroefd gisteren zeggen ze nu in k1.
je hebt je mond altijd vol over tv makenquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze dachten die te mogen gebruiken net als kamer 4 maar daar gaat de Febo niet in mee. Weet ook niet waarom.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat Eunice zo graag wou, ging over drumlessen en iedereen in de kamer schoot in de lach, waarop JW zei dat iedereen blij was behalve Esther![]()
Geloof dat Esther daarna iets mompelde dat ze niks hoorde of zo
Dat is anders toch ook toen het nog een slaapkamer was?quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt je mond altijd vol over tv maken
dan snap je toch wel dat een febo niet zit te wachten op 18 man verspreidt over 8 ruimtes
je krijgt toch steeds minder mensenquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is anders toch ook toen het nog een slaapkamer was?
Nog makkelijker dus.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
je krijgt toch steeds minder mensen
Zei hij dat net?quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
Die 10.000 euro boete die ze zouden krjgen bij betreding van kamer 3 was zelf verzonnen door Rupert
quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Et voila: https://streamable.com/k1r27a
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |