Straks weer een verdien opdrachtquote:
Die komt niet meer.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:34 schreef chufi het volgende:
Gisteren een verdien opdracht dus er is nog geld ... Eliminatie misschien dan toch nog ?!
Ik weet niet of dit ooit gaat gebeuren, ze blijft liever in de slachtofferrol hangen denk ik.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
Maar maar maar ik wil niet dat Esther gaat, die moet nog ontploffen daar.
Dan mag ze gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:35 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit ooit gaat gebeuren, ze blijft liever in de slachtofferrol hangen denk ik.
Bep gaat niet wegquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:35 schreef Silves het volgende:
Stick to the plan...hoop het niet , zou het jammer vinden van Babs als ze vertrekt, dan wordt het echt een dooie boel daar.
die gaat nietquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:35 schreef Silves het volgende:
Stick to the plan...hoop het niet , zou het jammer vinden van Babs als ze vertrekt, dan wordt het echt een dooie boel daar.
Kan, maar vergeet niet dat ze straks langere uitzendtijden hebben, dus zal die alarm wel wat vaker afgaan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:34 schreef chufi het volgende:
Gisteren een verdien opdracht dus er is nog geld ... Eliminatie misschien dan toch nog ?!
gisteren 400 euro, en tot nu begint de nieuwe manager op 0 in de pot.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:34 schreef chufi het volgende:
lekker een eliminatiequote:Op dinsdag 4 april 2023 12:36 schreef Silves het volgende:
[..]
gisteren 400 euro, en tot nu begint de nieuwe manager op 0 in de pot.
Ik duim meequote:Op dinsdag 4 april 2023 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat niet
9 om 9 janet stemt los
Rupie doorslaggevend
dan Esther op de stip![]()
eliminatiequote:Op dinsdag 4 april 2023 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
Er was nog budget tot Donderdag volgens Rupie vanmorgen.,. er moet dus geld bij . Die ¤400 van het wegen dekt de lading blijkbaar niet
Of de nieuwe manager moet nu al gekozen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |