quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond dat klimrek (the higher ground) nog het meest creatief
Wat @Harry net zeiquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:26 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik denk eerder 25, ik zag vorige week een foto van toen ze binnen kwam en dat is toch een verschil.
Ze deed met Kim 2 a 3 keer per week rondjes lopen en gewichtenquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:29 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Das waar, maar ik zie haar ook niet veel meer sporten, dat zou ook zeker helpen.
aha toch gister, dacht dat ze dat echt niet wilde, dat had ik gehoord maar hoor uiteraard niet alles.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat @:Harry net zei
ze heeft gisteren op de weegschaal gestaan
dan zou ze ongeveer 15 kilo zijn afgevallen
Komt wel, geen idee hoe lang het zal duren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:29 schreef Puzzie het volgende:
Esther loopt door de loods .. JW nog niet 'tegengekomen'
Jammer
Voorlopig heeft ze genoeg aan dat kleed dingquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Komt wel, geen idee hoe lang het zal duren.
Ja fuckeduck.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voorlopig heeft ze genoeg aan dat kleed ding
Oh dat zette ze weg in dr kast... Ik vroeg me al af waarom ze een kopje thee in dr kast zette..quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:31 schreef Silves het volgende:
En dat verdomme theezakje meenemen, is ze bang dat er iemand anders er een kopje thee mee trekt..gierig wezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |