Eunice heeft alleen geen ritmegevoel ,dat heb je drummen wel nodigquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:20 schreef xdiashalizx het volgende:
Lekker hoor, Honkey tonk woman van the Stones..
JW zijn vriendinnen zijn allemaal ruim 20 jaar jongerquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:21 schreef Inka het volgende:
Ik zie ook de aantrekkingskracht tussen Eunice en JW binnen de setting daar. Maar voor buiten geef ik het weinig kans: het leeftijdsverschil, het bruisende karakter tegenover een lui karakter, de afstand tussen hun woonplaatsen.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eunice heeft alleen geen ritmegevoel ,dat heb je drummen wel nodig
JW kijkt met een lichtelijk roze brilquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Volgens JW wel, zij is een ongekend talent zei hij gisteren nog.
Ima daarentegen absoluut niet, kan ie wel zeggen dat ie DJ is, maar dat zal allemaal wel .. aldus JW
Daar leek het wel op.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:22 schreef cinsan het volgende:
is esther langzame zelfmoordpoging aan het doen op het klimrek
Herkenbaar.....quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JW zijn vriendinnen zijn allemaal ruim 20 jaar jonger
Ik vind dat het best goed gaatquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eunice heeft alleen geen ritmegevoel ,dat heb je drummen wel nodig
quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:22 schreef cinsan het volgende:
is esther langzame zelfmoordpoging aan het doen op het klimrek
Eens.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:15 schreef Harry het volgende:
Jeffrey vindt dat hij bij de laatste 5 hoort.
Die steekt ook niet onder stoelen en banken, dat hij een bloedhekel heeft aan Ima en Ruppie..de racist en homohater van de loods.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Volgens JW wel, zij is een ongekend talent zei hij gisteren nog.
Ima daarentegen absoluut niet, kan ie wel zeggen dat ie DJ is, maar dat zal allemaal wel .. aldus JW
15 kilo??quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Mora inmiddels is afgevallen?
Nee en ze wil niet op een weegschaal tot ze onder de 100 kilo is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Iemand enig idee hoeveel Mora inmiddels is afgevallen?
Okay ieder zijn meningquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat het best goed gaat
Las hier gisteren commentaar toen ik niet meekeek, dus had het veel erger verwacht
dat was GJquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Die steekt ook niet onder stoelen en banken, dat hij een bloedhekel heeft aan Ima en Ruppie..de racist en homohater van de loods.
Ik denk inderdaad ook zoiets, tussen de 15 en 20 kilo al, je begint het eindelijk goed te zien bij haar. Ik hoop dat ze het zelf ook doorheeft dat ze al zoveel kwijt is.quote:
Ze is nu 122 kgquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee en ze wil niet op een weegschaal tot ze onder de 100 kilo is.
Ik denk eerder 25, ik zag vorige week een foto van toen ze binnen kwam en dat is toch een verschil.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:24 schreef ChocoFan het volgende:
Regie, waar is Esther, heeft ze JW al gevonden, laat haar eens zien en anderen horen.
quote:
Wel onopvallend uiteraard, benieuwd wat ze allemaal verzint om overal te komen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:27 schreef Harry het volgende:
Esther gaat, na toilet bezoek, verder met zoeken.
ik denk dat geleidelijk beter is voor haarquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Netjes, maar had wel gedacht dat het meer zou zijn, het was tenslotte haar doel daar.
Vond dat klimrek (the higher ground) nog het meest creatiefquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel onopvallend uiteraard, benieuwd wat ze allemaal verzint om overal te komen.
Das waar, maar ik zie haar ook niet veel meer sporten, dat zou ook zeker helpen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat geleidelijk beter is voor haar
als heel veel in 1 keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |