Maar Jeffrey is wel zichzelf, daar heb ik meer waardering voor dan die act van Babette. En dat geldt ook voor haar mannelijke tegenhanger Isaac.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:11 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon om wie ze is en wat ze doet, uiteraard zijn er ook mindere dingen aan haar, maar bij wie niet..![]()
Oke dan, Jeffrey dan..
Ik wilde dit niet tikken, dacht misschien te heftig.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:15 schreef Seattle het volgende:
Esther probeert zelfmoord te plegen terwijl Eunice en JW kunnen toekijken?
Jw ..met zijn wijzend vingertje ? die heeft met Jap echt dit in gang gezet, En Sas met Bern zijn ook niet mis met de uitspraken over Bep.Stick to the plan is het motto.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En nog iemand toch? maar Bep weet nog steeds niet wie?
quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:16 schreef tonja het volgende:
Esther doet me nu een beetje denken aan dat kind dat gepest wordt en in zijn eentje op het schoolplein aan het spelen is.
En dat is best wel triest te noemen..quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:16 schreef tonja het volgende:
Esther doet me nu een beetje denken aan dat kind dat gepest wordt en in zijn eentje op het schoolplein aan het spelen is.
Doe maar snel de zoemerquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:15 schreef Seattle het volgende:
Esther probeert zelfmoord te plegen terwijl Eunice en JW kunnen toekijken?
Truequote:Op dinsdag 4 april 2023 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Alleen heeft dit kut kind het echt zelf veroorzaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |