En nog iemand toch? maar Bep weet nog steeds niet wie?quote:
Is ze ook..ze verschuilt zich echt niet achter iedereen, zo als de meeste bewoners doen bij haar of een Ice of een Jef..dat ze zijn uitgekozen om zich te laten horen en een spel spelen is gewoon dapper.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:05 schreef Monique___ het volgende:
babs over zichzelf dat ze heeel oprecht is maar dan ook oprecht oprecht
Babette zit in sales, kennelijk heeft ze zich aan jou goed verkochtquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O, echt...ik juist wel, vind haar de meest 'echte' daar, samen met Wendy....![]()
Kan je zien hoe verschillend je naar mensen kan kijken.
Dat is een grap die wilde maken als ze weg moestquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:08 schreef Monique___ het volgende:
OMG zegt die babbel dat ze eigenlijk al een psychiater is . want man en 3 kinderen thuis en praat veel
Eens, ik heb hetzelfde gevoel bij Babette..quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Is ze ook..ze verschuilt zich echt niet achter iedereen, zo als de meeste bewoners doen bij haar of een Ice of een Jef..dat ze zijn uitgekozen om zich te laten horen en een spel spelen is gewoon dapper.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Babette zit in sales, kennelijk heeft ze zich aan jou goed verkocht
Omdat Bep meer kans heeft in een duel? tenminste dit heb ik er uit begrepen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:09 schreef Thorelf het volgende:
Waarom gaat de groep babs niet op kenzy...inplaats van esther. Ik vind kenzy zo een naar zeur kind, maar mss zie je het daar anders.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:09 schreef danaqui het volgende:
JW gaat via k2 naar boven naar k4 hij loopt niet langs Esther
Nee hoor, gewoon om wie ze is en wat ze doet, uiteraard zijn er ook mindere dingen aan haar, maar bij wie niet..quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Sales, horeca, kantoor, studeren..ze komt iedergeval veel met mensen in contact, leeft haar leven ..quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Wat er nu over tegen Babs gezegd wordt is volgens mij gewoon straatje schoonvegen. Iedereen was het er (tegenover elkaar) over eens er niet mee naar Babs te gaan. Sowieso die 6 niet die uren in die kas hebben zitten overleggen erover. Ook Erik had niet de intentie ermee naar Babs te gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En nog iemand toch? maar Bep weet nog steeds niet wie?
Maar Jeffrey is wel zichzelf, daar heb ik meer waardering voor dan die act van Babette. En dat geldt ook voor haar mannelijke tegenhanger Isaac.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:11 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon om wie ze is en wat ze doet, uiteraard zijn er ook mindere dingen aan haar, maar bij wie niet..![]()
Oke dan, Jeffrey dan..
Ik wilde dit niet tikken, dacht misschien te heftig.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:15 schreef Seattle het volgende:
Esther probeert zelfmoord te plegen terwijl Eunice en JW kunnen toekijken?
Jw ..met zijn wijzend vingertje ? die heeft met Jap echt dit in gang gezet, En Sas met Bern zijn ook niet mis met de uitspraken over Bep.Stick to the plan is het motto.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En nog iemand toch? maar Bep weet nog steeds niet wie?
quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:16 schreef tonja het volgende:
Esther doet me nu een beetje denken aan dat kind dat gepest wordt en in zijn eentje op het schoolplein aan het spelen is.
En dat is best wel triest te noemen..quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:16 schreef tonja het volgende:
Esther doet me nu een beetje denken aan dat kind dat gepest wordt en in zijn eentje op het schoolplein aan het spelen is.
Doe maar snel de zoemerquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:15 schreef Seattle het volgende:
Esther probeert zelfmoord te plegen terwijl Eunice en JW kunnen toekijken?
Truequote:Op dinsdag 4 april 2023 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Alleen heeft dit kut kind het echt zelf veroorzaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |