ze vinden elkaar leukquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:53 schreef Monique___ het volgende:
Is dit iets in wording of zie ik dat verkeerd?
denk dat zij hem wil?
[ afbeelding ]
Hij is mentaal niet in orde, zij speelt behandeld artsquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja eindelijk krijg je tussen beiden altijd een normaal gesprek, hij luisterd naar Babs, ze was ook altijd degene die hem rustig kreeg en feedback gaf..
Hij wil haar ook wel , hij voelt ook wel iets voor haar , het kriebeltquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:53 schreef Monique___ het volgende:
denk dat zij hem wil?
[ afbeelding ]
Maar het mag niet van Estherquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahhh toch goed gezien..
zie de magie![]()
![]()
schattig om te zien.. dacht check het even hier
quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij wil haar ook wel , hij voelt ook wel iets voor haar , het kriebelt
Vorige week hadden ze een gesprekje waar dat toch duidelijk in werd
Die gaan elkaar nog wel zien![]()
Neem aan dat ze niet gedwongen was tot zoenenquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:53 schreef Monique___ het volgende:
denk dat zij hem wil?
[ afbeelding ]
Ik vind het ook wel grappig om te zien , maar wel vooral om Estherquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
vind ze een fijne relaxte vibe hebben samen..
ohh hij is de ex van essie de pinnige? hahahahaquote:
jaaa kan dat nu ook beter plaatsen hahahaquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappig om te zien , maar wel vooral om Esther
Arts?? zie meer iemand die elkaar begrijpen en als ze dit niet doen, alles uitspreken.vrienden dusquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:55 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is mentaal niet in orde, zij speelt behandeld arts
quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa kan dat nu ook beter plaatsen hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Die komt niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:54 schreef xsaskiax het volgende:
Bijna 12 uur, jongens gooi die zoemer erin, de hoogste tijd voor eliminatie!!!
Ik zie niets oprechts in Babettequote:Op dinsdag 4 april 2023 11:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Arts?? zie meer iemand die elkaar begrijpen en als ze dit niet doen, alles uitspreken.vrienden dus
quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
Babs vond dat eeuwige blije aan Kim erg leukOMG die is nog ergere dan de lawaaiwortel uit BB (Chelsea) wat een stuiterbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jw is een zuiger..wil altijd zijn gelijk hebben..manipulatief gedrag is deze boer op zijn lijf geschreven.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:00 schreef Monique___ het volgende:
eunice vertelt over vroeger thuis
lieve mama
heel knap
JW : knapper dan jij?
Eunice : blooslachje..![]()
schattig
jw lijkt me wel een lieverd
O, echt...ik juist wel, vind haar de meest 'echte' daar, samen met Wendy....quote:
Die zijn niet met elkaar te vergelijkenquote:Op dinsdag 4 april 2023 12:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
OMG die is nog ergere dan de lawaaiwortel uit BB (Chelsea) wat een stuiterbal
Leuk he?quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:03 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O, echt...ik juist wel, vind haar de meest 'echte' daar, samen met Wendy....![]()
Kan je zien hoe verschillend je naar mensen kan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |