Zou mij niet verbazen. Hoop het echter niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn hemel dit is ook vermoeiend , daarom denk ik echt dat Esther klaar is
Het wordt steeds sneuer
Ik hoop het wel ., haar gedrag is ziekelijk en ik heb het niet op stalk gedrag , dat is wel wat ze doetquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:26 schreef engine het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen. Hoop het echter niet.
Mee eens hoor maar ik vind het ergens ook wel grappigquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ., haar gedrag is ziekelijk en ik heb het niet op stalk gedrag , dat is wel wat ze doet
Op wiens tenen?quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Op de tenen staan bij de eliminatie is Erik. En anders Esther.
Zou lachen zijn als Eunice er nu naast gaat liggen ...quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:28 schreef Monique___ het volgende:
es heeft geprobeerd te praten maar hij wil alleen zijn nu
Vermakelijk ,ik snap ,maar dit is ook ziek gedrag en dat is niet okayquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:29 schreef engine het volgende:
[..]
Mee eens hoor maar ik vind het ergens ook wel grappig
Ik zie liever Babette gaanquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:29 schreef engine het volgende:
[..]
Mee eens hoor maar ik vind het ergens ook wel grappig
Ziekquote:Op dinsdag 4 april 2023 11:28 schreef Frummelie het volgende:
Esther is zo'n vuile leugenachtige slang... ik hoor haar nog zeggen en paar dagen geleden, tegen Mirthe, ze zei letterlijk ik wil niet dat er iemand anders boven JW gaat liggen.... en later meldde ze dat Mirthe het tegen niemand mocht zeggen... en dan nu zeggen ik deed het voor Mirthe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |