Dat leren ze op werk mannetjes schoolquote:Op dinsdag 4 april 2023 07:04 schreef Barreltje het volgende:
morguh.. waarom moeten werk mannetjes altijd zo vroeg beginnen ?
en zijn er dan vervolgens niet stipt op dat vroege tijstip
afspraak : ze zijn er om 7 uurquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat leren ze op werk mannetjes school
Leuk toch! Je weet nooit wanneer ze er zullen zijn en soms zelf OF ze wel komen
Dit is inderdaad een ding. Hoort er bij @Barreltje Je gaat de komende jaren nog heel wat uren wachten. Is helemaal niets aan te doen helaas. Behalve hen die wel op tijd kunnen komen en kunnen communiceren koesteren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat leren ze op werk mannetjes school
Leuk toch! Je weet nooit wanneer ze er zullen zijn en soms zelf OF ze wel komen
Wat komt hij verder doen vandaag behalve de kachel aansteken?quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:59 schreef Barreltje het volgende:
ach, een van de werk mannetjes had een aansteker, dus de kachel is weer aan![]()
ik ben snel blij
Zonnetje schijnt: checkquote:
Volgens mij ookquote:
De zon schijnt hier ook. Eindelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt: check
Kibbeling halen voor de lunch: check
Ja, wordt een fijne dag
Gewoon doen wat je wilt gaan doen. Uiteindelijk vragen ze toch bijna nooit om een handtekening.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij ook
Alleen beetje jammer dat ik 3u moet wachten op 1 pakketje wat ze ook gewoon in een envelop hadden kunnen stoppen.....
Oe das nu nog een beetje lastig te voorspellen, want er komen nog bestellingen bij tot vrijdag.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi hebben jullie enig idee hoe vroeg jullie starten met bezorgen zaterdag? Wil graag in de ochtend nog even sporten, dus dan weet ik hoe vroeg ik moet gaan zodanig dat ik thuis ben rond het tijdstip dat jullie starten met bezorgen![]()
Helemaal goed! Zet ik er nu gewoon vast een sportreservering voor 8.30 in, en die kan ik dan vrijdag altijd nog aanpassenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe das nu nog een beetje lastig te voorspellen, want er komen nog bestellingen bij tot vrijdag.
Maar ik verwacht dat we rond 10u zullen beginnen aan de bezorgdag. Vrijdag zal ik je meer laten weten oke?
Ditquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
In theorie zou het hier ook een fijne dag kunnen worden
Fijn van vooral je moeder. Ze klinkt lekker nuchter uit je verhaal van gisterenavond maar een nachtje ziekenhuis is natuurlijk niet heel geruststellend.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kater heeft dierenartsbezoek overleefd en het mij zelfs al vergeven, moeders heeft een redelijk goede nacht gehad, zonnetje schijnt.
In theorie kan het een goede dag worden. Wel nog sporten voor het eerst na drie weken
Het is ook allemaal niet heel dramatisch gelukkig.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fijn van vooral je moeder. Ze klinkt lekker nuchter uit je verhaal van gisterenavond maar een nachtje ziekenhuis is natuurlijk niet heel geruststellend.
Moeder Cat is nog in het ziekenhuis… aan het infuus. Omdat dat thuis lastig in te regelen is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:19 schreef AnneX het volgende:
Fijn dat moeder Cat thuis is!
Hier één bolletje ijs à ¤ 1,40 ! Wow. Wel lekker: yoghurt limoncello.
Van het terras - uit de wind- in de zon.
Pauze op tournée. Strakjes de kapper.
Gisteren cappuccino (enkel omdat ik moest piesen dusquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:19 schreef AnneX het volgende:
Fijn dat moeder Cat thuis is!
Hier één bolletje ijs à ¤ 1,40 ! Wow. Wel lekker: yoghurt limoncello.
Van het terras - uit de wind- in de zon.
Pauze op tournée. Strakjes de kapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het festival was de cappuccino 4,50 euro. Zelfs de echt bijzondere biertjes waren goedkoper daarquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gisteren cappuccino (enkel omdat ik moest piesen dus) 3,30... LIKE WHUUUU, nog even en wildplassen is voordeliger
Voor festivalprijzen ben ik doorgaans wat coulanter, maar de tiefus...quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op het festival was de cappuccino 4,50 euro. Zelfs de echt bijzondere biertjes waren goedkoper daar
Ja zeg…haal ik zo maar kattenmoeders en Cat’s moeder door elkaar.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moeder Cat is nog in het ziekenhuis… aan het infuus. Omdat dat thuis lastig in te regelen is.
Net een shitload aan fruit gekocht, dadelijk op bezoek.
IJsje![]()
![]()
Dat is best een goed idee voor na mijn ziekenhuisbezoek.
Ik weet ook nog helemaal niet hoe ik al die festivals financieel ga overleven komende zomer. Weet ook niet helemaal hoe mijn lijf het moet overleven trouwens.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Voor festivalprijzen ben ik doorgaans wat coulanter, maar de tiefus...
quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet ook nog helemaal niet hoe ik al die festivals financieel ga overleven komende zomer. Weet ook niet helemaal hoe mijn lijf het moet overleven trouwens.
Ja, nou, wel een beetje hoor. Maar ik heb gecommitted. En mensen rekenen op me. Dus tja.quote:
Iedereen wil een stukje Lonaaquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, wel een beetje hoor. Maar ik heb gecommitted. En mensen rekenen op me. Dus tja.
Nou ja, ik snap die andere 100 mensen ook niet. Blijf lekker zitten.quote:
Ik ben dol op dit soort gedoe rondom vliegen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:11 schreef derLudolf het volgende:
Nou ja, ik snap die andere 100 mensen ook niet. Blijf lekker zitten.
Inmiddels 25 verder en nog niets op de band.
Dat ook, maar ik mag graag even onrustig mensen zeggen dat ze kalm aan moeten doen. Ook omdat ik weet dat het averechts werktquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben dol op dit soort gedoe rondom vliegen.
Stel je op als toeschouwer en je hebt gratis Jiskefet en Koot en Bie in één.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man loopt as we speak naar buiten met de TGTG haul
quote:
Leuk! En een goed idee.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:24 schreef borisz het volgende:
Avondwandeling. Van de ene Bavo naar de andere en weer terug
Was fijn na bijna de hele dag in overleg. Het is zo'n week dat je van 9 tot 5 bent volgeboekt... Gelukkig wel lang weekend op komst.
Nu het langer licht is wil ik s´avonds proberen diverse Haarlemse ommetjes lopen van het Wandelnetwerk. En idd Haarlem blijftquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk! En een goed idee.
Allemaal bekende plekken, Haarlem is zo leuk
Vliegmaatschappijen veroorzaken echt problemen met dat uit elkaar trekken van groepen en dat voor die paar roteuro´s. Gooi dan de ticketprijs iets omhoog, mensen vliegen toch wel (ongevraagd advies aan de Ryanairs van deze wereld).quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:06 schreef derLudolf het volgende:
En weer aan Nederlandse bodem.
Vrouw zat bij vertrek al moeilijk te doen omdat ze niet bij haar 12 jarige zoon kon zitten.
Die zat naast mij, ik zit aan het gangpad. Zou wou op mijn plek. Dacht het niet. Ik betaal voor m'n ruimte.
Zolang de deur niet open is, kom ik niet in de benen. Nou ja, ging ik maar in de benen omdat dat jong weg wou.
Ging die schreeuwen gaat iedereen aan de kant moest. Hoe dan? Want haar baby (12) moest naar haar.
Toen toch maar gezegd dat ze kalm aan moest doen. Er zat toch nog geen beweging in de rij en je moet toch op je bagage wachten.
Zeg dan tegen dat jong dat ie moet blijven wachten tot iedereen weg is.
O ja, binnenkort weer even naar de dierenarts voor een nipvis!quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Had bij de zooplus bestelling een catnip balletje besteld…heb nu een blije kwijlende kat in huis die de huiskamer doorholt achter dat balletje aan (moet straks wel achter slot en grendel wanneer ik naar bed ga, want ze maakt wel hetrie)
Mensen moeten gewoon niet janken, wil je naast elkaar zitten moet je een stoel reserveren. Is het je om het even, dan maar niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Vliegmaatschappijen veroorzaken echt problemen met dat uit elkaar trekken van groepen en dat voor die paar roteuro´s. Gooi dan de ticketprijs iets omhoog, mensen vliegen toch wel (ongevraagd advies aan de Ryanairs van deze wereld).
Ja dat is al een paar weken zoquote:Op woensdag 5 april 2023 06:13 schreef AnneX het volgende:
Dat is lente: wakker worden met het geluid van fluitende vogeltjes!
Heb ik er eerder doorheen geslapen.quote:Op woensdag 5 april 2023 06:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat is al een paar weken zo
Als je naast elkaar wilt zitten, moet je gewoon stoelen reserveren. Dat gejank is prinsessengedrag. Je kunt voor een kleine bijdrage gewoon naast elkaar zitten, als je dat niet wilt betalen, jammer voor jou.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Vliegmaatschappijen veroorzaken echt problemen met dat uit elkaar trekken van groepen en dat voor die paar roteuro´s. Gooi dan de ticketprijs iets omhoog, mensen vliegen toch wel (ongevraagd advies aan de Ryanairs van deze wereld).
Dat gejank van die vrouw was inderdaad prinsessengedrag maar als je ziet wat voor gedoe en stress het instappen en klaar gaan zitten qua tijd (en dus geld) kost vraag ik me af of het opweegt tegen de inkomsten van een Ryanair.quote:Op woensdag 5 april 2023 06:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je naast elkaar wilt zitten, moet je gewoon stoelen reserveren. Dat gejank is prinsessengedrag. Je kunt voor een kleine bijdrage gewoon naast elkaar zitten, als je dat niet wilt betalen, jammer voor jou.
Je denkt toch hoop ik niet dat Ryanair daar wakker om ligt?quote:Op woensdag 5 april 2023 08:49 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat gejank van die vrouw was inderdaad prinsessengedrag maar als je ziet wat voor gedoe en stress het instappen en klaar gaan zitten qua tijd (en dus geld) kost vraag ik me af of het opweegt tegen de inkomsten van een Ryanair.
Die gaan echt geen seconde later opstijgen omdat er iemand aan het piepen is over een stoelquote:Op woensdag 5 april 2023 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je denkt toch hoop ik niet dat Ryanair daar wakker om ligt?
Geen secondequote:Op woensdag 5 april 2023 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je denkt toch hoop ik niet dat Ryanair daar wakker om ligt?
Oh daar heb je dan weer wel tijd voor huh huhquote:Op woensdag 5 april 2023 09:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik boek straks maar even een restaurant voor zaterdag.
Ik weet hetquote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar heb je dan weer wel tijd voor huh huh
Heb ik toch al gezegd?quote:Op woensdag 5 april 2023 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:derludolfVolgende keer weer lekker met ons mee?
![]()
¤50 voor een pizza Hawaiiquote:Op woensdag 5 april 2023 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo. Vrijdag gaan we hipster-eten: https://mazzel-tov.nl/
Van Harte met twintig jaar!quote:Op woensdag 5 april 2023 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo. Vrijdag gaan we hipster-eten: https://mazzel-tov.nl/
Dank je. Gisterenavond hadden we het er nog over dat we hier toch echt wel even bij stil moeten staan. Niet alleen nu maar gewoon vaker in het algemeen. 20 jaar is niet niks. We hebben daar bij vlagen echt wel keihard voor moeten werken.quote:
Tijd versus prioriteit, ik snap m wel hoorquote:Op woensdag 5 april 2023 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh daar heb je dan weer wel tijd voor huh huh
Nou dat, gefeliciteerd Js en Lucky met jullie harde werkquote:Op woensdag 5 april 2023 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dank je. Gisterenavond hadden we het er nog over dat we hier toch echt wel even bij stil moeten staan. Niet alleen nu maar gewoon vaker in het algemeen. 20 jaar is niet niks. We hebben daar bij vlagen echt wel keihard voor moeten werken.
quote:Op woensdag 5 april 2023 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tijd versus prioriteit, ik snap m wel hoor
[..]
Nou dat, gefeliciteerd Js en Lucky met jullie harde werk![]()
quote:Op woensdag 5 april 2023 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank je. Gisterenavond hadden we het er nog over dat we hier toch echt wel even bij stil moeten staan. Niet alleen nu maar gewoon vaker in het algemeen. 20 jaar is niet niks. We hebben daar bij vlagen echt wel keihard voor moeten werken.
" Herhaalrecept " ?quote:Op woensdag 5 april 2023 12:28 schreef Lonaa het volgende:
Grapje natuurlijk, het is nooit zo zonnig als het lijkt. Het omzetten van het recept van DA naar mensenapotheek kost 21.50 per keer. Scheelt nog geld, zeker als ik het in grote batches afneem. Als ik voor 3 maand afneem scheelt het toch 43 euro. Koekoek. Ze gaan iig voor me navragen of het kan/mag.
Ja, nee, systeemmaffia. Ofzo. Weet ik veel.quote:
Jij of papaquote:Op woensdag 5 april 2023 14:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wandelen met de papa. Over terrad gestruikeld
Als je eerst wel even andere verbouwingen aan je hoofd hebt:quote:Op woensdag 5 april 2023 13:34 schreef Barreltje het volgende:
OHH.. een warm bad..![]()
daar heb ik nu toch zin in..
toch weer eens kijken naar die zittende units voor in de badkamer.. dan moet het bidet () maar even verwijderd worden ofzo
Wij!quote:
De medicijnen die ik nodig had iig niet in Duitsland, België of Frankrijk. I checkedquote:Op woensdag 5 april 2023 14:44 schreef derLudolf het volgende:
Loont een vakantie naar een buitenland dan niet? In sommige landen is bepaald spul gewoon vrij verkrijgbaar, ook binnen Europa.
Ik zag dit ook toen ik gisteren procureur ging kopenquote:Op woensdag 5 april 2023 14:50 schreef Troel het volgende:
Zo, morgen komt de nieuwe bank. Als ik in de sportschool benDaarna dus met moeie armpjes de boel in elkaar zetten
Maar... de procureur is binnen en ik zag dat de spareribs ook weer aangevuld waren @:lonaa
Het grootste deel wordt pulled pork. Mogelijk met een deel nog iets anders.quote:
Pushed pork?quote:Op woensdag 5 april 2023 15:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het grootste deel wordt pulled pork. Mogelijk met een deel nog iets anders.
Antihistaminica wel gewoon in Duitsland en voor verdomd lagere prijzen. Zelfs met verzendkosten.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De medicijnen die ik nodig had iig niet in Duitsland, België of Frankrijk. I checked
Telt welquote:Op woensdag 5 april 2023 15:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zag dit ook toen ik gisteren procureur ging kopen
Wij kunnen niet meer zonderquote:Op woensdag 5 april 2023 14:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je eerst wel even andere verbouwingen aan je hoofd hebt:
[ afbeelding ]
Ik heb er een, @:sarabi ook, werkt best leuk hoor
Kost bijna geen drol en gaat jaren mee. Ook handig voor de appelwas.
Je kan ook ffies kijken wat de tarieven voor pakketpost zijn daarvandaanhierheenquote:Op woensdag 5 april 2023 15:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een discussie over kazen en handbagage. De Franse luchthaven vindt namelijk:
"What are considered to be ‘liquids’ with regards to security regulations?
Security regulations apply to all liquids, aerosols, gels, pastes, creams, lotions, mousses, jams, soft cheeses, etc., and to any other substance which consists of at least a partially liquid form at room temperature."
Ik heb een vloerverwarmingsbuis om mijn badkuip heen gewikkeld; niets mis mee.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:38 schreef Troel het volgende:
Hier bij de verbouwing een echt bad eruit gehaald en er ook weer in laten zetten. Wel op een andere plek, waardoor er dus vloerverwaming is onder het bad, maar niet onder de douche
Niks daarvan. Mn grote vriend heeft wel een ruimkoffer. Hij laat maar een heel klein stukje vrij tussen alle wijn voor mijn kaas.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kan ook ffies kijken wat de tarieven voor pakketpost zijn daarvandaanhierheen
Lekker in je ouwe stadsie.quote:Op woensdag 5 april 2023 15:42 schreef borisz het volgende:
Onverwachts met moeders mee naar Omdenken de Theatershow vanavond. We gaan het meemaken.
Ik had vroegah in de kleine douche zoiets. Oranje.quote:Op woensdag 5 april 2023 14:29 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat tof!quote:Op woensdag 5 april 2023 20:17 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd @:Lucky_Strike ! Dat is wel een etentje waard!
Ik moet nog even wachten, maar over 3 jaar vind ik het ook een goed idee om eens goed uit eten te gaan. *gaat alvast reserveren bij De Nieuwe Winkel ‘![]()
Over eten gesproken…. Als er iemand nog bananen of ander fruit heeft dat gehecht moet worden![]()
[ link | afbeelding ]
(De ochtend was rustig vandaag, dus heeft een van de chirurgen me een beetje leren hechtenstond nog op mijn Bucket list)
Fairtrade hechtingenquote:Op woensdag 5 april 2023 20:17 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd @:Lucky_Strike ! Dat is wel een etentje waard!
Ik moet nog even wachten, maar over 3 jaar vind ik het ook een goed idee om eens goed uit eten te gaan. *gaat alvast reserveren bij De Nieuwe Winkel ‘![]()
Over eten gesproken…. Als er iemand nog bananen of ander fruit heeft dat gehecht moet worden![]()
[ link | afbeelding ]
(De ochtend was rustig vandaag, dus heeft een van de chirurgen me een beetje leren hechtenstond nog op mijn Bucket list)
M’n banaan scheurde wel een paar keer uit, dun schilletjequote:Op woensdag 5 april 2023 20:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat tof!
En netjes gedaan
Zijn ze zelf oplosbaar?
Van mijn wijze moeder geleerd: gordijnen eerst even laten uithangen (zeker een maand) voordat je definitief gaat zomen). Lang geleden geloofde ik haar niet, dus 1 gordijn zoals het volgens haar moest en 1 volgens mijn idee (wat een kutwerk...5 meter zoom tornen)quote:Op woensdag 5 april 2023 21:27 schreef Tele6 het volgende:
@:Candaasje naai-boks. Ik heb gordijnen gezoomd vandaag
Ik heb de 2x 1m40 gordijnen van de slaapkamer nu af, moet nog 4x 1m40 gordijnen in de woonkamer maar die zijn gevoerd dus dat is een level hoger![]()
Ik had zoomband gekocht waarmee je er een zoom in zou kunnen vaststrijken, maar kreeg de zenuwen van hoe "definitief" zoiets is, dus heb ouderwets een "onzichtbare" zoom erin genaaid met de handdie is tenminste wel makkelijk los te tornen mocht ik het verkeerd doen.
Het ging eigenlijk best snel en ik had de lengte perfect.
Was alleen geen goed idee om het 2e gordijn bij lamplicht te doen (donkerblauw, met donkerblauw garen).
Nu moet ik nog wel bedenken wat ik ga doen met de gordijnen in de woonkamer. Ik overweeg om het "echte" gordijn ook met een onzichtbare zoom te naaien en dan de voering (die er los achter hangt) met zoomband te doen. Want als de lengte van de voering niet helemaal klopt, valt dat lang niet zo op.
Ik moet in de woonkamer ook telkens 2 panelen aan elkaar zetten, denk dat ik dat wel met de naaimachine doe en dan voordat ik ze ga zomen. Geen zin in, want dat is een naad van 3 meter
Bij gasten is het gebruikelijk dat ze wat aangeboden krijgen. Maar het was wat prettiger geweest wanneer mijn collega het zelf zou halenquote:Op woensdag 5 april 2023 21:28 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1 ik hoop zo dat je knieën zich gauw weer gedragen! En kunnen die mensen hun eigen koffie niet halen
Maar waarom? Rekken ze uit in die maand?quote:Op woensdag 5 april 2023 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Van mijn wijze moeder geleerd: gordijnen eerst even laten uithangen (zeker een maand) voordat je definitief gaat zomen). Lang geleden geloofde ik haar niet, dus 1 gordijn zoals het volgens haar moest en 1 volgens mijn idee (wat een kutwerk...5 meter zoom tornen)
Dat krimpen was toen ook mijn opmerking. Maar ja, ze hangen uit door het gewicht. Ik had toen vloerbedekking en de gordijnen bleven steeds over die vloer schuiven. Bij een gladde vloer zal het minder erg zijnquote:Op woensdag 5 april 2023 21:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar waarom? Rekken ze uit in die maand?
Ze hangen hier nu ongeveer anderhalve week.
Ik heb ze nu iets aan de lange kant (ze hangen OP de vloer) omdat Ikea waarschuwde dat ze iets kunnen krimpen bij een eerste wasbeurt.
Jazo-een had ik wel in gedachten! En die kan dan s zomer ook wel een keer buiten staan ofzoquote:Op woensdag 5 april 2023 14:29 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja of als je er de plek voor hebt, een Patty Brard-bad. Dat heeft mijn collega en toen ze de badkamer aan het verbouwen was, heeft ze 'm in de keuken gezet en dan kon ze alsnog in bad. (We geloofden haar niet dat het een Patty Brard-bad is, maar volgens haar is het echt zo)quote:Op woensdag 5 april 2023 22:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jazo-een had ik wel in gedachten! En die kan dan s zomer ook wel een keer buiten staan ofzo
Blaast ze die elke keer opnieuw op of staat die zo in de badkamer?quote:Op woensdag 5 april 2023 22:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja of als je er de plek voor hebt, een Patty Brard-bad. Dat heeft mijn collega en toen ze de badkamer aan het verbouwen was, heeft ze 'm in de keuken gezet en dan kon ze alsnog in bad. (We geloofden haar niet dat het een Patty Brard-bad is, maar volgens haar is het echt zo)
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.mamsatwork.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F11%2Fpatty_brard_panter_bad-696x522.jpg&f=1&nofb=1&ipt=3572a9d3f5265c804489b3267b185a0b93703035091b0d8d988df83eb9670e20&ipo=images]afbeelding[/url] ]
Je kunt 'm dichtmaken zodat hij beter warm blijft. Eigenlijk gewoon een fancy panterprint opblaasbadje.
Ze zet 'm in een rommelkamer/2e slaapkamer als het water eruit is. Al schijnt opblazen niet al te veel gedoe te zijn.quote:Op woensdag 5 april 2023 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Blaast ze die elke keer opnieuw op of staat die zo in de badkamer?Wel een leuk ding, maar ik vind het juist heerlijk dat de bath bucket zo hoog is.
Gotver Kaat.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff hele hectische dag op het werk.
Even het "sociale" benoemen. Ik kan heel moeilijk lopen, is duidelijk te zien. Leidinggevende heeft een sollicitant. Of ik even een kopje thee wil brengen (ik heb voor mezelf al koffie meegenomen dus dat hoeft niet hoor). Dus lange gang door naar keukentje, thee zetten, met de lift naar beneden, vergaderzaal in en daarna weer terug (sollicitant zei "oh u loopt niet goed, sterkte).
Wel leuk was een meneer die heel blij was dat ik 'm geholpen had. Mevrouw, dit is de eerste keer dat ik goed geholpen ben sinds uw organisatie bij ons betrokken is (heb 'm maar niet gezegd dat ik over ruim een maand weg ben)
Wat leuk @:Candaasje Borduren 2.0 En @:Vlindertje89 met een goede nachtrust (negeer even de enorme andere drukte, positieve benoemen is leuker)
Mijn bad (weg laten halen in 2014) mis ik totaal niet, alleen zoals @:Blues al zegt, wanneer er grote lappen gewassen moeten worden. Daarom hangen de gordijnen nu al zo'n 9 jaarVitrages kunnen wel in de wasmachine.
Dat hebben wij ook (voor de andere vacatures), laatste gesprek duurde 15 minuten. En een andere sollicitant was aangenomen, heeft een paar uur meegelopen en heeft voor de startdatum afgezegdquote:Op woensdag 5 april 2023 22:44 schreef Blues het volgende:
Afgelopen week en morgen 8 sollicitanten in totaal op werk voor onze poli's.
Bijzondere mensen kwamen op de vacature af![]()
Onze TL is vlg week vrijdag voor t laatst eb ze doet er alles aan om ons goed achter te laten zei ze
Dit wasquote:Op woensdag 5 april 2023 15:42 schreef borisz het volgende:
Onverwachts met moeders mee naar Omdenken de Theatershow vanavond. We gaan het meemaken.
nam recentelijk nog kaas mee uit Zwitserland , en nsm ook vaak kaas mee ui NL in de handbagage.. eigenlijk nooit ern probleem gehad..quote:Op woensdag 5 april 2023 15:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een discussie over kazen en handbagage. De Franse luchthaven vindt namelijk:
"What are considered to be ‘liquids’ with regards to security regulations?
Security regulations apply to all liquids, aerosols, gels, pastes, creams, lotions, mousses, jams, soft cheeses, etc., and to any other substance which consists of at least a partially liquid form at room temperature."
Ik ben er ook niet zo bang voor hoor, vond het vooral uh erg Frans dat ze "kaas" apart noemen als mogelijke liquid, afhankelijk van het soort kaas.quote:Op donderdag 6 april 2023 05:40 schreef Barreltje het volgende:
Ik
[..]
nam recentelijk nog kaas mee uit Zwitserland , en nsm ook vaak kaas mee ui NL in de handbagage.. eigenlijk nooit ern probleem gehad..
Het is nog vroeg op de dag. Er zijn nog winkels open.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:56 schreef Lonaa het volgende:
Oh ik kocht geen nieuwe antihistamine. Gaaf.
Ik kom er zo zelfs langs 1.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is nog vroeg op de dag. Er zijn nog winkels open.
Ik heb het hier vast wel eens geplaatst, maar je weet dat katten ook zowel vloeibaar als vast zijn? (Wetenschappelijk vastgesteldquote:Op donderdag 6 april 2023 08:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo bang voor hoor, vond het vooral uh erg Frans dat ze "kaas" apart noemen als mogelijke liquid, afhankelijk van het soort kaas.
Glas ookquote:Op donderdag 6 april 2023 09:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb het hier vast wel eens geplaatst, maar je weet dat katten ook zowel vloeibaar als vast zijn? (Wetenschappelijk vastgesteld)
Ik heb katten, I know this.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb het hier vast wel eens geplaatst, maar je weet dat katten ook zowel vloeibaar als vast zijn? (Wetenschappelijk vastgesteld)
@:vlindertje89 ja ik ben ook zelf wel benieuwd naar de ontwikkelingen. Ik ben een van de gespreksonderwerpen, maar wil vanmiddag even kijken of ik ook een keer deelnemer kan zijn aan die gesprekken![]()
Dit klinkt wat vaag, maar laten we zeggen dat er nu meerdere afdelingen aan me trekken. En er is veel gaande met het vormen van een nieuw anesthesie team, sollicitanten, onderwijs… alleen waar ik precies kom te staan is me nog niet duidelijk.
Toen wij hier in nov 2004 kwamen wonen hingen er nog best prima 'offwhite' dikke katoenen gordijnen.quote:Op donderdag 6 april 2023 09:13 schreef AnneX het volgende:
Ha, over gordijnen.
De gordijnen gingen naar de stomerij.
Alleen de gordijnen krompen 5 cm over de hoogte van bijna 3 meter.
De katoenen voering niet. Nu hebben de overgordijnen een “rokje” van witte voering
eronder. Het went…😂
Goeie morgen.![]()
Hier hangt een Annakasja ikea gordijn achter/voor de deur.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar waarom? Rekken ze uit in die maand?
Ze hangen hier nu ongeveer anderhalve week.
Ik heb ze nu iets aan de lange kant (ze hangen OP de vloer) omdat Ikea waarschuwde dat ze iets kunnen krimpen bij een eerste wasbeurt.
En?quote:Op donderdag 6 april 2023 10:22 schreef Blues het volgende:
Op mijn vrije dag toch maar de wekker gezet want tussen 10 en 12 komen ze ons Russisch roulette systeem eindelijk repareren. (Garagedeur die wel/niet/wel/niet/wel/niet blijft hangen als je die omhoog opentrekt, moet handmatig).
Auto staat nu maar een paar dagen buiten (en moest dus voor het eerst in jaaaaaaaaren krabben gisterochtend)
Ik gok dat ze 2 voor 12 aanbellen
😂quote:Op donderdag 6 april 2023 12:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is 12 uur en ze staan NU voor de deur
Ik moet ee ook zo weer door naar fysio 😡quote:
Word je wel weer wakker vanquote:Op donderdag 6 april 2023 18:19 schreef Lonaa het volgende:
Boh. Massive afterdinnerdip. Gelukkig mag ik zo nog naar een vergadering. Op de fiets. Door de regen.
Lekker podcastje luisteren, tv kijken, beetje lezen, lanterfanten.quote:Op donderdag 6 april 2023 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dacht lekker vroeg te eten. At dus ook lekker vroeg. Maar, wat doe ik nu de rest van de avond?
Mjamjamja, maar begonnen met een serietje ja...quote:Op donderdag 6 april 2023 18:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker podcastje luisteren, tv kijken, beetje lezen, lanterfanten.
Ik vreesquote:
NEIN. Juist vroeg gegeten om leuk IF blok te hebbenquote:
Zal sowieso niet laat worden. Home alone en tegenwoordig is dat charant voor chanant vroeg naar bed...quote:Op donderdag 6 april 2023 18:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Fijn toch? Geniet ik by proxy met je mee
Dit klinkt veel beter voor die mooie schattige hondquote:Op donderdag 6 april 2023 18:34 schreef sigme het volgende:
Wij krijgen zometeen bezoek. Van dat schattige hondje.
Hij mag blijven bij z'n baasjes (ze waren zelf geschrokken van zichzelf) en wij gaan inspringen met oppassen zodat de baasjes af en toe op adem kunnen komen. Vandaag komt schathondje zichzelf voorstellen aan onze chagrijnige koningin-van-de-wijde-omgeving en de dove, kreupele, dappere edoch niet zo schandere secondant.
Het is echt Bokkeweer (© mijn vader) hier, dus helemaal bewolkt. Antwoord is nee.quote:Op donderdag 6 april 2023 10:53 schreef AnneX het volgende:
Ga je / jullie vanavond naar het strand? Mercurius en Venus kijken?
https://twitter.com/wadde(...)39-WnOKbbiBhirHwLmDQ
Zou ik graag eens zien jaquote:Op donderdag 6 april 2023 10:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
En?
Ga je / jullie vanavond naar het strand? Mercurius en Venus kijken?
https://twitter.com/wadde(...)39-WnOKbbiBhirHwLmDQ
Wel fijn dat t helptquote:Op donderdag 6 april 2023 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog geen weekend, collega heeft familieweekend. Maar heb nu dinsdag vrij, ook lekker.
En stomstomstom, fysio (kundig en de behandeling helpt echt) maakte een opmerking waarop ik inging (weet niet eens meer wat) en hoppa we zaten in no-time in de complottheorieën (hij is 100% wap)
Het wordt elk jaar matigerquote:Op donderdag 6 april 2023 20:53 schreef derLudolf het volgende:
Kwam al zappend langs Passion. Tering zeg, wat slecht gezongen (oa Kleine Jongen van Hazes).
In de hel horen ze
Ik ook ja. Moet zeggen dat de stem van “judas” niet verkeerd klonk.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het wordt elk jaar matigerEn toch blijf ik kijken
quote:
Hum.quote:
Jawohl.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hum.
De eerste ep.
Kan het zijn dat ik je daarom niet begrijp?
Ik ook en toch niet.quote:
Mogge. Goedemorgen?quote:
Hoppa…daar gaat ze…quote:Op vrijdag 7 april 2023 07:49 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag GROTE verhuisdag..
Alles lijkt geregeld..eens zien of alles ook daadwerkelijk in de bus gaat passen![]()
Als Zwolle al het einde van de wereld is, wtf is Enschede dan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:20 schreef borisz het volgende:
Succes Barrel 👍
Inmiddels op weg naar het eind vd wereld (al kan je er tegenwoordig langs/Lelystad) naar Zwolle voor een wandeldag. Ik hoop nog wel op iets meer zon.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:20 schreef borisz het volgende:
Succes Barrel 👍
Inmiddels op weg naar het eind vd wereld (al kan je er tegenwoordig langs/Lelystad) naar Zwolle voor een wandeldag. Ik hoop nog wel op iets meer zon.
En laten we het dan niet over Buurse hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als Zwolle al het einde van de wereld is, wtf is Enschede dan?
Baklavaquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:30 schreef Troel het volgende:
Heerlijk geslapen. Bank staat in elkaar met dank aan vriendlief, altijd fijn om een extra dag te hebben![]()
Gisteravond een poging gedaan tot kijken van die Everything Everywhere All at once, maar ik was of te moe of ik snapte er gewoon niets van![]()
En vanavond lekker baklava bakken en dan een heerlijk lang weekend met vriendlief en familie.
Bij Lelystad houdt de wereld op 😋. Tegenwoordig is de trein doorgetrokken, maar in de studententijd was altijd de grap als we naar Lelystad moesten dat we naar het eind vd wereld moesten. 😋quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als Zwolle al het einde van de wereld is, wtf is Enschede dan?
Dit vind ik wel terecht.quote:Op vrijdag 7 april 2023 08:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij Lelystad houdt de wereld op 😋. Tegenwoordig is de trein doorgetrokken, maar in de studententijd was altijd de grap als we naar Lelystad moesten dat we naar het eind vd wereld moesten. 😋
We hadden ook een clubje geef Flevoland terug aan de Zuiderzee. 🙃. De Flevolanders van toen wonen nu in Hilversum en Haarlem.
Succesquote:Op vrijdag 7 april 2023 07:49 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag GROTE verhuisdag..
Alles lijkt geregeld..eens zien of alles ook daadwerkelijk in de bus gaat passen![]()
Werktijd van de mentor. Ik snap datquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:59 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen.
Zo eens naar de school van uk voor het ouder-kind-mentor gesprek.
Wat natuurlijk alleen tijdens werktijd kon.
Je weet zijn huis te vindenquote:Op vrijdag 7 april 2023 08:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Baklava
Ja ik vond die film ook uh veel.
Zal wel hard genoeg nodig geweest zijn onniedanquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hel en verdoemenis hier in huis. Volgens de katten. Want ik deed (voor mijn doen) grote schoonmaak.
Altijdquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel hard genoeg nodig geweest zijn onniedan
quote:Op vrijdag 7 april 2023 11:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vanavond makkelijk koken voor pa en mij, morgen de eerste asperges met de ouders om te vieren dat ma dan weer thuis is
Hahaha dan zijn zijn ouders er. Vanavond ben ik er alleenquote:
Met de bolderkar op stapquote:Op vrijdag 7 april 2023 10:22 schreef z80 het volgende:
Wakker, soort van. Eerste bak koffie inmiddels binnen. Na een rondje internet eens gaan bedenken wat vandaag te doen. Aangezien buiten nat en fris is.
Zwaar verkouden ?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:13 schreef Blues het volgende:
* Blues heeft zich ziekgemeld voor vandaag![]()
Wat gegeten, gedronken en bleh terug naar bed.
Zó geen zin an![]()
Niet zo'n 'goede vrijdag' hier
Zwaai even in Deventerquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:17 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Zwolle in de trein terug. Te veel regen om nog even de stad in te gaan. Saaiste stuk Westerborkpad tot nu toe. Eenmaal Zwolle uit is het niet leuk langs industriegebied en een saai stuk door de weilanden naar Lichtmis.
Sterkte Bloes!
Nope weer buik. Nu met koorts en bleh.quote:
Oei…beterschap 💐quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:13 schreef Blues het volgende:
* Blues heeft zich ziekgemeld voor vandaag![]()
Wat gegeten, gedronken en bleh terug naar bed.
Zó geen zin an![]()
Niet zo'n 'goede vrijdag' hier
Ohquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat ligt niet op de route richting Haarlem
Wagen of draagzak/doek, net wat handig uitkomt. Bij een boodschappenrondje is dat de wagen, daar past een heleboel meuk inquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei…beterschap 💐
Hier een Paas lunchbuffet met medewerkers van de catering![]()
Paasafspraken gaan niet door. Voorstel was asperges eten met sch.zus en zwager.
Dit …dat..herstellend van corona…Dan niet.
Even wat anders bedenken.
Fijn, Cat dat moeders weer thuis is.
En Clubsoda ook buiten de deur. Wandel je dan met Baby in de wagen?
Andere keer 😋.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo…4 dagen weekend nu. Geloof dat ik de afgelopen dagen meer enveloppen met vergaderstukken heb verzonden dan in de 13 jaar bij de vorig baan. Handen zitten vol met papier snijwondjes
Deventer ja? Kom ik vrij regelmatig langs. Zal zwaaienquote:
Meeste gaat ook wel per mail, maar vooral bij complexen waar veel oudere mensen wonden gaat alles nog op papier. Bij ons in de flat (25 appartementen) krijgt nu nog 1 persoon alles op papierquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:10 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Kan het niet per mail?
Ik las dat sinds de digitale koppelingen naar de mailadressen vd patiënten 80% minder post verstuurd wordt.
Wij hadden ook altijd stapels en stapels post. Nu nog maar enkele brieven per dag naar mensen die geen email hebben. (Ze bestaan nog)
Ow, en ik dacht dat je met vrachtwagen onderweg was van hier!quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:08 schreef Barreltje het volgende:
Het is volbracht![]()
Nu in de auto met frida, op maar het nieuwe huis, ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden...
Woon ik jaquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Deventer ja? Kom ik vrij regelmatig langs. Zal zwaaien
Yips.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:43 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie al gecheckt bij
politie.nl ? https://www.politie.nl/informatie/checkjehack.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |