Dat leren ze op werk mannetjes schoolquote:Op dinsdag 4 april 2023 07:04 schreef Barreltje het volgende:
morguh.. waarom moeten werk mannetjes altijd zo vroeg beginnen ?
en zijn er dan vervolgens niet stipt op dat vroege tijstip
afspraak : ze zijn er om 7 uurquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat leren ze op werk mannetjes school
Leuk toch! Je weet nooit wanneer ze er zullen zijn en soms zelf OF ze wel komen
Dit is inderdaad een ding. Hoort er bij @Barreltje Je gaat de komende jaren nog heel wat uren wachten. Is helemaal niets aan te doen helaas. Behalve hen die wel op tijd kunnen komen en kunnen communiceren koesteren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat leren ze op werk mannetjes school
Leuk toch! Je weet nooit wanneer ze er zullen zijn en soms zelf OF ze wel komen
Wat komt hij verder doen vandaag behalve de kachel aansteken?quote:Op dinsdag 4 april 2023 08:59 schreef Barreltje het volgende:
ach, een van de werk mannetjes had een aansteker, dus de kachel is weer aan![]()
ik ben snel blij
Zonnetje schijnt: checkquote:
Volgens mij ookquote:
De zon schijnt hier ook. Eindelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonnetje schijnt: check
Kibbeling halen voor de lunch: check
Ja, wordt een fijne dag
Gewoon doen wat je wilt gaan doen. Uiteindelijk vragen ze toch bijna nooit om een handtekening.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij ook
Alleen beetje jammer dat ik 3u moet wachten op 1 pakketje wat ze ook gewoon in een envelop hadden kunnen stoppen.....
Oe das nu nog een beetje lastig te voorspellen, want er komen nog bestellingen bij tot vrijdag.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:49 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi hebben jullie enig idee hoe vroeg jullie starten met bezorgen zaterdag? Wil graag in de ochtend nog even sporten, dus dan weet ik hoe vroeg ik moet gaan zodanig dat ik thuis ben rond het tijdstip dat jullie starten met bezorgen![]()
Helemaal goed! Zet ik er nu gewoon vast een sportreservering voor 8.30 in, en die kan ik dan vrijdag altijd nog aanpassenquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oe das nu nog een beetje lastig te voorspellen, want er komen nog bestellingen bij tot vrijdag.
Maar ik verwacht dat we rond 10u zullen beginnen aan de bezorgdag. Vrijdag zal ik je meer laten weten oke?
Ditquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
In theorie zou het hier ook een fijne dag kunnen worden
Fijn van vooral je moeder. Ze klinkt lekker nuchter uit je verhaal van gisterenavond maar een nachtje ziekenhuis is natuurlijk niet heel geruststellend.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kater heeft dierenartsbezoek overleefd en het mij zelfs al vergeven, moeders heeft een redelijk goede nacht gehad, zonnetje schijnt.
In theorie kan het een goede dag worden. Wel nog sporten voor het eerst na drie weken
Het is ook allemaal niet heel dramatisch gelukkig.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fijn van vooral je moeder. Ze klinkt lekker nuchter uit je verhaal van gisterenavond maar een nachtje ziekenhuis is natuurlijk niet heel geruststellend.
Moeder Cat is nog in het ziekenhuis… aan het infuus. Omdat dat thuis lastig in te regelen is.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:19 schreef AnneX het volgende:
Fijn dat moeder Cat thuis is!
Hier één bolletje ijs à ¤ 1,40 ! Wow. Wel lekker: yoghurt limoncello.
Van het terras - uit de wind- in de zon.
Pauze op tournée. Strakjes de kapper.
Gisteren cappuccino (enkel omdat ik moest piesen dusquote:Op dinsdag 4 april 2023 13:19 schreef AnneX het volgende:
Fijn dat moeder Cat thuis is!
Hier één bolletje ijs à ¤ 1,40 ! Wow. Wel lekker: yoghurt limoncello.
Van het terras - uit de wind- in de zon.
Pauze op tournée. Strakjes de kapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het festival was de cappuccino 4,50 euro. Zelfs de echt bijzondere biertjes waren goedkoper daarquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gisteren cappuccino (enkel omdat ik moest piesen dus) 3,30... LIKE WHUUUU, nog even en wildplassen is voordeliger
Voor festivalprijzen ben ik doorgaans wat coulanter, maar de tiefus...quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op het festival was de cappuccino 4,50 euro. Zelfs de echt bijzondere biertjes waren goedkoper daar
Ja zeg…haal ik zo maar kattenmoeders en Cat’s moeder door elkaar.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moeder Cat is nog in het ziekenhuis… aan het infuus. Omdat dat thuis lastig in te regelen is.
Net een shitload aan fruit gekocht, dadelijk op bezoek.
IJsje![]()
![]()
Dat is best een goed idee voor na mijn ziekenhuisbezoek.
Ik weet ook nog helemaal niet hoe ik al die festivals financieel ga overleven komende zomer. Weet ook niet helemaal hoe mijn lijf het moet overleven trouwens.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Voor festivalprijzen ben ik doorgaans wat coulanter, maar de tiefus...
quote:Op dinsdag 4 april 2023 16:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet ook nog helemaal niet hoe ik al die festivals financieel ga overleven komende zomer. Weet ook niet helemaal hoe mijn lijf het moet overleven trouwens.
Ja, nou, wel een beetje hoor. Maar ik heb gecommitted. En mensen rekenen op me. Dus tja.quote:
Iedereen wil een stukje Lonaaquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nou, wel een beetje hoor. Maar ik heb gecommitted. En mensen rekenen op me. Dus tja.
Nou ja, ik snap die andere 100 mensen ook niet. Blijf lekker zitten.quote:
Ik ben dol op dit soort gedoe rondom vliegen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:11 schreef derLudolf het volgende:
Nou ja, ik snap die andere 100 mensen ook niet. Blijf lekker zitten.
Inmiddels 25 verder en nog niets op de band.
Dat ook, maar ik mag graag even onrustig mensen zeggen dat ze kalm aan moeten doen. Ook omdat ik weet dat het averechts werktquote:Op dinsdag 4 april 2023 17:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben dol op dit soort gedoe rondom vliegen.
Stel je op als toeschouwer en je hebt gratis Jiskefet en Koot en Bie in één.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
De man loopt as we speak naar buiten met de TGTG haul
quote:
Leuk! En een goed idee.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:24 schreef borisz het volgende:
Avondwandeling. Van de ene Bavo naar de andere en weer terug
Was fijn na bijna de hele dag in overleg. Het is zo'n week dat je van 9 tot 5 bent volgeboekt... Gelukkig wel lang weekend op komst.
Nu het langer licht is wil ik s´avonds proberen diverse Haarlemse ommetjes lopen van het Wandelnetwerk. En idd Haarlem blijftquote:Op dinsdag 4 april 2023 20:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk! En een goed idee.
Allemaal bekende plekken, Haarlem is zo leuk
Vliegmaatschappijen veroorzaken echt problemen met dat uit elkaar trekken van groepen en dat voor die paar roteuro´s. Gooi dan de ticketprijs iets omhoog, mensen vliegen toch wel (ongevraagd advies aan de Ryanairs van deze wereld).quote:Op dinsdag 4 april 2023 17:06 schreef derLudolf het volgende:
En weer aan Nederlandse bodem.
Vrouw zat bij vertrek al moeilijk te doen omdat ze niet bij haar 12 jarige zoon kon zitten.
Die zat naast mij, ik zit aan het gangpad. Zou wou op mijn plek. Dacht het niet. Ik betaal voor m'n ruimte.
Zolang de deur niet open is, kom ik niet in de benen. Nou ja, ging ik maar in de benen omdat dat jong weg wou.
Ging die schreeuwen gaat iedereen aan de kant moest. Hoe dan? Want haar baby (12) moest naar haar.
Toen toch maar gezegd dat ze kalm aan moest doen. Er zat toch nog geen beweging in de rij en je moet toch op je bagage wachten.
Zeg dan tegen dat jong dat ie moet blijven wachten tot iedereen weg is.
O ja, binnenkort weer even naar de dierenarts voor een nipvis!quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Had bij de zooplus bestelling een catnip balletje besteld…heb nu een blije kwijlende kat in huis die de huiskamer doorholt achter dat balletje aan (moet straks wel achter slot en grendel wanneer ik naar bed ga, want ze maakt wel hetrie)
Mensen moeten gewoon niet janken, wil je naast elkaar zitten moet je een stoel reserveren. Is het je om het even, dan maar niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Vliegmaatschappijen veroorzaken echt problemen met dat uit elkaar trekken van groepen en dat voor die paar roteuro´s. Gooi dan de ticketprijs iets omhoog, mensen vliegen toch wel (ongevraagd advies aan de Ryanairs van deze wereld).
Ja dat is al een paar weken zoquote:Op woensdag 5 april 2023 06:13 schreef AnneX het volgende:
Dat is lente: wakker worden met het geluid van fluitende vogeltjes!
Heb ik er eerder doorheen geslapen.quote:Op woensdag 5 april 2023 06:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat is al een paar weken zo
Als je naast elkaar wilt zitten, moet je gewoon stoelen reserveren. Dat gejank is prinsessengedrag. Je kunt voor een kleine bijdrage gewoon naast elkaar zitten, als je dat niet wilt betalen, jammer voor jou.quote:Op dinsdag 4 april 2023 20:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Vliegmaatschappijen veroorzaken echt problemen met dat uit elkaar trekken van groepen en dat voor die paar roteuro´s. Gooi dan de ticketprijs iets omhoog, mensen vliegen toch wel (ongevraagd advies aan de Ryanairs van deze wereld).
Dat gejank van die vrouw was inderdaad prinsessengedrag maar als je ziet wat voor gedoe en stress het instappen en klaar gaan zitten qua tijd (en dus geld) kost vraag ik me af of het opweegt tegen de inkomsten van een Ryanair.quote:Op woensdag 5 april 2023 06:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je naast elkaar wilt zitten, moet je gewoon stoelen reserveren. Dat gejank is prinsessengedrag. Je kunt voor een kleine bijdrage gewoon naast elkaar zitten, als je dat niet wilt betalen, jammer voor jou.
Je denkt toch hoop ik niet dat Ryanair daar wakker om ligt?quote:Op woensdag 5 april 2023 08:49 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat gejank van die vrouw was inderdaad prinsessengedrag maar als je ziet wat voor gedoe en stress het instappen en klaar gaan zitten qua tijd (en dus geld) kost vraag ik me af of het opweegt tegen de inkomsten van een Ryanair.
Die gaan echt geen seconde later opstijgen omdat er iemand aan het piepen is over een stoelquote:Op woensdag 5 april 2023 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je denkt toch hoop ik niet dat Ryanair daar wakker om ligt?
Geen secondequote:Op woensdag 5 april 2023 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je denkt toch hoop ik niet dat Ryanair daar wakker om ligt?
Oh daar heb je dan weer wel tijd voor huh huhquote:Op woensdag 5 april 2023 09:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik boek straks maar even een restaurant voor zaterdag.
Ik weet hetquote:
quote:Op woensdag 5 april 2023 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar heb je dan weer wel tijd voor huh huh
Heb ik toch al gezegd?quote:Op woensdag 5 april 2023 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:derludolfVolgende keer weer lekker met ons mee?
![]()
¤50 voor een pizza Hawaiiquote:Op woensdag 5 april 2023 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo. Vrijdag gaan we hipster-eten: https://mazzel-tov.nl/
Van Harte met twintig jaar!quote:Op woensdag 5 april 2023 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo. Vrijdag gaan we hipster-eten: https://mazzel-tov.nl/
Dank je. Gisterenavond hadden we het er nog over dat we hier toch echt wel even bij stil moeten staan. Niet alleen nu maar gewoon vaker in het algemeen. 20 jaar is niet niks. We hebben daar bij vlagen echt wel keihard voor moeten werken.quote:
Tijd versus prioriteit, ik snap m wel hoorquote:Op woensdag 5 april 2023 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh daar heb je dan weer wel tijd voor huh huh
Nou dat, gefeliciteerd Js en Lucky met jullie harde werkquote:Op woensdag 5 april 2023 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dank je. Gisterenavond hadden we het er nog over dat we hier toch echt wel even bij stil moeten staan. Niet alleen nu maar gewoon vaker in het algemeen. 20 jaar is niet niks. We hebben daar bij vlagen echt wel keihard voor moeten werken.
quote:Op woensdag 5 april 2023 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tijd versus prioriteit, ik snap m wel hoor
[..]
Nou dat, gefeliciteerd Js en Lucky met jullie harde werk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |