SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dan ben je niet blij.quote:Op maandag 3 april 2023 21:49 schreef brother52 het volgende:
Soms hoor je ze alleen maar vliegen...
Tame Impala - Forty One Mosquitoes Flying In Formation
Het is 2 dagen iets zonnig en die kleine klote vliegjes poppen overal al weer op.quote:Op maandag 3 april 2023 21:49 schreef brother52 het volgende:
Soms hoor je ze alleen maar vliegen...
Tame Impala - Forty One Mosquitoes Flying In Formation
Vlammen en vliegen...quote:Op maandag 3 april 2023 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is 2 dagen iets zonnig en die kleine klote vliegjes poppen overal al weer op.
Tijd om de vlammenwerper weer te testen op werkzaamheid…
Succes alvast met je presentatie!quote:Op maandag 3 april 2023 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Zo nog even wat fröbelen aan mijn presentatie voor morgen en dan richting bed.
Dank brother!
Rustig aan jijquote:Op maandag 3 april 2023 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Zo nog even wat fröbelen aan mijn presentatie voor morgen en dan richting bed.
Dank brother!
Ik heb de hele dag bijna niks kunnen doen wegens een crash van mijn werktelefoon, waardoor ik niet kon aanloggen (2 staps authenticatie). Ik ben wat dat betreft dus zeeeeeeeer uitgerust…quote:
De buurman haalde gisteren ook honderden vliegen uit de grond toen hij de tuin omwoelde. Was echt een bizar gezichtquote:Op maandag 3 april 2023 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is 2 dagen iets zonnig en die kleine klote vliegjes poppen overal al weer op.
Tijd om de vlammenwerper weer te testen op werkzaamheid…
Dat is mooi waardeloos…quote:Op maandag 3 april 2023 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag bijna niks kunnen doen wegens een crash van mijn werktelefoon, waardoor ik niet kon aanloggen (2 staps authenticatie). Ik ben wat dat betreft dus zeeeeeeeer uitgerust…
Dat valt wel mee, heb bijna de hele dag in het zonnetje gezeten, mw. MM opgehaald van Schiphol en ben daarna pas gaan werken. Dan is thuiswerken best te doen…quote:
Dat klinkt dan wel relaxed jaquote:Op maandag 3 april 2023 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, heb bijna de hele dag in het zonnetje gezeten, mw. MM opgehaald van Schiphol en ben daarna pas gaan werken. Dan is thuiswerken best te doen…
SPLUTquote:Op maandag 3 april 2023 22:11 schreef brother52 het volgende:
Ik dat ik ze net allemaal plat had gemept maar er is er toch nog eentje uit de formatie ontsnapt...
Queens of the Stone Age - Mosquito Song
Vliegend metaal?quote:Op maandag 3 april 2023 22:14 schreef livelink het volgende:
Vliegende liedjes zijn vooral heel mooi, merk ik nu.
Metalbands blijven kennelijk liever aan de grond.
De uitzending is nog bezig hoorquote:Op maandag 3 april 2023 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Helaas de uitzending gemist. Ik ga het ook niet redden om deze week een uitzending te doen; op z'n vroegst zaterdag, anders volgende week pas.
Zaterdag dan maarquote:Op maandag 3 april 2023 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Helaas de uitzending gemist. Ik ga het ook niet redden om deze week een uitzending te doen; op z'n vroegst zaterdag, anders volgende week pas.
Ik heb zo ook nog nieuwe muziek!quote:Op maandag 3 april 2023 22:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zit volop nieuwe muziek te luisteren; achterstand wegwerken. Volgende keer beter, sorry.
Kijk maar, als je zaterdag niet kunt wil ik welquote:Op maandag 3 april 2023 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Ja, ik heb er eindelijk weer eens tijd en energie voor.quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 22:45 schreef brother52 het volgende:
En als een metalband dan een liedje over iets dat vliegt maakt, krijg je dit...
We zijn al ruim 3 uur verder zie ikquote:Op maandag 3 april 2023 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de fijne muziek.
Bedtijd hier. Fijne avond nog
Welterusten Symph.quote:Op maandag 3 april 2023 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de fijne muziek.
Bedtijd hier. Fijne avond nog
Je had niet gelogen toen je zei dat je voldoende liedjes had.quote:Op maandag 3 april 2023 22:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
We zijn al ruim 3 uur verder zie ik![]()
Slaap lekker!
Ik heb nog iets van 3 uur staan maar dat is over het algemeen wat steviger of het zijn bands die ik al gedraaid heb.quote:Op maandag 3 april 2023 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had niet gelogen toen je zei dat je voldoende liedjes had.
Ik ook weinig, maar over het algemeen hoor ik zeker nummers die ik graag leer kennen.quote:Op maandag 3 april 2023 22:55 schreef BasEnAad het volgende:
Hoop liedjes ja, en ik ken er geen eentje.
Je krijgt zo een herkansingquote:Op maandag 3 april 2023 23:03 schreef BasEnAad het volgende:
Haha we krijgen niet eens de kans te raden
El condor Pasa - Simon and Garfunkelquote:
Na dit nummer ga ik slapen. Morgen gaat om 05.30 de wekker helaas weer.quote:Op maandag 3 april 2023 23:12 schreef brother52 het volgende:
Eerder draaide ik deel 1 al...
Siebren The Young - Plane In The Sky II
Dan mis jee het kerstliedje!quote:Op maandag 3 april 2023 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Na dit nummer ga ik slapen. Morgen gaat om 05.30 de wekker helaas weer.
Hoe lang moet ik daar nog voor opblijven?quote:
Sjeezus wat vroeg!quote:Op maandag 3 april 2023 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Na dit nummer ga ik slapen. Morgen gaat om 05.30 de wekker helaas weer.
Goedemorgen Melting. Een beetje goed geslapen?quote:
Nee, nog steeds niet.quote:Op dinsdag 4 april 2023 06:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Een beetje goed geslapen?
Inderdaad.... gelukkig niet veel doden/gewonden.quote:Op dinsdag 4 april 2023 06:06 schreef livelink het volgende:
Jeetje, een treinongeluk. Dat verwacht je nou echt niet als nieuws te lezen 's ochtends![]()
Nou, 1 dode en 10 tot 20 zwaargewonden lees ik net. Dat vind ik eigenlijk wel heel veel.quote:Op dinsdag 4 april 2023 07:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... gelukkig niet veel doden/gewonden.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 06:06 schreef livelink het volgende:
Jeetje, een treinongeluk. Dat verwacht je nou echt niet als nieuws te lezen 's ochtends![]()
Ik liep blijkbaar achter met het nieuws.quote:Op dinsdag 4 april 2023 07:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, 1 dode en 10 tot 20 zwaargewonden lees ik net. Dat vind ik eigenlijk wel heel veel.
Ja, het zal om 05.00 wel anders zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik liep blijkbaar achter met het nieuws.
Een stukje uptempo geluisterdquote:Op dinsdag 4 april 2023 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik kom de laatste weken wat minder toe aan Radio 49 dan ik zou willen. Wat ik wél hebben kunnen doen, is het maken van twee nieuwe Spotify-playlists met nieuwe muziek. Er zit van alles tussen, van Herbert Grönemeyer tot Sparks, van Depeche Mode tot Purple Disco Machine.
Lijst #3 bevat de wat meer rustige muziek: LINK #3
Lijst #4 is meer uptempo/dance-georiënteerd: LINK #4
Enjoy
Goedemorgen.quote:
Ik heb het de hele week al koud. Ik word ongeveer agressief als mensen tegen mij beginnen over de zon en dat het lekker is buiten. Ja, dat zal best. Maar ik zit binnen en heb het koud en als ik om 17.00/17.30 klaar ben met werken is het ook koud en naar buiten.quote:Op woensdag 5 april 2023 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Daar ook nog zo koud geweest vannacht?
Gelukkig is er warmer weer op komst.
quote:Op woensdag 5 april 2023 08:06 schreef livelink het volgende:
Zo, mijn man leest duidelijk niet mee. Hij kreeg net de volle laag toen hij me zo nodig moest vertellen dat het vandaag een prachtige dag werd.
quote:Op woensdag 5 april 2023 08:06 schreef livelink het volgende:
Zo, mijn man leest duidelijk niet mee. Hij kreeg net de volle laag toen hij me zo nodig moest vertellen dat het vandaag een prachtige dag werd.
Goedemorgen livelink.quote:
Nee, helaas. Dit wordt een stressweekend, want mijn dochter moet 11 april haar project inleveren wat bepaalt of ze in mei haar examen mag doen. En dan moet ze 20 april nog een project inleveren wat al een examenonderdeel is. Dus dit wordt een lang weekend van haar ondersteunen; laatste dingen kopen en helpen met in elkaar zetten,quote:Op donderdag 6 april 2023 06:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Nog leuke plannen voor het weekend?
Veel plezier vanavond dan.quote:Op donderdag 6 april 2023 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helaas. Dit wordt een stressweekend, want mijn dochter moet 11 april haar project inleveren wat bepaalt of ze in mei haar examen mag doen. En dan moet ze 20 april nog een project inleveren wat al een examenonderdeel is. Dus dit wordt een lang weekend van haar ondersteunen; laatste dingen kopen en helpen met in elkaar zetten,
Ik vind haar project heel mooi en goed geworden, maar ik heb geen idee wat die docenten uiteindelijk gaan oordelen.
Vanavond ga ik naar een concert van Ellen ten Damme. Dat moet dan wel ontspanning worden.
Zaterdag ga nog maar eens naar de Efteling en zondag lunchen bij mijn broer en schoonzus.quote:Op donderdag 6 april 2023 06:25 schreef livelink het volgende:
Heb jij voor Pasen nog wel iets leuks op de planning staan?
Naar Barock?quote:Op donderdag 6 april 2023 06:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanavond ga ik naar een concert van Ellen ten Damme. Dat moet dan wel ontspanning worden.
Ja, Barock inderdaad. Ik verheug me er ook echt op. In het theater van Tiel.quote:Op donderdag 6 april 2023 07:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar Barock?
Die show heb ik vorig jaar gezien en is grandioos.
Goedemorgen!
Ik heb destijds de try out gezien, nog zonder decor, dansers en met overal tekstbriefjes op het podium etc.quote:Op donderdag 6 april 2023 07:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, Barock inderdaad. Ik verheug me er ook echt op. In het theater van Tiel.
In de regen planten is ook niet leuk.quote:Op donderdag 6 april 2023 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staat 6 haagplanten in de grond. Nog 32 te gaan tot de volgende levering over een week, dan komen er nog 18. We hoeven ons niet te vervelen.
Oh nee. Volgende keer uit voorzorg in een rolstoel zetten ofzo, dit is echt gevaarlijk, ook voor jou als je hem zou proberen op te vangenquote:Op donderdag 6 april 2023 14:19 schreef livelink het volgende:
Ik had vandaag vrijgenomen om met mijn vader mee te gaan naar een begrafenis. Hij wilde alleen gaan, maar dat zag ik gezien zijn lichamelijke conditie niet zitten. Dus ik mee en toen viel hij alsnog![]()
![]()
Grote schrik natuurlijk en ik kreeg hem ook niet zelf overeind. Het duurde best wel even voordat er mensen kwamen die konden helpen. Gelukkig had hij alleen een geschaafde knie, maar het is wel duidelijk geworden dat je aan mij ook niks hebt in zo'n geval. Ik kan hem niet houden als hij gaat.
Ja, dat. Ik vind het heel erg lastig dit. En mijn moeder was zo dankbaar dat ik mee ging. Ik schaamde me echt toen ik moest vertellen dat het alsnog mis was gegaan.quote:Op donderdag 6 april 2023 16:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh nee. Volgende keer uit voorzorg in een rolstoel zetten ofzo, dit is echt gevaarlijk, ook voor jou als je hem zou proberen op te vangen
Momenteel meer geulengraver dan vlaggendragerquote:Op donderdag 6 april 2023 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hallo heer Melt.
En Symph vlaggendrager.
Klopt.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde opeens veel van hun hitjes in de mix
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Momenteel meer geulengraver dan vlaggendrager
Lol, je tuin. Maar dan heb je ook wat straks.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Momenteel meer geulengraver dan vlaggendrager
Ja, 12 meter haagquote:Op donderdag 6 april 2023 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, je tuin. Maar dan heb je ook wat straks.
Absoluut, het wordt lekker groen.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, je tuin. Maar dan heb je ook wat straks.
Hij doet het niet in z’n eentje he? Al ben ik inmiddels wel gestopt met graven en doe ik alleen nog mee met het plantenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
12 meter?Even met de pet rond voor Symph, zodat ie het kan láten doen.
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
12 meter?Even met de pet rond voor Symph, zodat ie het kan láten doen.
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh dat scheelt als je het met z'n tweeën doet.
[ afbeelding ]
Dat nummer kende ik nog niet.
Dat wordt een prachtige haag.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Aan de voorkant hebben we ook al zo’n 6 meter gezet, maar dat was minder graafwerk want sprietjes liguster met blote wortel
Hoe is dat gaas gezet? Palen die in beton zijn gegoten?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Uitzicht vanmiddag [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geen idee, is van de achterbuurman en stond er al toen wij er kwamen wonen, hij was al eerder opgeleverd en kon binnen niet veel doen en is meteen z’n hek gaan zetten. Hij wil er nog doek tegenaan doen, maar het waait hier nogal. Er loopt nog een pad tussen zijn hek en onze haagquote:Op donderdag 6 april 2023 19:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe is dat gaas gezet? Palen die in beton zijn gegoten?
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.
[ afbeelding ]
Was een mooie geweest voor klimop. Dan zit het zo dicht.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geen idee, is van de achterbuurman en stond er al toen wij er kwamen wonen, hij was al eerder opgeleverd en kon binnen niet veel doen en is meteen z’n hek gaan zetten. Hij wil er nog doek tegenaan doen, maar het waait hier nogal. Er loopt nog een pad tussen zijn hek en onze haag
Ik weet hetquote:Op donderdag 6 april 2023 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.
[ afbeelding ]
Yup, ik was ook verbaasd dat hij doek ging doen. Langs z’n oprit heeft hij een deel van onze beukenhaagjes herplant, toch nog iets levendsquote:Op donderdag 6 april 2023 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was een mooie geweest voor klimop. Dan zit het zo dicht.
Hij had geen tijd, hij was plannen voor Nigel aan het makenquote:Op donderdag 6 april 2023 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hij had wel in kunnen vallen als zanger voor The Cure.
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij had geen tijd, hij was plannen voor Nigel aan het maken
Ik ben een echte drugskikker jaquote:Op donderdag 6 april 2023 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je je waren aan het aanprijzen?
[..]
[ afbeelding ]
En is Ddm dan de prinses die de kikker kust zodat die ik een prins veranderd?quote:
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Deep blue something breakfast at tiffany’s
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht dat Symph de bandnaam niet helemaal wist, maar het heet echt zo.
Dinges met jeweetwel ietsquote:Op donderdag 6 april 2023 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Stuck in the middle with you Steelers wheel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Prachtige aanbeveling van Light in the box via de Radio 49 site.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je valt wel op zo.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Prachtige aanbeveling van Light in the box via de Radio 49 site.Oh da’s wat voor @peacemanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net jack.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph kocht een nieuwe jas vanmiddag https://www.welkoop.nl/ad(...)en-2xl-heren_1344501
Dat ziet er goed uit!quote:Op donderdag 6 april 2023 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph kocht een nieuwe jas vanmiddag https://www.welkoop.nl/ad(...)en-2xl-heren_1344501
Hij heeft al iets soortgelijks in het donkergrijs voor de herfst/winter, zit fijn en staat ‘m goedquote:
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wil het ook wel en liefst in donkerblauw.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij heeft al iets soortgelijks in het donkergrijs voor de herfst/winter, zit fijn en staat ‘m goed
Bestellen dan.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wil het ook wel en liefst in donkerblauw.
Houdt er wel rekening mee dat ze hem niet in het blauw hebben.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maandag ga ik er wel heen, zit een paar kilometer verderop.
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Houdt er wel rekening mee dat ze hem niet in het blauw hebben.
Ze zitten fijnquote:Op donderdag 6 april 2023 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het wordt de donkergrijze versie.
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Men Without Hats - Safety Dance (12 inch)
Komt omdat ik zoveel liefde uitstraal.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoor er ook i feel love riedel in.
Je wil niet weten hoe vaak ik die 2 platen al over elkaar heen gelegd heb…quote:Op donderdag 6 april 2023 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoor er ook i feel love riedel in.
quote:Op donderdag 6 april 2023 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt omdat ik zoveel liefde uitstraal.
BPM komt ook aardig overeen neem ik aan?quote:Op donderdag 6 april 2023 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik die 2 platen al over elkaar heen gelegd heb…
Uit mijn hoofd 132 en 128, dus dat is geen probleem…quote:Op donderdag 6 april 2023 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
BPM komt ook aardig overeen neem ik aan?
Ah ja, dat wil best.quote:Op donderdag 6 april 2023 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd 132 en 128, dus dat is geen probleem…
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Ouwe slijpplaat, Taxi.
Van wie weet ik niet meer…
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Erasure - It Doesn't Have To Be Like That
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Erasure - It Doesn't Have To Be Like That
Dat hoeft toch echt niet.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het zal wel weer ineens van 12 graden een maand lang naar 38 gaan.
Hij hoorde daar ooit wel bij volgens mijquote:Op donderdag 6 april 2023 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht Tone Loc te horen, of hoe heet die gast.
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hij zegt wel meer, maar dat geloof ik ook niet.
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Lekker funky.
Die zangeres mag wel vrij nemen
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Michael J. lijkt me, al dan niet met z'n brotha's….
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Michael J. lijkt me, al dan niet met z'n brotha's….
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Toch een beetje de Ali Express versie…
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Toch een beetje de Ali Express versie…
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Always Take The Weather With You - Crowded House
Het is Kroatisch.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Griekse versie van Bakse Vol Met Stro…
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zakkenrollers klinken allemaal hetzelfde…
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Dat achtergrondkoortje ken ik ergens van
quote:Op donderdag 6 april 2023 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zakkenrollers klinken allemaal hetzelfde…
Andy Fordham ook al.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Eeuwig zonde dat Andy zichzelf zo in de vernieling heeft geholpen
Ik vind het niet verkeerd klinken.quote:
Vrolijk nummer.quote:Op donderdag 6 april 2023 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het niet verkeerd klinken.
7 weken
12 piekpositie
1973
Het is wel een typisch Hammond riedeltje…quote:Op donderdag 6 april 2023 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het niet verkeerd klinken.
7 weken
12 piekpositie
1973
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |