quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
LHBTQXNONBINAIR werd ineens trendingquote:Op maandag 3 april 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Deze mensen zien er allemaal normaal uit.
In de nieuwe afleveringen zien ze er bijna allemaal kut uit.
Ik kreeg nog niet zolang het gevoel dat het eerder First Queers was. Dat Ge-transgender gelul kwam mijn strot wel uit.quote:Op maandag 3 april 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Deze mensen zien er allemaal normaal uit.
In de nieuwe afleveringen zien ze er bijna allemaal kut uit.
Moet je nagaan dat je een leuke date hebt met deze afstandquote:
Vraag me wel af waar al dat volk ineens vandaan komtquote:Op maandag 3 april 2023 19:59 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik kreeg nog niet zolang het gevoel dat het eerder First Queers was. Dat Ge-transgender gelul kwam mijn strot wel uit.
'Ja,maar ik wilnookbuitende deur neueken.' Ha ha haquote:
Vreemdgaan moet weer leuk wordenquote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef RamboDirk het volgende:
Neuken buiten deur uitleggen met dure woorden
Netalscremeren.Staikook invuurven vlam.quote:
Een stagiair die een deur heeft open laten staan bij een Ggz instelling. Vond er toch echt een paar figuren tussen zitten met een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar al dat volk ineens vandaan komt
Het gereedschap wordt inderdaad veelvuldig gebruikt blijkbaar.quote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
Ben jij jaloers aangelegd ?
Met andere worden...
Vakantie topique in de maak straks?quote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
San Vitale met de prachtige mozaïeken van Theodora en Justanianus, mausoleum van Theodoric![]()
Wat blijf je toch altijd galant, Joop.quote:Op maandag 3 april 2023 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het gereedschap wordt inderdaad veelvuldig gebruikt blijkbaar.
Nog nooit gehad. Maar het gaat indd over de kont...-uh kandidaten.quote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg nog wel eens DM’s dat mensen boos zijn als wij zeggen dat de haais enkel rondneuken maar dit zijn toch de kandidaten die we zien
Krijg je daar DM’s over? Blijkbaar ben ik toch te aardig hier.quote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg nog wel eens DM’s dat mensen boos zijn als wij zeggen dat de haais enkel rondneuken maar dit zijn toch de kandidaten die we zien
6 mei ga ik weer, eind mei ben ik terugquote:
Dat was de vraag niet. Doe even opnieuw.quote:Op maandag 3 april 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
6 mei ga ik weer, eind mei ben ik terug
Ja, niet vaak hoor, maar komt wel eens voor.quote:Op maandag 3 april 2023 20:02 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Krijg je daar DM’s over? Blijkbaar ben ik toch te aardig hier.
ohwquote:Op maandag 3 april 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. Doe even opnieuw.
Het is gewoon satire hier, maar flamboyante haais die zelf zeggen alles te neuken is altijd een dingetje om te generaliseren.quote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Roze koeken genot.quote:Op maandag 3 april 2023 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Straks eten we allemaal krekels
Bedankt Klaus Schwab
Nee zo doen we dat niet.quote:
pas je op voor de naald van de grammofoonplatenspelerquote:Op maandag 3 april 2023 20:03 schreef tong80 het volgende:
Ikga muziekdraaien.Wordt een beetjesaainnu. laters.
Het is algemeen bekend, zelfs buiten dit programma. Een nette homo of voetballer bevestigt dit ook gewoon.quote:Op maandag 3 april 2023 20:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is gewoon satire hier, maar flamboyante haais die zelf zeggen alles te neuken is altijd een dingetje om te generaliseren.
Paars haarquote:
Ik krijg die dm’s overigens lekker nietquote:Op maandag 3 april 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend, zelfs buiten dit programma. Een nette homo of voetballer bevestigt dit ook gewoon.
Ik zal je er straks even over dmen.quote:
F blijvenkijkennog.Gruwelijk.Iemand het graf inndaten.nHa ha haquote:
Als je dan nog begrafenisondernemer bent ook, is het wel goede business.quote:Op maandag 3 april 2023 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
F blijvenkijkennog.Gruwelijk.Iemand het graf inndaten.nHa ha ha
Ze had hem echt kunnen vernederen maar zegt heel rustig dat ze verschillend zijnquote:
Ja het viel uiteindelijk erg mee.quote:Op maandag 3 april 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze had hem echt kunnen vernederen maar zegt heel rustig dat ze verschillend zijn
Jaquote:Op maandag 3 april 2023 20:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Best wel ja. Wat een zak zout die gast.
Dikke bokworstquote:
Jeetjequote:Op maandag 3 april 2023 20:11 schreef DKUp het volgende:
Ze willen allebei keihard kontneuken, baffen, pijpen en fisten.
double fistenquote:Op maandag 3 april 2023 20:11 schreef DKUp het volgende:
Jij denkt: laat die DM’s maar binnenrollen!quote:Op maandag 3 april 2023 20:11 schreef DKUp het volgende:
Allemaal boze haais in de DMquote:Op maandag 3 april 2023 20:12 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Jij denkt: laat die DM’s maar binnenrollen!
Sow dan.quote:Op maandag 3 april 2023 20:11 schreef DKUp het volgende:
Hebben de kak van gisteravond nog onder de voorhuid zittenquote:Op maandag 3 april 2023 20:11 schreef DKUp het volgende:
Ik denk er nooit zo heftig over naquote:
Naja zegquote:Op maandag 3 april 2023 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hebben de kak van gisteravond nog onder de voorhuid zitten
Poep aan je piemel lijkt mij wel heel erg ranzigquote:Op maandag 3 april 2023 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Soooow dan.quote:Op maandag 3 april 2023 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Score lijkt de laatste maanden lager dan voorheenquote:
Geen ervaring mee, maar fris lijkt het mij nietquote:Op maandag 3 april 2023 20:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Poep aan je piemel lijkt mij wel heel erg ranzig
Ja ik ben een waaghalsquote:
Deze aflevering is wel van voorheen, dat scheelt.quote:Op maandag 3 april 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Score lijkt de laatste maanden lager dan voorheen
Dit zit zeker tussen m’n oren
quote:Op maandag 3 april 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die kale haai kan dat kraagje niet handelen
Ciaoquote:
Verslaat hij rirareizuh?quote:
Hey halloquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
Welkom bij de herhalingen van het warme en inclusieve bad
Haai haaiquote:
Er is nog nooit iemand mooier met pony gewordenquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
doe die pony knippen dan, ziet er toch niet uit zo, steeds dat hoofd schudden voor dat haar.
For surequote:
Na twee minuten ben ik al moequote:Op dinsdag 4 april 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
Die zit nog helemaal in de giechel fase
Niet alleen thuis misschien?quote:
zou het iets langer vol houden vanwege de grote... energie...quote:
Zo danquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Hij vroeg niet wat je gestudeerd hebt, schoonmaker.
Net als vroeger met de flippo’s etc.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Deze wil binnen een jaar kinderen want al haar vriendinnen hebben dat ook.
Nee dankje
Volksbuurt Brabantquote:
Gevaarlijke vrouwenquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dankje
Deze? Nee joh. Zo burgerlijk is deze toch niet?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dankje
Ik weet nog goed dat de chips zakken door de supermarkt werden gegooid vanwege die kut flippo'squote:Op dinsdag 4 april 2023 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Net als vroeger met de flippo’s etc.
Spaar ze allemaal!
Als hij zegt:quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wandelend cliché:
“Ze kwam binnen en ik dacht leuke vrouw”
Zo lekker makkelijk
Soms is dat nog beterquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:38 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als hij zegt:
“Ze kwam binnen en ik dacht en ik dacht: LELIJK”
Dan is het ook zo wat.
Die roodharige.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze? Nee joh. Zo burgerlijk is deze toch niet?
Ah excuus die had ik gemistquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die roodharige.
Ze zei bij de intro dat iedereen om haar heen ondertussen kinderen krijgt. Dan ook nog werken op een basisschool.
een groot bejaardencentrumquote:
EEN OPRECHTE KUSquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
NAAKSTRAND
SWINGEN
PARENCLUB
KNUFFELEN
ZONNEBANK
TE GROOT KRIJTPAK
WIT SHIRT
GEBOUWBEHEER
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Niet het mooiste dorp nee. Maarrrr Callantsoog, Wip In de beste Friettent
Ik ben dol op lijstjesquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
NAAKSTRAND
SWINGEN
PARENCLUB
KNUFFELEN
ZONNEBANK
TE GROOT KRIJTPAK
WIT SHIRT
GEBOUWBEHEER
quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Deze swinger heeft vast rouwranden om zijn voorhuid.
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Jaaaaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Zoekt waarschijnlijk een “open(-minded)” date.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:42 schreef NoCigar het volgende:
'Ruimdenkend' 'in voor leuke dingen'. Dogwhistles voor gangbangavonden in de club.
Wat zegt dat dan, Sanderquote:
Ja en wat zegt dat dan? Verdorie praat met meer dan twee woordenquote:
mij te koud met die windquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was hier vandaag ook prima weer. Lekker warm in de zon.
Ik zou het niet weten. Meer dan 2 woordenquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en wat zegt dat dan? Verdorie praat met meer dan twee woorden
Welk topic snij jij graag aan op een eerste date?quote:
Dit topicquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk topic snij jij graag aan op een eerste date?
RAAIZUHHHquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pizzaquote:Op dinsdag 4 april 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als vakantie of woon je in die regio?quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:43 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
JazekerKwam er als kind al, dikke 26 jaar geleden.
Lekker manquote:
Sas vindt van nietquote:
Vakantie, maar ga nog wel 's een weekendje Egmond en dan rijd ik er effe langs. Overigens is de O Sole Mio mijn favoriete pizzatent ter wereld.(quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als vakantie of woon je in die regio?
Egmond? Bergen aan zee veel mooier.quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Vakantie, maar ga nog wel 's een weekendje Egmond en dan rijd ik er effe langs. Overigens is de O Sole Mio mijn favoriete pizzatent ter wereld.(Nee maar echt, 1 van de beste waar ik 's een pizza gehapt heb)
Ik vermaak me kostelijk vanavond door jullie (joh)quote:
Maandenlang!quote:Op dinsdag 4 april 2023 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt wij zijn in de herhalingen terecht gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |