Wat blijf je toch altijd galant, Joop.quote:Op maandag 3 april 2023 20:01 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het gereedschap wordt inderdaad veelvuldig gebruikt blijkbaar.
Nog nooit gehad. Maar het gaat indd over de kont...-uh kandidaten.quote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg nog wel eens DM’s dat mensen boos zijn als wij zeggen dat de haais enkel rondneuken maar dit zijn toch de kandidaten die we zien
Krijg je daar DM’s over? Blijkbaar ben ik toch te aardig hier.quote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg nog wel eens DM’s dat mensen boos zijn als wij zeggen dat de haais enkel rondneuken maar dit zijn toch de kandidaten die we zien
6 mei ga ik weer, eind mei ben ik terugquote:
Dat was de vraag niet. Doe even opnieuw.quote:Op maandag 3 april 2023 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
6 mei ga ik weer, eind mei ben ik terug
Ja, niet vaak hoor, maar komt wel eens voor.quote:Op maandag 3 april 2023 20:02 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Krijg je daar DM’s over? Blijkbaar ben ik toch te aardig hier.
ohwquote:Op maandag 3 april 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. Doe even opnieuw.
Het is gewoon satire hier, maar flamboyante haais die zelf zeggen alles te neuken is altijd een dingetje om te generaliseren.quote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Roze koeken genot.quote:Op maandag 3 april 2023 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Straks eten we allemaal krekels
Bedankt Klaus Schwab
Nee zo doen we dat niet.quote:
pas je op voor de naald van de grammofoonplatenspelerquote:Op maandag 3 april 2023 20:03 schreef tong80 het volgende:
Ikga muziekdraaien.Wordt een beetjesaainnu. laters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |