Zelfs daar schrijf ik hem nog niet af.quote:Op zondag 2 april 2023 15:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En dan? Zodra hij aansluit begint de Kwaremont.
Belga Sport uitzending op de vooravond dat Georges van Aert zijn eerste RvV wint.quote:Op zondag 2 april 2023 15:55 schreef ijs_beer het volgende:
Dat Wout RVV niet wint zal wel de nieuwe nationale obsessie gaan worden
Beetje laat om dat nu nog te doen.quote:
de rest ookquote:Op zondag 2 april 2023 15:58 schreef Felagund het volgende:
Pedersen moet dadelijk nog wel de Oude Kwaremont over.
Nee, dit is ijdele hoop. Maar Nathan gaat ook niet winnen, dus ze moeten wat.quote:Op zondag 2 april 2023 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Wout gaat toch niet alsnog winnen mocht ie er weer bij komen?
Misschien komen pogi en vdp er niet bijquote:Op zondag 2 april 2023 15:57 schreef Devolder het volgende:
Als je toch gaat wachten, had die het wel wat eerder kunnen doen
Terecht.quote:Op zondag 2 april 2023 15:58 schreef Toby56 het volgende:
Ik neem de vergelijking van eerder, door Zeeman de Paul Köchli van 2023 te noemen, subiet weer terug.
Ze komen alleen een km of 20 niet echt dichter op de kopquote:Op zondag 2 april 2023 15:58 schreef Steven184 het volgende:
Dit laat trouwens wel zien hoe bizar goed die 3 zijn. Ze lagen gewoon 3 minuten achter op alle andere kopmannen/schaduwfavorieten
Klopt, maar wel met minder kilo's en Mads heeft de hele tijd alleen gereden.quote:
Van iemand die 'Geschiedkundige' heet, neem ik dit als een compliment.quote:
Ik zeg 2quote:Op zondag 2 april 2023 15:59 schreef Zwansen het volgende:
Moet raar lopen wil Mathieu hier geen podium rijden. 4-1-2-1-?
2?quote:Op zondag 2 april 2023 15:59 schreef Zwansen het volgende:
Moet raar lopen wil Mathieu hier geen podium rijden. 4-1-2-1-?
Movistar voorlopig ook.quote:Op zondag 2 april 2023 15:59 schreef WAvanBuren het volgende:
UAE dus gewoon beter vandaag dan Jumbo, jeetje.
Zeker. Het is ook een rare sport wielrennen. Eigenlijk een individuele teamsport.quote:Op zondag 2 april 2023 16:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Van iemand die 'Geschiedkundige' heet, neem ik dit als een compliment.
(Maar wat ik destijds aan Köchli waardeerde, was dat hij gewoon wilde dat er iemand van zijn ploeg won, ongeacht wie het was... vandaar mijn vergelijking.)
Het is vooral Pogacar die op de brommer zit.quote:
quote:Op zondag 2 april 2023 15:59 schreef DecoAoreste het volgende:
Pedersen gaat gewoon winnen. Fucking called it. 100 km geleden al.
Zag ik het toch goedquote:Op zondag 2 april 2023 16:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Daar viel een toeschouwer met staan tafel en al om.
Mooi dat een top ronderenner zich ook hier helemaal voor geeft.quote:Op zondag 2 april 2023 16:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Pogacar jaarlijks blijft terugkeren, winnen Mathieu en Wout 'm nooit (meer).
En zo hoort het ook.quote:Op zondag 2 april 2023 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Pogacar nog nooit met zon pain face gezien.
Ik vind het vaak saai worden ja, nepsupporter als ik ben. Maar vandaag geen probleem om te blijven kijkenquote:
4-1-2-1-2 Prima opstellingquote:Op zondag 2 april 2023 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het begint wel steeds meer op een reeks 1-2-1-2 te lijken. De winnaar van volgend jaar is bekend.
Ik heb liever 4-5-1 schieten van afstandquote:
OSMGenotquote:Op zondag 2 april 2023 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever 4-5-1 schieten van afstand
jawel, nog genoeg jaren kans, het gaat echt wel een keer lukkenquote:
Het zal volgende week moeten gebeuren, in PR zonder hoogtemetersquote:Op zondag 2 april 2023 16:11 schreef franklop het volgende:
Wout heeft er goed gepiekt in de semi klassiekers
Cancellara ook .quote:Op zondag 2 april 2023 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
Pogacar wel het voordeel van een motor rond hem.
FIA-anticsquote:Op zondag 2 april 2023 16:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Motor nog ff VdP naar voren brengen voor ultieme climax.
Nee, Poog verdiend deze overwegingen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
Motor nog ff VdP naar voren brengen voor ultieme climax.
Uh, nee.quote:Op zondag 2 april 2023 16:14 schreef Zwansen het volgende:
Als ze daarachter nog doorrijden pakken ze Mathieu nog terug.
Behalve als je Nico Mattan heet.quote:Op zondag 2 april 2023 16:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
De motoren zijn in het voordeel van de koploper, dit is sowieso gespeeld.
Zeker,hoop dat Pogi dan ook weer wintquote:Op zondag 2 april 2023 16:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, Poog verdiend deze overwegingen.
Als hij nu al niet kan wegrijden bij dit groepje, denk ik dat zijn vorm dalender isquote:Op zondag 2 april 2023 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal volgende week moeten gebeuren, in PR zonder hoogtemeters
Ja, klopt. Maar ik denk niet dat dit een probleem gaat vormen voor Pogacar.quote:
Eerste keer dat die niet de beste is.quote:Op zondag 2 april 2023 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mathieu z'n uitslagen in de Ronde zijn wel bizar.
PogAICARquote:Op zondag 2 april 2023 16:17 schreef WAvanBuren het volgende:
24 jaar. 2x Tour, 2x Lombardije, LBL, RVV![]()
.
En dan moest hij bij zijn 4e plaats nog diverse keren terugkomen. Daar had hij wel dichter kunnen zijnquote:Op zondag 2 april 2023 16:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mathieu z'n uitslagen in de Ronde zijn wel bizar.
Hopelijk gaan we hem daar wel zien volgend jaar.quote:Op zondag 2 april 2023 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Pogi hoeft nu alleen nog MSR en PR te winnen
En de Sjiero, Vuelta en WK.quote:Op zondag 2 april 2023 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
En de Giro, Vuelta, WK en de Spelen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Bizarquote:Op zondag 2 april 2023 16:17 schreef WAvanBuren het volgende:
24 jaar. 2x Tour, 2x Lombardije, LBL, RVV![]()
.
Ben je niet blij dat die supermarkt eens niet wint?quote:
Ik ga zo uit het raam hangen hoorquote:Op zondag 2 april 2023 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Staan we straks recht voor deze grote meneer?
Nee man in het weekend beweeg ik dus niet.quote:Op zondag 2 april 2023 16:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Staan we straks recht voor deze grote meneer?
Als Pogacar dit niet wint eet ik een stuk uit de vloer.quote:Op zondag 2 april 2023 16:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ga zo uit het raam hangen hoor.
Mooie koers gezien, verdiende winnaar.quote:Op zondag 2 april 2023 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je niet blij dat die supermarkt eens niet wint?
Merckx stond op die leeftijd minder verquote:
Zelfs niet naar de koelkast?quote:Op zondag 2 april 2023 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man in het weekend beweeg ik dus niet.
In G3 zal niemand vol doorrijden. Hoe eerder ze van kop kunnen, hoe beter.quote:
Hij is er ook nog.quote:Op zondag 2 april 2023 16:19 schreef Tjacka het volgende:
Deze jongen is goed op weg om de beste ooit te worden.
Dat is een schrale troost.quote:Op zondag 2 april 2023 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je niet blij dat die supermarkt eens niet wint?
ja jouw grote meneer stond alleen recht voor @Crack_quote:Op zondag 2 april 2023 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man in het weekend beweeg ik dus niet.
Zo bizar is dat niet.quote:Op zondag 2 april 2023 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu rijdt keihard door als je kijkt naar G3, maar alsnog verliest hij op Pogacar. Bizar.
Jij vertrouwt Poggers niet?quote:Op zondag 2 april 2023 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is een schrale troost.
Maar die schrielkip die de tegenstand naar huis fietst met tegenwind, de werken van Doctor Iñigo blijven onovertroffen zullen we maar zeggen.
echtquote:Op zondag 2 april 2023 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja jouw grote meneer stond alleen recht voor @:Crack_
Dat heb je vaak als een solist wint in een klassieker.quote:
Doe ik een keer aardig tegen je krijg ik dit als beloning.quote:Op zondag 2 april 2023 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja jouw grote meneer stond alleen recht voor @:Crack_
quote:
De sterkste rijdt voorop.quote:Op zondag 2 april 2023 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu rijdt keihard door als je kijkt naar G3, maar alsnog verliest hij op Pogacar. Bizar.
Die had op die leeftijd de Giro, Tour (+ Groen en bollen), PR, RvV en MSR (3x) al gewonnen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Merckx stond op die leeftijd minder ver![]()
Het voelt als een enorme nachtkaars zo. Is het tig kilometer genieten, en dan nu nog even 10km napratenquote:Op zondag 2 april 2023 16:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Veel mooier had dit toch niet kunnen zijn? Ja laatste stuk tussen Pater en finish is wat lang, maar ach.
quote:Op zondag 2 april 2023 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Merckx stond op die leeftijd minder ver![]()
Nou ja, je kunt hier alsnog een enorme klap voor je kloten krijgen.quote:
Maar ligt dat aan de doktoren, aan de fietsen of aan het parcours?quote:Op zondag 2 april 2023 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is dit een retorische vraag?
Toen reden er nog geen Slovenen rond.quote:Op zondag 2 april 2023 16:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die had op die leeftijd de Giro, Tour (+ Groen en bollen), PR, RvV en MSR (3x) al gewonnen.
als pogi niet voorop lag had het spannender kunnen zijnquote:Op zondag 2 april 2023 16:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het voelt als een enorme nachtkaars zo. Is het tig kilometer genieten, en dan nu nog even 10km napraten
Die zaten nog bij Tito onder de knoest.quote:
As je eindigt op een heuveltje dan wordt het een soort Waalse Pijl.quote:Op zondag 2 april 2023 16:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het voelt als een enorme nachtkaars zo. Is het tig kilometer genieten, en dan nu nog even 10km napraten
Alsof de voorgaande 3 edities tussen Pater en laatste km veel boeiender waren….quote:Op zondag 2 april 2023 16:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als pogi niet voorop lag had het spannender kunnen zijn
Euh, ja?quote:Op zondag 2 april 2023 16:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alsof de voorgaande 3 edities tussen Pater en laatste km veel boeiender waren….
Jaquote:Op zondag 2 april 2023 16:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, toen wisten we nog niet wie er zou winnen.quote:Op zondag 2 april 2023 16:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Oh maar het is ook niet een probleem met deze koers an sich hoor, alleen deze editiequote:Op zondag 2 april 2023 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
As je eindigt op een heuveltje dan wordt het een soort Waalse Pijl.
Vind je ook dat de mensen achter Saunier Duval nog steeds een team zouden moeten leiden?quote:Op zondag 2 april 2023 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Saunier Duval altijd wel een leuk team
Iedereen verdient een 18e kans.quote:Op zondag 2 april 2023 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind je ook dat de mensen achter Saunier Duval nog steeds een team zouden moeten leiden?
Precies!quote:Op zondag 2 april 2023 16:27 schreef Mansjester het volgende:
Ik moet zeggen dat ik alsnog wel van dit aanvallende tijdperk koers geniet. Of er doping wordt gebruikt of niet.
Ik vond de tijd 2005-2008 ook genieten.quote:Op zondag 2 april 2023 16:27 schreef Mansjester het volgende:
Ik moet zeggen dat ik alsnog wel van dit aanvallende tijdperk koers geniet. Of er doping wordt gebruikt of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |