Als je consequent bent moet je als Nederland zijnde je dan ook inzetten voor de uitroeiing van alle roofdieren, want ze maken allemaal menselijke slachtoffers.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Je hebt gelijk , jaarlijks een stuk of 6 dode opengerete kinderen dat moet kunnen
Misschien de Topicreeks: Het oneindige 'Dat doet ie normaal nooit.'-topic # 1807 eens gaan lezen?quote:Op zondag 4 juni 2023 11:48 schreef bianconeri het volgende:
Wel leuk dat je al die wolvenhaters niet hoort over de vele hondenaanvallen die je hoort.
Vooral ook in the UK is het regelmatig raak, met dodelijke afloop.
quote:Wolven aanvallen? Niet bestaand, laat staan met dodelijke afloop.
Omdat we dat met een hond ook doenquote:Op zondag 9 juli 2023 12:37 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom moet dat beestje ook meteen kapot geschoten worden ook.![]()
In dat geval moeten we alle honden maar afschieten want die maken veel meer slachtoffers.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Je hebt gelijk , jaarlijks een stuk of 6 dode opengerete kinderen dat moet kunnen
Dat doen we dan ook he als ze op een killing spree gaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:43 schreef alopio het volgende:
In dat geval moeten we alle honden maar afschieten want die maken veel meer slachtoffers.
honden worden ook afgeschoten als ze een mens gebeten hebbenquote:Op zondag 9 juli 2023 12:43 schreef alopio het volgende:
[..]
In dat geval moeten we alle honden maar afschieten want die maken veel meer slachtoffers.
Maar goed, dit scoort weer mooie bij Caroline en haar achterban, mooi onderbuikgevoel.
Absoluut. Ik woon aan dat stukje bos en hier is bijna niemand pro-wolf. Het is namelijk vrij lastig pro-wolf te zijn als je de problemen in je eigen achtertuin ziet.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
Gewoon accuraat gehandeld gezien de situatie. Helaas gaat de anti-wolf brigade dit waarschijnlijk aangrijpen om maar weer eens te roeptoeteren dat alle wolven afgeschoten moeten worden, want gevaar. Oei.
nu moet ik zeggen dat het goed mogelijk is dat hier stemming gemaakt wordtquote:Op zondag 9 juli 2023 12:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben pro-wolf maar goed dat dit dier afgeschoten is. En sneu voor de boer, wolfwerend hek geplaatst en dan toch nog je schapen moeten verdedigen en gewond raken.
Stadsche mensen vinden het prachtig als ze lezen over Afrikaanse steppe dieren in nederland , wolven, wilde grijze beren, zeeleeuwen , antilopen , dinosaurussen, spannnendquote:Op zondag 9 juli 2023 12:46 schreef Jordy-B het volgende:
Maar goed, voor de beleidsmakers en een groot deel van de Nederlandse opinie is het een ver-van-mijn-bed-show.
Klopt, en daar is niks mis mee. Net zoals het prima is dat je een wolf afschiet die een mens aanvalt.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
honden worden ook afgeschoten als ze een mens gebeten hebben
Als de wolf er onderdoor kan, is het dus geen wolfwerend hek.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:08 schreef Seven. het volgende:
En sneu voor de boer, wolfwerend hek geplaatst en dan toch nog je schapen moeten verdedigen en gewond raken.
Dat is het wel een beetje idd. Ik merk dat je het pro wolf volk vnl in de steden vindt en dat die de provincie als een soort veredelde dierentuin zien waar ze in de weekenden een beetje aapjes gaan kijken.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:46 schreef Jordy-B het volgende:
Maar goed, voor de beleidsmakers en een groot deel van de Nederlandse opinie is het een ver-van-mijn-bed-show.
nee dat is niet waarquote:Op zondag 9 juli 2023 12:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Klopt, en daar is niks mis mee. Net zoals het prima is dat je een wolf afschiet die een mens aanvalt.
Wat Caroline wilt is ALLE wolven preventief afschieten want ja zo gevaarlijk. Dan moet je dus ook alle honden preventief afschieten
Dat is wel waar natuurlijk, als een wolf onder een wolf werend hek kan kruipen, dan heb je iets niet goed gedaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als de wolf er onderdoor kan, is het dus geen wolfwerend hek.
Of de wolven die hier in Nederland zijn, zijn allemaal universitair geschoold, of de mensen die de hekken bedenken zijn net zo dom als de schapen die binnen het hek staan.
Wij, de mens, de 'top-of-the-foodchain' hier op aarde, kan geen hek bedenken dat een wolf tegenhoudt. Echt....
Precies!quote:Op zondag 9 juli 2023 12:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is het wel een beetje idd. Ik merk dat je het pro wolf volk vnl in de steden vindt en dat die de provincie als een soort veredelde dierentuin zien waar ze in de weekenden een beetje aapjes gaan kijken.
Ik, als een Nunspeter heb niet perse wat tegen de wolf. Je moet wel streng beheren en schieten waar nodig, zoals je dat bij de herten en zwijnen ook moet doen.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is het wel een beetje idd. Ik merk dat je het pro wolf volk vnl in de steden vindt en dat die de provincie als een soort veredelde dierentuin zien waar ze in de weekenden een beetje aapjes gaan kijken.
de boer moet eerst proberen of ie er zelf onderdoor kanquote:Op zondag 9 juli 2023 12:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is wel waar natuurlijk, als een wolf onder een wolf werend hek kan kruipen, dan heb je iets niet goed gedaan.
Ik ben ook niet per se tegen de wolf ik ben wel voor beheersmaatregelen en dat heb ik in deze reeks regelmatig lopen ventileren. Maar zelfs dat is vloeken in de kerk lijkt het.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik, als een Nunspeter heb niet perse wat tegen de wolf. Je moet wel streng beheren en schieten waar nodig, zoals je dat bij de herten en zwijnen ook moet doen.
Yeah. Ik snap dat niet. Dat is hetzelfde als met de Oostvaardersplassen toen. In Nederland willen we natuur. Wil je hier groot wild in laten lopen zul je moeten beheren. Als je niet wil schieten of laten verhongeren kun je beter geen groot wild laten lopen. Je bossen zijn dan wel meer veredelde parken dan bossen.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben ook niet per se tegen de wolf ik ben wel voor beheersmaatregelen en dat heb ik in deze reeks regelmatig lopen ventileren. Maar zelfs dat is vloeken in de kerk lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |