Ik verwacht een lastige middag voor Ajax.quote:Op zondag 2 april 2023 11:51 schreef klaasweetalles het volgende:
middenveld met klaassen, taylor, berghuis
hoe kom je erop
het zijn 3 spelers die naar voren rennen...quote:Op zondag 2 april 2023 11:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik verwacht een lastige middag voor Ajax.
Al 3jaar niet gewonnen of zo?quote:Op zondag 2 april 2023 11:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat soort dingen houd ik nooit zo bij, maar die 12 uur wedstrijden zijn volgens mij vaak een drama. Maar we gaan het zo meemaken.quote:
Ik kijk zo mee tot de 0-1quote:Op zondag 2 april 2023 12:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat soort dingen houd ik nooit zo bij, maar die 12 uur wedstrijden zijn volgens mij vaak een drama. Maar we gaan het zo meemaken.
en vanmiddag veilig in het Feyenoordtopic?quote:
Vanzelfsprekend maat.quote:Op zondag 2 april 2023 12:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en vanmiddag veilig in het Feyenoordtopic?
1-4quote:Op zondag 2 april 2023 11:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je gesolliciteerd op de functie van FA?quote:Op zondag 2 april 2023 13:31 schreef Sked het volgende:
Niek staat dubbel in de OP, maar na het laatste debacle mag @:Coco dit oplossen.
ik solliciteer niet. Hoezo?quote:Op zondag 2 april 2023 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je gesolliciteerd op de functie van FA?
Dat was niet nodig, want die deden toch al niks.quote:Op zondag 2 april 2023 14:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Is dat niet naar boven bijgesteld na het ontslag van sky en don?
*ingdingdingdingdingquote:Op zondag 2 april 2023 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat was niet nodig, want die deden toch al niks.
quote:
Zo klonken er idd 3 vandaag.quote:
Had je ook een gevoel bij de 3-1 van ADO tegen Telstar?quote:Op zondag 2 april 2023 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo klonken er idd 3 vandaag.
KasteelGenot.
Gefeliciteerd maatquote:Op zondag 2 april 2023 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo klonken er idd 3 vandaag.
KasteelGenot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |