Stamppot andijvie met gehaktrol, spek en uiquote:Op maandag 3 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Nog nooit rode pesto gemaakt. Even noteren.quote:Op maandag 3 april 2023 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pasta kip rode pesto gaat het worden denk ik.
1 keer per maandquote:Op maandag 3 april 2023 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog nooit rode pesto gemaakt. Even noteren.
Dat is sowieso een gegeven.quote:
Gewoonquote:Tijdens de wedstrijd betrad hij het veld, wat resulteerde in onrust onder de fanatieke aanhang op de tribune. Een andere supporter probeerde vervolgens FC Groningen-speler Jetro Willems te slaan, waarna de wedstrijd werd gestaakt. De veldbestormer geeft toe dat hij dronken was en weet niet alles meer van het incident, vertelde hij maandag aan de rechter. "Ik ben stukken van de film kwijt. Het werd een soort van waas, die middag."
De Groninger moest door de agenten in toom worden gehouden en werd in een isoleercel geplaatst. Vervolgens schreef de man met zijn eigen ontlasting "Ik word als een hond behandeld" op de muur.
quote:Op maandag 3 april 2023 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
Die is binnenkort weer overspannen.
[ twitter ]
Als je dat nog foutloos met je eigen ontlasting op een muur kunt schrijven, dan was je niet echt dronken.quote:
Dat dacht ik wel, maar ik denk dat hij naar huis gaat als het niet echt laat is.quote:Op maandag 3 april 2023 19:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heeft hij geen appartementje in den haag?
wie zegt dat het foutloos was?quote:Op maandag 3 april 2023 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je dat nog foutloos met je eigen ontlasting op een muur kunt schrijven, dan was je niet echt dronken.
moet ie maar gaan carpoolenquote:Op maandag 3 april 2023 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, maar ik denk dat hij naar huis gaat als het niet echt laat is.
Dogecoinquote:Op maandag 3 april 2023 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb opeens een twitterhond ipv vogel, hebben jullie dat ook?
[ afbeelding ]
Dan mag je meneer Musk weleens eventjes netjes bedanken!quote:
Ik heb bijna geen crypto meer maat. En al helemaal geen dogecoinquote:Op maandag 3 april 2023 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan mag je meneer Musk weleens eventjes netjes bedanken!
Dat is ook maar beter, je raakt het anders toch maar weer kwijt.quote:Op maandag 3 april 2023 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen crypto meer maat. En al helemaal geen dogecoin
Had ik ook maar dan groene pesto en nog creme fraichequote:Op maandag 3 april 2023 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pasta kip rode pesto gaat het worden denk ik.
Dan had je dat dus niet.quote:Op maandag 3 april 2023 20:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Had ik ook maar dan groene pesto en nog creme fraiche
"Ja ik had ook bijna nasi, maar het was agv"quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dogecoin
Wat een ongelooflijke god is Musk toch
@:Wereldgozer
@:aTypisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |