Soort van associate naar partner zoals ze dat bij de big 4 noemenquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Skedgod, alweer een VBL'er die FA wordt
Dat is niet apart, @GGMM en @onlogisch zijn ook mod geworden op vbl omdat ze niet te handhaven waren.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:39 schreef Scrummie het volgende:
Wel apart, VBL is het verdomhoekje van FOK!, maar ondertussen wel hofleverancier van de FA's. We nemen de boel over.
KOEKOEK! Dit zijn nogal uitspraken hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:49 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat is niet apart, @:ggmm en @:onlogisch zijn ook mod geworden op vbl omdat ze niet te handhaven waren.
JUI / VBL-mod is nu ook FA..........Juichen.......!quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:39 schreef Scrummie het volgende:
Wel apart, VBL is het verdomhoekje van FOK!, maar ondertussen wel hofleverancier van de FA's. We nemen de boel over.
Wie ben jij nou weerquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:35 schreef KingRoland het volgende:
Erasmus universiteit? @:ggmm
@:erasmus @:wereldgozer @:rambodirk @:gurneyisbestoke @:caland
Onlo mod maken was wel opperst genotquote:Op dinsdag 4 april 2023 14:49 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat is niet apart, @:ggmm en @:onlogisch zijn ook mod geworden op vbl omdat ze niet te handhaven waren.
Nu Tong nog.quote:Op dinsdag 4 april 2023 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onlo mod maken was wel opperst genot
Zonder @onlogisch opent niemand hier meer de gordijnen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:06 schreef GGMM het volgende:
Zo zie je maar, als je een beetje succesvol VBL mod ben je zo FA
@:onlogisch
Wel grappig dat dit gebeurde door een FA die een enorme hekel aan mij heeftquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Onlo mod maken was wel opperst genot
Morgenmiddag.quote:Op dinsdag 4 april 2023 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had allang gehoord in de wandelgangen dat @:Sked FA zou worden.
Toch nog gefeliciteerd @:Sked ! Wanneer kan ik nr. 99 inzien trouwens?
En GGMM was furieusquote:Op dinsdag 4 april 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel grappig dat dit gebeurde door een FA die een enorme hekel aan mij heeft
Ik ook niet, zou een teringslechte FA zijn. Inb4: je bent al een slechte mod hahahahaha.quote:
Gefeliciteerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |