Dat vind ik ook, maar je hebt verschillende type statistieken. Statistieken per baan en ook per event. Zo telt de Europese grand prix in Baku 2016 als een ander event dan de GP van Azerbeidzjan. Terwijl het natuurlijk wel dezelfde baan is..quote:
Uitslag bij een rode vlag is van de ronde ervoor.quote:Op zondag 2 april 2023 12:53 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar geldt dat dan enkel tijdens een start? Want bij een rode vlag tijdens de race gaan ze niet een ronde terug toch, maar pakken ze de volgorde op moment van de vlag.
Dus stel, tijdens de race gaat Russell Hamilton voorbij in bocht vier, en vlak voor de start/finishlijn rode vlag.quote:Op zondag 2 april 2023 13:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Uitslag bij een rode vlag is van de ronde ervoor.
Iets zegt mij dat dit de komende 4 weken nog verder uitgemolken gaat worden door deze nep fansquote:Op zondag 2 april 2023 13:17 schreef tripel7 het volgende:
De LH fans zijn weer eens giftig op social media hoor, ipv blij zijn dat het geitje dankzij vooral heel veel geluk bij hem, en pech bij andere, is LH volgens weer eens 'robbed' door ee fia omdat ze "stomme poephoofd" max naar hun mening een straf hadden moeten geven voor het buiten de box staan (wat niet zo is, en FOM nog vrij snel de kop in probeerde te drukken).
Ben benieuwd hoe lang dit nog getolereerd wordt, dit was een interessante flashback naar 2021 en begin 2022, in Baku zullen de doodsverwensingen vast weer richting George, Toto, en andere mensen binnen MB vliegen...
Bij een herstart volgens mij niet, maar als de race zou eindigen dan namen ze altijd de laatste ronde als classificatie.quote:Op zondag 2 april 2023 13:40 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dus stel, tijdens de race gaat Russell Hamilton voorbij in bocht vier, en vlak voor de start/finishlijn rode vlag.
Dan moet bij een herstart Russell weer achter Hamilton starten?
Maar hier was sprake van een herstart. Maar toch gingen ze terug naar de stand van de start ervoor.quote:Op zondag 2 april 2023 13:43 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Bij een herstart volgens mij niet, maar als de race zou eindigen dan namen ze altijd de laatste ronde als classificatie.
Dus bij herstart zou Russel ervoor starten, bij uitslag zou Russel achter Ham geindigd zijn in je voorbeeld
Omdat ze geen officile stand tijdens de ronde zelf hebben (niet iedereen was voorbij sector 1).quote:Op zondag 2 april 2023 13:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar hier was sprake van een herstart. Maar toch gingen ze terug naar de stand van de start ervoor.
Eh, dat zei ik niet, he?quote:Op zondag 2 april 2023 13:11 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel goed dat er een staande start werd gedaan, hoewel dat voor Verstappen in dit geval slechter uit had kunnen pakken, gezien zijn slechte starts vandaag. Bij de start kunnen de coureurs in de mindere auto soms nog wat proberen.
Beetje flauw om mensen dan weg te zetten als nepfans die alleen maar kijken voor de crashes.
Maar dan is het uitgangspunt de sector ervoor, niet de ronde ervoor, zoals je eerst aangaf.quote:Op zondag 2 april 2023 13:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat ze geen officile stand tijdens de ronde zelf hebben (niet iedereen was voorbij sector 1).
Daar is het protest van Haas ook tegen, die vinden dat dan de minisectoren als uitgangspunt genomen kunnen worden.
Ah okay, sorry, had die specifieke herstart gemistquote:Op zondag 2 april 2023 13:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar hier was sprake van een herstart. Maar toch gingen ze terug naar de stand van de start ervoor.
Ik had het over de uitslag van de race bij een rode vlag. Dacht in eerste instantie dat je het daarover had (en ik niet alleen zo te zien).quote:Op zondag 2 april 2023 13:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar dan is het uitgangspunt de sector ervoor, niet de ronde ervoor, zoals je eerst aangaf.
Ik ben vooral benieuwd wanneer er harder in gegrepen gaat worden, volgens mij heeft MB ondertussen ook door met wat voor monster ze te maken hebben, met Toto die minuten binnen het opduiken van de geruchten publieklijk aangaf dat er niks mis was met de positie van Verstappen.quote:Op zondag 2 april 2023 13:42 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dit de komende 4 weken nog verder uitgemolken gaat worden door deze nep fans
Ah sorry, dan was ik misschien onduidelijk.quote:Op zondag 2 april 2023 13:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik had het over de uitslag van de race bij een rode vlag. Dacht in eerste instantie dat je het daarover had (en ik niet alleen zo te zien).
Maar ja, Toto moet het inmiddels ook al ontgelden bij #TeamLH. Misschien moet Het Orakel Zelf z'n mond eens open doen? #blessedquote:Op zondag 2 april 2023 13:51 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wanneer er harder in gegrepen gaat worden, volgens mij heeft MB ondertussen ook door met wat voor monster ze te maken hebben, met Toto die minuten binnen het opduiken van de geruchten publieklijk aangaf dat er niks mis was met de positie van Verstappen.
Hoe lang wat nog getolereerd wordt? Mensen op Twitter die rare dingen roepen?quote:Op zondag 2 april 2023 13:17 schreef tripel7 het volgende:
De LH fans zijn weer eens giftig op social media hoor, ipv blij zijn dat het geitje dankzij vooral heel veel geluk bij hem, en pech bij andere, is LH volgens weer eens 'robbed' door ee fia omdat ze "stomme poephoofd" max naar hun mening een straf hadden moeten geven voor het buiten de box staan (wat niet zo is, en FOM nog vrij snel de kop in probeerde te drukken).
Ben benieuwd hoe lang dit nog getolereerd wordt, dit was een interessante flashback naar 2021 en begin 2022, in Baku zullen de doodsverwensingen vast weer richting George, Toto, en andere mensen binnen MB vliegen...
Mensen die doodsverwensingen uiten aan andere mensen, dat gaat wel een stuk verder dan rare dingen roepen, zeker als ze dat direct richten aan de profiel van het bedrijf waar zij werkzaam zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 13:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hoe lang wat nog getolereerd wordt? Mensen op Twitter die rare dingen roepen?
Waarom kijk je daar berhaupt naar?
Het vrouwtje waar Gunther een Steiner van krijgt.quote:Op zondag 2 april 2023 14:13 schreef THEFXR het volgende:
Wie is dat blonde meisje bij Haas in de pits? een pr meisje?
Tja, je mag het niet zeggen, maar het is wel weer de achterban van zon over racisme zeikerd. Die staan doorgaans een stuk zuurder in het leven dan mensen die zich niet zo druk maken.quote:Op zondag 2 april 2023 14:06 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Mensen die doodsverwensingen uiten aan andere mensen, dat gaat wel een stuk verder dan rare dingen roepen, zeker als ze dat direct richten aan de profiel van het bedrijf waar zij werkzaam zijn.
Mijn interesse begon een paar weken terug, was vooral nieuwschierig in wat voor wereldje Klaasweetalles en Chevy leven dat zij zich zo gedragen, het is nu een stuk duidelijker, alles staat gericht op n persoon, alle feiten die anders zeggen worden compleet afgewezen en genegeerd in dat wereldje, er wordt een pseudo realiteit gecreerd waarbij alles draait om n persoon, daarom zitten ze ook zonder schaamte doodsverwensingen aan George Russell te uiten op de accounts van oa. MB zelf, Russell moet weg, want die haalt hun waarheid onderuit.
Daarom, gewoon genieten van de races en plezier hebben van de acties op de baan. Ik geef ook toe dat ik pas ben gaan kijken toen Max mee ging doen, maar ik ben het hele veld meer en meer gaan volgen. Maakt het ook leukerquote:Op zondag 2 april 2023 14:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Tja, je mag het niet zeggen, maar het is wel weer de achterban van zon over racisme zeikerd. Die staan doorgaans een stuk zuurder in het leven dan mensen die zich niet zo druk maken.
Ze hebben toch recentelijk een statement uitgedaan richting online abuse?quote:Op zondag 2 april 2023 13:51 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wanneer er harder in gegrepen gaat worden, volgens mij heeft MB ondertussen ook door met wat voor monster ze te maken hebben, met Toto die minuten binnen het opduiken van de geruchten publieklijk aangaf dat er niks mis was met de positie van Verstappen.
Je beseft dat letterlijk al jouw posts ook gericht zijn tegen n bepaald persoon?quote:Op zondag 2 april 2023 14:06 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Mensen die doodsverwensingen uiten aan andere mensen, dat gaat wel een stuk verder dan rare dingen roepen, zeker als ze dat direct richten aan de profiel van het bedrijf waar zij werkzaam zijn.
Mijn interesse begon een paar weken terug, was vooral nieuwschierig in wat voor wereldje Klaasweetalles en Chevy leven dat zij zich zo gedragen, het is nu een stuk duidelijker, alles staat gericht op n persoon, alle feiten die anders zeggen worden compleet afgewezen en genegeerd in dat wereldje, er wordt een pseudo realiteit gecreerd waarbij alles draait om n persoon, daarom zitten ze ook zonder schaamte doodsverwensingen aan George Russell te uiten op de accounts van oa. MB zelf, Russell moet weg, want die haalt hun waarheid onderuit.
Daar lijkt het niks mee te maken te hebben. De F1-topics op Fok bestaan ook voor het overgrote deel uit negativiteit. Ook grotendeels over dingen waarvan mij totaal onduidelijk is waarom je je daar berhaupt mee bezig zou houden. Alleen is het hier juist met name anti-Hamilton en maken de usertjes hier zich dan weer druk over de pro-Hamiltonfans op andere sites. Zo hou je elkaar lekker bezig.quote:Op zondag 2 april 2023 14:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Tja, je mag het niet zeggen, maar het is wel weer de achterban van zon over racisme zeikerd. Die staan doorgaans een stuk zuurder in het leven dan mensen die zich niet zo druk maken.
Was sainz dan niet ook een first lap race incident?quote:Op zondag 2 april 2023 15:00 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Schaf die strafpunten ook maar af. Te vaak gezien dit.
Die had geen strafpuntenquote:Op zondag 2 april 2023 15:14 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Was sainz dan niet ook een first lap race incident?
Dat weet ik.quote:
Lang leven 30 minuten samenvatting F1 tv pro. Kan mijn vriendin ook de race zien met prima samenvatting…net thuis van in de zorg werken😍quote:Op zondag 2 april 2023 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Skygoden
Gaan een hoogtepunten dingetje uitzenden precies op het tijdstip dat hun herhaling voor luie mensen zou beginnen door de uitloop
Je hebt gelijk inderdaad, uit het protest van Haas is duidelijk geworden dat het niet per se om sectoren gaat maar om een meer arbitrair: “Laatste punt waarop de volgorde vastgesteld kan worden”. Het is aan Race Control om te besluiten wat dat punt dan is. Kan dus eerste sector zijn, kan ook start lijn zijn, etc.quote:Op zondag 2 april 2023 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt ongelofelijk dat Sky met hun eerste sector bullshit weer hele hordes fans heeft laten denken dat het ook echt een regel is. Of iemand moet mij meteen die nieuwe regel kunnen laten zien.
Minisector x)quote:Op zondag 2 april 2023 15:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad, uit het protest van Haas is duidelijk geworden dat het niet per se om sectoren gaat maar om een meer arbitrair: “Laatste punt waarop de volgorde vastgesteld kan worden”. Het is aan Race Control om te besluiten wat dat punt dan is. Kan dus eerste sector zijn, kan ook start lijn zijn, etc.
Ok Guentherquote:
Dit hebben ze wel vaker.quote:Op zondag 2 april 2023 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt ongelofelijk dat Sky met hun eerste sector bullshit weer hele hordes fans heeft laten denken dat het ook echt een regel is. Of iemand moet mij meteen die nieuwe regel kunnen laten zien.
Dat zou grappig zijn geweest.quote:Op zondag 2 april 2023 16:16 schreef Jane het volgende:
Je moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als Lewis wel voorbij Max was gekomen bij die herstart en dat ze dan na de chaos weer terug waren gegaan naar de oorspronkelijke volgorde, met Verstappen voorop.
Dan had Ted nog een talking point gehad om minstens 3 jaar over te blijven zeiken.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 april 2023 15:14 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Was sainz dan niet ook een first lap race incident?
Hier werd echter beweerd dat er in deze situatie naar de vorige ronde gekeken zou moeten worden. Mogelijk zou je ook nog naar de mini-sectoren kunnen kijken, maar dat zou dan - bij mijn weten - voor het eerst zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 15:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad, uit het protest van Haas is duidelijk geworden dat het niet per se om sectoren gaat maar om een meer arbitrair: “Laatste punt waarop de volgorde vastgesteld kan worden”. Het is aan Race Control om te besluiten wat dat punt dan is. Kan dus eerste sector zijn, kan ook start lijn zijn, etc.
Die had er waarschijnlijk nog wel een complot van gedraaid omdat Michael Masi op het circuit aanwezig wasquote:Op zondag 2 april 2023 16:16 schreef Jane het volgende:
Je moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als Lewis wel voorbij Max was gekomen bij die herstart en dat ze dan na de chaos weer terug waren gegaan naar de oorspronkelijke volgorde, met Verstappen voorop.
Dan had Ted nog een talking point gehad om minstens 3 jaar over te blijven zeiken.
'Its funny' dat we t bedenken, want het zou gewoon waar zijnquote:Op zondag 2 april 2023 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe had er waarschijnlijk nog wel een complot van gedraaid omdat Michael Masi op het circuit aanwezig was
Ik luister normaal ook alleen naar Sky commentaar maar op de iPad kan je blijkbaar niet kiezen voor Sky, alleen F1TV commentaar zelf en ik moet zeggen dat dat eigenlijk heel goed beviel.quote:Op zondag 2 april 2023 16:58 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben ze bij Sky dus gewoon gelijk en staan de usertjes hier - die zo graag tegen Sky ageren, maar er toch steeds naar blijven kijken, omdat ze gewoon het beste commentaar hebben - in hun hemd.
Je kunt in de iPad-app van F1TV wel kiezen voor Sky (of Viaplay of welke internationale stream dan ook). Het werkt hetzelfde als op de website, met die icoontjes aan de rechterkant.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik luister normaal ook alleen naar Sky commentaar maar op de iPad kan je blijkbaar niet kiezen voor Sky, alleen F1TV commentaar zelf en ik moet zeggen dat dat eigenlijk heel goed beviel.
Ik heb gezocht en het zal er vast opzitten maar lukte me nu niet. Vond het ook niet erg, denk dat ik volgende keer bij dit commentaar blijf.quote:Op zondag 2 april 2023 17:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt in de iPad-app van F1TV wel kiezen voor Sky (of Viaplay of welke internationale stream dan ook). Het werkt hetzelfde als op de website, met die icoontjes aan de rechterkant.
Misschien was je aan het casten naar de TV, dan verdwijnen die opties.quote:Op zondag 2 april 2023 17:11 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb gezocht en het zal er vast opzitten maar lukte me nu niet. Vond het ook niet erg, denk dat ik volgende keer bij dit commentaar blijf.
Nee, die was bezet door de kidsquote:Op zondag 2 april 2023 17:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien was je aan het casten naar de TV, dan verdwijnen die opties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |