Was sainz dan niet ook een first lap race incident?quote:Op zondag 2 april 2023 15:00 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Schaf die strafpunten ook maar af. Te vaak gezien dit.
Leuk geprobeerd Guentherquote:
Die had geen strafpuntenquote:Op zondag 2 april 2023 15:14 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Was sainz dan niet ook een first lap race incident?
Lang leven 30 minuten samenvatting F1 tv pro. Kan mijn vriendin ook de race zien met prima samenvatting…net thuis van in de zorg werken😍quote:Op zondag 2 april 2023 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Skygoden
Gaan een hoogtepunten dingetje uitzenden precies op het tijdstip dat hun herhaling voor luie mensen zou beginnen door de uitloop
Je hebt gelijk inderdaad, uit het protest van Haas is duidelijk geworden dat het niet per se om sectoren gaat maar om een meer arbitrair: “Laatste punt waarop de volgorde vastgesteld kan worden”. Het is aan Race Control om te besluiten wat dat punt dan is. Kan dus eerste sector zijn, kan ook start lijn zijn, etc.quote:Op zondag 2 april 2023 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt ongelofelijk dat Sky met hun eerste sector bullshit weer hele hordes fans heeft laten denken dat het ook echt een regel is. Of iemand moet mij meteen die nieuwe regel kunnen laten zien.
Minisector x)quote:Op zondag 2 april 2023 15:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad, uit het protest van Haas is duidelijk geworden dat het niet per se om sectoren gaat maar om een meer arbitrair: “Laatste punt waarop de volgorde vastgesteld kan worden”. Het is aan Race Control om te besluiten wat dat punt dan is. Kan dus eerste sector zijn, kan ook start lijn zijn, etc.
Ok Guentherquote:
Dit hebben ze wel vaker.quote:Op zondag 2 april 2023 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt ongelofelijk dat Sky met hun eerste sector bullshit weer hele hordes fans heeft laten denken dat het ook echt een regel is. Of iemand moet mij meteen die nieuwe regel kunnen laten zien.
Dat zou grappig zijn geweest.quote:Op zondag 2 april 2023 16:16 schreef Jane het volgende:
Je moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als Lewis wel voorbij Max was gekomen bij die herstart en dat ze dan na de chaos weer terug waren gegaan naar de oorspronkelijke volgorde, met Verstappen voorop.
Dan had Ted nog een talking point gehad om minstens 3 jaar over te blijven zeiken.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 april 2023 15:14 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Was sainz dan niet ook een first lap race incident?
Hier werd echter beweerd dat er in deze situatie naar de vorige ronde gekeken zou moeten worden. Mogelijk zou je ook nog naar de mini-sectoren kunnen kijken, maar dat zou dan - bij mijn weten - voor het eerst zijn.quote:Op zondag 2 april 2023 15:54 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad, uit het protest van Haas is duidelijk geworden dat het niet per se om sectoren gaat maar om een meer arbitrair: “Laatste punt waarop de volgorde vastgesteld kan worden”. Het is aan Race Control om te besluiten wat dat punt dan is. Kan dus eerste sector zijn, kan ook start lijn zijn, etc.
Die had er waarschijnlijk nog wel een complot van gedraaid omdat Michael Masi op het circuit aanwezig wasquote:Op zondag 2 april 2023 16:16 schreef Jane het volgende:
Je moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als Lewis wel voorbij Max was gekomen bij die herstart en dat ze dan na de chaos weer terug waren gegaan naar de oorspronkelijke volgorde, met Verstappen voorop.
Dan had Ted nog een talking point gehad om minstens 3 jaar over te blijven zeiken.
'Its funny' dat we t bedenken, want het zou gewoon waar zijnquote:Op zondag 2 april 2023 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe had er waarschijnlijk nog wel een complot van gedraaid omdat Michael Masi op het circuit aanwezig was
Ik luister normaal ook alleen naar Sky commentaar maar op de iPad kan je blijkbaar niet kiezen voor Sky, alleen F1TV commentaar zelf en ik moet zeggen dat dat eigenlijk heel goed beviel.quote:Op zondag 2 april 2023 16:58 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben ze bij Sky dus gewoon gelijk en staan de usertjes hier - die zo graag tegen Sky ageren, maar er toch steeds naar blijven kijken, omdat ze gewoon het beste commentaar hebben - in hun hemd.
Je kunt in de iPad-app van F1TV wel kiezen voor Sky (of Viaplay of welke internationale stream dan ook). Het werkt hetzelfde als op de website, met die icoontjes aan de rechterkant.quote:Op zondag 2 april 2023 17:07 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik luister normaal ook alleen naar Sky commentaar maar op de iPad kan je blijkbaar niet kiezen voor Sky, alleen F1TV commentaar zelf en ik moet zeggen dat dat eigenlijk heel goed beviel.
Ik heb gezocht en het zal er vast opzitten maar lukte me nu niet. Vond het ook niet erg, denk dat ik volgende keer bij dit commentaar blijf.quote:Op zondag 2 april 2023 17:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt in de iPad-app van F1TV wel kiezen voor Sky (of Viaplay of welke internationale stream dan ook). Het werkt hetzelfde als op de website, met die icoontjes aan de rechterkant.
Misschien was je aan het casten naar de TV, dan verdwijnen die opties.quote:Op zondag 2 april 2023 17:11 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb gezocht en het zal er vast opzitten maar lukte me nu niet. Vond het ook niet erg, denk dat ik volgende keer bij dit commentaar blijf.
Nee, die was bezet door de kidsquote:Op zondag 2 april 2023 17:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien was je aan het casten naar de TV, dan verdwijnen die opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |