Met dank aan GOAT en Mercedesquote:Op zondag 2 april 2023 09:27 schreef Donna het volgende:
Ze hebben de regels zo ingewikkeld gemaakt dat ze alle mogelijke opties in een random generator gestopt hebben?
![]()
Dit ja.quote:Op zondag 2 april 2023 09:28 schreef Zorro het volgende:
+5 bij een SC start. Ook genaaid.
FIAx hondermiljoenmiljard
Dat ze moeten afvlaggen en dat er geen reden is om te hervatten want we racen niet meer.quote:Op zondag 2 april 2023 09:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij nog Sky luistert.
Wat zegt ie?
Kettingbotsingquote:Op zondag 2 april 2023 09:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Haha iedereen zo kort mogelijk achterop Sainz
Gaat via chatgptquote:Op zondag 2 april 2023 09:27 schreef Donna het volgende:
Ze hebben de regels zo ingewikkeld gemaakt dat ze alle mogelijke opties in een random generator gestopt hebben?
![]()
Maar dat is bij een zwarte vlag. Waarom zou er nu een zwarte vlag moeten zijn?quote:Op zondag 2 april 2023 09:22 schreef Doevelaer het volgende:
Maar zonder gekheid, Alpine zal wel protesteren. Als dat protest van Alpine wordt toegewezen en de stand dus weer teruggaat naar voor de herstart, wat terecht zou zijn in mijn ogen, dan schept dat wel een precedent. Als je dan in de toekomst bij een late rode vlag op een plek ligt die jou bevalt, hang je hem gewoon bij een ander in de sidepod. Weet je zeker dat je die plek houdt
Neuh, de bond die het olympisch boksen regelt doet de FIA lijken op een nette en goed georganiseerde machine.quote:Op zondag 2 april 2023 09:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is F1 de enige sport die er bijna elk weekend een compleet zootje van maakt qua regels?
Preciesquote:Op zondag 2 april 2023 09:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat Sargeant iemand en zichzelf heel dom eraf tikt en een Gasly die op een domme manier de sloerie uithangt kan een FIA ook weinig aan doen.
Dit was gewoon de beste oplossing.
Gewoon z'n eigen schuld.quote:
Dat doen ze toch elke race?quote:Op zondag 2 april 2023 09:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Regelboek in de open haard en opnieuw beginnen.
Wel terecht.quote:Op zondag 2 april 2023 09:28 schreef Zorro het volgende:
Dátquote:Op zondag 2 april 2023 09:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hebben niemand anders meer. En dit ligt niet aan Wittich, maar aan de afspraak met de teams om niet achter de SC te willen finishen.
Being FIA.quote:
We went car racingquote:
Boksen is dan ook geen sport.quote:Op zondag 2 april 2023 09:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, de bond die het olympisch boksen regelt doet de FIA lijken op een nette en goed georganiseerde machine.
WK-wedstrijden uit het niks stoppen met een zogenaamde knockout enzo, terwijl er alleen lucht geraakt wordt. Midden in het toernooi mensen eruit knikkeren, etc.
Helaas niet voor De Vriesquote:Op zondag 2 april 2023 09:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch een sloot punten voor Alpha Tauri ondanks die knakenbak van ze.
quote:Op zondag 2 april 2023 09:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey , persoonlijk denk ik dat het altijd spannend is als er een safety car start komt in de Formule 1. Het geeft vaak nieuwe kansen aan rijders die wat verder naar achteren staan en kan tot onverwachte wendingen leiden, dus vanuit entertainmentperspectief zou ik zeggen: waarom niet! Wat vind jij?
Dat is Sainz eigen schuldquote:Op zondag 2 april 2023 09:28 schreef Zorro het volgende:
Dit is een shitshow jaquote:Op zondag 2 april 2023 09:29 schreef Nober het volgende:
Hopelijk gaat Max na de race helemaal los over deze onzin. Zin in.
ik nietquote:
Als sainz geen straf had gehad had je al helemaal precedent werking gehad.quote:Op zondag 2 april 2023 09:28 schreef Zorro het volgende:
Lijkt het wel op ja. Hij denkt ook telkens dat het uitrijden van de pitstraat een nieuwe ronde betekent.quote:
Wedstrijdleiding volgt de regels.quote:Op zondag 2 april 2023 09:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De teams hebben besloten dat er een half uur gediscussieerd moet worden over wat we gaan doen?
Maar daarnaast, de wedstrijdleider is uiteindelijk zelf verantwoordelijk. Dat zou zo’n regelneuker als die Wittich toch moeten weten.
Er gebeurt vooralsnog helemaal niets onlogisch hoor. Het is alleen wonderlijk dat er nog geen duidelijk komt vanuit de FIA, maar volgens mij heeft Kalff het gewoon bij het juiste eind en hebben de reglementen niet echt ruimte voor een andere oplossing.quote:Op zondag 2 april 2023 09:27 schreef Donna het volgende:
![]()
So not right.quote:
Nee want Alonso krijgt zijn plek terug.quote:Op zondag 2 april 2023 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als sainz geen straf had gehad had je al helemaal precedent werking gehad.
Een zwarte vlag is een dsqquote:Op zondag 2 april 2023 09:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar dat is bij een zwarte vlag. Waarom zou er nu een zwarte vlag moeten zijn?
De vorige bond waren geen Russen en waren net zo ergquote:Op zondag 2 april 2023 09:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dat zijnRussen en die sporen niet.
Zouden ze geen straf hebben gegeven want SC. Was het dan: FIAquote:Op zondag 2 april 2023 09:28 schreef Zorro het volgende:
Met puur geluk ja, als die auto in de gruzelementen lag ga je dan wel opeens straf geven? #stoptherandommadnessquote:
quote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooie is wel dat ze nu alsnog achter de SC finishen![]()
![]()
![]()
Allemaal zon in de snufferd in bocht 1 en dan liggen ze daar met z'n allen in het grind. Top.quote:Op zondag 2 april 2023 09:31 schreef Mylene het volgende:
CODE ROOD - Onduidelijkheid bij Verstappen over wat er nu gaat gebeuren. "Het zicht begint door de laagstaande zon in ieder geval heel slecht te worden", meldt hij over de boordradio.
Jankerd.quote:Op zondag 2 april 2023 09:31 schreef Mylene het volgende:
CODE ROOD - Onduidelijkheid bij Verstappen over wat er nu gaat gebeuren. "Het zicht begint door de laagstaande zon in ieder geval heel slecht te worden", meldt hij over de boordradio.
Ik hoor tegenstrijdige berichten.quote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooie is wel dat ze nu alsnog achter de SC finishen![]()
![]()
![]()
Het gaat niet om SC. Het gaat erom dat ze een ronde teruggaan. Dan moet je wat mij betreft ook alles als niet gebeurd zien. Tenzij het slachtoffer niet aan de herstart kan meedoenquote:Op zondag 2 april 2023 09:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zouden ze geen straf hebben gegeven want SC. Was het dan: FIAipv FIA
x hondermiljoenmiljard
?
Waar halen ze die ronde dan vandaan?quote:Op zondag 2 april 2023 09:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet nog steeds niet of er überhaupt wel een ronde geracet gaat worden.
Truequote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef Jane het volgende:
Ik snap Sainz wel. Normaal (bij de eerste start) is het altijd een racing incident.
ik ben het nu ook kwijtquote:
Eens, maar dit was niet de eerste helaas.quote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef Jane het volgende:
Ik snap Sainz wel. Normaal (bij de eerste start) is het altijd een racing incident.
Geen ideequote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar halen ze die ronde dan vandaan?
Als hij de schuld krijgt, dan is die kans wel groot.quote:Op zondag 2 april 2023 09:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nah... hier zullen ze 'm geen penalty points voor geven, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |