Met puur geluk ja, als die auto in de gruzelementen lag ga je dan wel opeens straf geven? #stoptherandommadnessquote:
quote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooie is wel dat ze nu alsnog achter de SC finishen![]()
![]()
![]()
Allemaal zon in de snufferd in bocht 1 en dan liggen ze daar met z'n allen in het grind. Top.quote:Op zondag 2 april 2023 09:31 schreef Mylene het volgende:
CODE ROOD - Onduidelijkheid bij Verstappen over wat er nu gaat gebeuren. "Het zicht begint door de laagstaande zon in ieder geval heel slecht te worden", meldt hij over de boordradio.
Jankerd.quote:Op zondag 2 april 2023 09:31 schreef Mylene het volgende:
CODE ROOD - Onduidelijkheid bij Verstappen over wat er nu gaat gebeuren. "Het zicht begint door de laagstaande zon in ieder geval heel slecht te worden", meldt hij over de boordradio.
Ik hoor tegenstrijdige berichten.quote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooie is wel dat ze nu alsnog achter de SC finishen![]()
![]()
![]()
Het gaat niet om SC. Het gaat erom dat ze een ronde teruggaan. Dan moet je wat mij betreft ook alles als niet gebeurd zien. Tenzij het slachtoffer niet aan de herstart kan meedoenquote:Op zondag 2 april 2023 09:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zouden ze geen straf hebben gegeven want SC. Was het dan: FIAipv FIA
x hondermiljoenmiljard
?
Waar halen ze die ronde dan vandaan?quote:Op zondag 2 april 2023 09:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet nog steeds niet of er überhaupt wel een ronde geracet gaat worden.
Truequote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef Jane het volgende:
Ik snap Sainz wel. Normaal (bij de eerste start) is het altijd een racing incident.
ik ben het nu ook kwijtquote:
Eens, maar dit was niet de eerste helaas.quote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef Jane het volgende:
Ik snap Sainz wel. Normaal (bij de eerste start) is het altijd een racing incident.
Geen ideequote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar halen ze die ronde dan vandaan?
Als hij de schuld krijgt, dan is die kans wel groot.quote:Op zondag 2 april 2023 09:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nah... hier zullen ze 'm geen penalty points voor geven, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |