quote:Op zondag 2 april 2023 09:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey , persoonlijk denk ik dat het altijd spannend is als er een safety car start komt in de Formule 1. Het geeft vaak nieuwe kansen aan rijders die wat verder naar achteren staan en kan tot onverwachte wendingen leiden, dus vanuit entertainmentperspectief zou ik zeggen: waarom niet! Wat vind jij?
Dat is Sainz eigen schuldquote:Op zondag 2 april 2023 09:28 schreef Zorro het volgende:
+5 bij een SC start. Ook genaaid.
FIAx hondermiljoenmiljard
Dit is een shitshow jaquote:Op zondag 2 april 2023 09:29 schreef Nober het volgende:
Hopelijk gaat Max na de race helemaal los over deze onzin. Zin in.
ik nietquote:
Als sainz geen straf had gehad had je al helemaal precedent werking gehad.quote:Op zondag 2 april 2023 09:28 schreef Zorro het volgende:
+5 bij een SC start. Ook genaaid.
FIAx hondermiljoenmiljard
Lijkt het wel op ja. Hij denkt ook telkens dat het uitrijden van de pitstraat een nieuwe ronde betekent.quote:
Wedstrijdleiding volgt de regels.quote:Op zondag 2 april 2023 09:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De teams hebben besloten dat er een half uur gediscussieerd moet worden over wat we gaan doen?
Maar daarnaast, de wedstrijdleider is uiteindelijk zelf verantwoordelijk. Dat zou zo’n regelneuker als die Wittich toch moeten weten.
Er gebeurt vooralsnog helemaal niets onlogisch hoor. Het is alleen wonderlijk dat er nog geen duidelijk komt vanuit de FIA, maar volgens mij heeft Kalff het gewoon bij het juiste eind en hebben de reglementen niet echt ruimte voor een andere oplossing.quote:Op zondag 2 april 2023 09:27 schreef Donna het volgende:
Ze hebben de regels zo ingewikkeld gemaakt dat ze alle mogelijke opties in een random generator gestopt hebben?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |