SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik ben morgen ook vroeg wakker. Maar dan zonder wekker.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook slapen, de wekker gaat weer vroeg morgen.
Dank Melting. Fijne avond en
Heeft die in de top 40 gestaan?quote:
Vast niet.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vast niet.
Maar dit is Queen met Crazy Little Thing Called Love.
Ook gewoon de titel van deze weten.quote:
Bijna…quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook gewoon de titel van deze weten.
[ afbeelding ]
Toch knap dat je het dan nog weet.quote:
Daar kan je nooit zeker van zijn.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Morgen 10 zonuren.
Burn motherfokker, burn. Op de zonnepanelen…
We zitten inmiddels al op 13u28m met daglichtquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Morgen 10 zonuren.
Burn motherfokker, burn. Op de zonnepanelen…
Ja, maar ik denk aan Gloria.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, rustig aan.
Roberto Jacketti & The Scooters - Arie Verderci
Hier ook zoiets, geloof ik.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
We zitten inmiddels al op 13u28m met daglicht
Hier.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook zoiets, geloof ik.
Van 7.15u tot 20.25u of zo…
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Matt Bianco - Don't Blame It On The Girl
Daglicht boeit me niet zo, zonuren wel.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier.
Dagslys:
06:39 - 20:07
Amsterdam:
Dagslys:
07:15 - 20:14
Scheelt niet veel, maar we gaan steeds harder uitlopen
Snap ik. Ik heb hier geen zonnepanelen liggen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daglicht boeit me niet zo, zonuren wel.
Dat is gewoon geld.
Voor dit jaar is bijna 70% van ons gebruik al afgedekt door de zonnepanelen en ze liggen er pas 3 maanden…
Waar besteed je dat aan?quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb hier geen zonnepanelen liggen.
Dit jaar is het laagste stroomverbruik op een dag 88kWh en het hoogste 188kWh. Ongeveer 4000 per maand. Kan dat niet rendabel maken met panelen
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Sheena Easton - You've Could Have Been With Me…
Verwarming, auto, oven, kookplaat, warm water... alles eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar besteed je dat aan?
Auto, airco of…?
Ik heb wel gas, maar gebruik niet meer dan een paar kuub per dag.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verwarming, auto, oven, kookplaat, warm water... alles eigenlijk.
Het meeste gaat naar verwarming en warm water. Heb geen gas. En het is hier al 3 maanden bijna niet boven de 0 uitgekomen qua temperatuur. Vannacht weer -15.
Goede avond en welkom.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond
Ik kom nog even een stukje uitzending meepakken
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je hoeft niet geheimzinnig te doen over onze date net!
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Dt ken ik niet.
Dank Melting en tot morgen of zo…
Hindert niets.... gewoon blijven lachen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:44 schreef DJ11 het volgende:
Deze ken ik wel, maar ik weet niet wie het zingt
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:45 schreef Fogel het volgende:
Met de text zou je bijna niet verwachten dat het "keep on smiling" zou heten...
Mee eens. Ik kan er geen hele avond naar luisteren.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Veel nummers van Springsteen zijn echt knallers, maar sommige ook echt gezapig.
Dat nummer leende zich er wel voorquote:
Ik zal je laten weten als ik de slotsong draai.quote:Op zondag 2 april 2023 00:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat nummer leende zich er wel voorMaar jij doet niet aan slotsongs, jij stopt op een gegeven moment gewoon een keer
Als je deze niet kent, dan zouden ze dit moeten doen:quote:
quote:Op zondag 2 april 2023 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je deze niet kent, dan zouden ze dit moeten doen:
![]()
![]()
Goede avond uitgaanster.quote:
Ja, een hele gezellig avond.quote:Op zondag 2 april 2023 00:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond uitgaanster.
Leuke avond gehad?
Jij bent de baasquote:Op zondag 2 april 2023 00:26 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
@:DJ11 hierna "geloof" ik dat het mijn laatste plaat van vannacht is.
Dit.quote:
Ga jij er nog even achteraan?quote:
Oei, daar heb ik nog niet echt over nagedachtquote:Op zondag 2 april 2023 00:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga jij er nog even achteraan?
Oh, en kom je naar Metteson en Sundfør in concert in de zomer?
Het is ook gewoon een prima nummer. Check ook eens de Club 69 Future Anthem edit; compleet andere akkoorden, maar toch blijft het nummer overeind. Ik vind het wel een leuke variant op het origineel.quote:Op zondag 2 april 2023 00:29 schreef BasEnAad het volgende:
Dit is stiekem gewoon echt een heerlijke plaat.
Dank uquote:Op zondag 2 april 2023 00:32 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er op voor vanavond.
Allemaal bedankt voor de gezelligheid en interactie.
En wellicht tot de volgende keer.
[ afbeelding ]
Ik luister nu!quote:Op zondag 2 april 2023 00:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een prima nummer. Check ook eens de Club 69 Future Anthem edit; compleet andere akkoorden, maar toch blijft het nummer overeind. Ik vind het wel een leuke variant op het origineel.
Er is ook een wat kortere edit van, maar het in feite dezelfde mix. Ik vind het wel goed gedaanquote:
Damnquote:Op zondag 2 april 2023 08:39 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen, ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik kom net beneden en het is een enorme puinhoop in huis. De achterdeur stond open, ik had een zak van die holle paaseieren gekocht, die lagen vertrapt en kapot door de hele kamer. Overal aarde en modder in huis en ik zie dat één van onze tuinperkjes volledig is omgespit/omgewoeld.
Kleren uit de was door de hele kamer verspreid. En ik ben van 05.30 - 06.00 beneden geweest en toen was dit allemaal nog niet.
Ik vermoed dat mijn zoon een driftbui heeft gehad. Die was gisteren ook al niet te genieten en heeft gisteren de hele dag niks gegeten. En heeft zover ik kan zien nu ook nog niks gegeten. Altijd een slecht teken en het begin van een hele negatieve spiraal. Het lijkt er wel op dat hij is gaan fietsen.
Net even gestofzuigd en alles opgeruimd, zo maar gaan dweilen. Ik weet echt niet hoe ik hier nu weer mee om moet gaan. We zijn weer helemaal terug bij af....
quote:Op zondag 2 april 2023 08:39 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen, ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik kom net beneden en het is een enorme puinhoop in huis. De achterdeur stond open, ik had een zak van die holle paaseieren gekocht, die lagen vertrapt en kapot door de hele kamer. Overal aarde en modder in huis en ik zie dat één van onze tuinperkjes volledig is omgespit/omgewoeld.
Kleren uit de was door de hele kamer verspreid. En ik ben van 05.30 - 06.00 beneden geweest en toen was dit allemaal nog niet.
Ik vermoed dat mijn zoon een driftbui heeft gehad. Die was gisteren ook al niet te genieten en heeft gisteren de hele dag niks gegeten. En heeft zover ik kan zien nu ook nog niks gegeten. Altijd een slecht teken en het begin van een hele negatieve spiraal. Het lijkt er wel op dat hij is gaan fietsen.
Net even gestofzuigd en alles opgeruimd, zo maar gaan dweilen. Ik weet echt niet hoe ik hier nu weer mee om moet gaan. We zijn weer helemaal terug bij af....
Ach wat vreselijkquote:Op zondag 2 april 2023 08:39 schreef livelink het volgende:
Ja, dat. Ik hoop dat hij het er uit weet te fietsen. Ik maakte me gisteren al zorgen. Ik zag hem 's ochtends even en toen was hij al bozig en hij is vervolgens rond 13.00 in bad gegaan en toen ik om 17.30 de deur uit ging zat hij nog steeds in bad. En toen ik thuis kwam sliep hij. Ik vermoed dat hij lichamelijk ziek is, maar toen ik hem dat gisteren probeerde te vragen werd hij alleen maar boos.quote:Op zondag 2 april 2023 08:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Och livelink![]()
Hij is in elk geval gaan fietsen
Oh crapquote:Op zondag 2 april 2023 08:39 schreef livelink het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2023 08:39 schreef livelink het volgende:
Wat vervelend allemaal. Veel sterkte.quote:Op zondag 2 april 2023 08:39 schreef livelink het volgende:
Slecht. Hij is boos thuisgekomen en meteen naar boven gegaan. Daarna niet meer gezien en hij heeft ook nog steeds niks gegeten. Vandaag ook weer niet. Als ik iets aan hem vraag krijg ik een snauw en eten en drinken weigert hij.quote:Op maandag 3 april 2023 08:40 schreef Doedezemaar het volgende:
livelink, hoe is het gisteren verder verlopen?
Pfoe, dat klinkt niet bestquote:Op maandag 3 april 2023 12:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Slecht. Hij is boos thuisgekomen en meteen naar boven gegaan. Daarna niet meer gezien en hij heeft ook nog steeds niks gegeten. Vandaag ook weer niet. Als ik iets aan hem vraag krijg ik een snauw en eten en drinken weigert hij.
Ik moest vandaag eigenlijk op kantoor zijn, maar ben toch maar thuis gaan werken, om hem een beetje in de gaten te houden voor zover dat lukt achter een gesloten deur.
quote:Op maandag 3 april 2023 12:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Slecht. Hij is boos thuisgekomen en meteen naar boven gegaan. Daarna niet meer gezien en hij heeft ook nog steeds niks gegeten. Vandaag ook weer niet. Als ik iets aan hem vraag krijg ik een snauw en eten en drinken weigert hij.
Ik moest vandaag eigenlijk op kantoor zijn, maar ben toch maar thuis gaan werken, om hem een beetje in de gaten te houden voor zover dat lukt achter een gesloten deur.
quote:19:30: Brother52 ziet ze vliegen
Ik heb wel andere liedjes over duiven.quote:Op maandag 3 april 2023 19:37 schreef Melting het volgende:
Ik vraag niet: Gert & Hermien - Alle duiven op de dam aan.
Mooi nummer, wel erg goed te horen dat hij Nederlands is, maar daar ontkom je bijna niet aanquote:Op maandag 3 april 2023 19:40 schreef brother52 het volgende:
Waar is de jingle van DJ11 wanneer je hem nodig hebt....
Vorige week uitgekomen!
Siebren The Young - Plane In The Sky I
Ja, dit is mijn neefje.
Een liedje waarbij ik aan Monty Python moet denken? Heb ik!quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een liedje waarbij ik aan Monty Python moet denken? Heb ik!
Die je nu hoort, deed me denken aan hun eerste aflevering.quote:Op maandag 3 april 2023 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik moest bij dat albatros nummer al aan hun denken.
Ben benieuwd waar jij mee komt dan.
Die associatie had ik nooit gemaakt.quote:Op maandag 3 april 2023 19:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die je nu hoort, deed me denken aan hun eerste aflevering.
Je wil een iets directere link? Heb ik ookquote:
Deze toch niet? Want dan snap ik de link nog niet.quote:Op maandag 3 april 2023 20:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je wil een iets directere link? Heb ik ook
Uit de film van Eric Idlequote:Op maandag 3 april 2023 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze toch niet? Want dan snap ik de link nog niet.
Ik ben ze gelukkig nog niet in het wild tegen gekomen.quote:
Wel tam?quote:Op maandag 3 april 2023 20:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben ze gelukkig nog niet in het wild tegen gekomen.
Nee, ook geen tamme.quote:
Klinkt wel iets anders dan hun origineel, deze is wat helderderquote:
Tam... tamme... Tammah!quote:
quote:
Een drake is een woerdquote:Op maandag 3 april 2023 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is maar dat verschil.... eenden en draken.
Nou jaaa zeg...quote:
van Raven... wacht, daar heb ik ook wel een liedje over.quote:
Ik wist dat die 2e hier in de playlist stond, had nog net genoeg tijd om hem meteen te draaien.quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 20:38 schreef brother52 het volgende:
Mezen op de radio![]()
Scissor Sisters - Tits On The Radio
quote:Op maandag 3 april 2023 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Heb je nog zoute honden in de aanbieding?
Zwarte honden mogen ook
Die vliegen nietquote:Op maandag 3 april 2023 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Zwarte honden mogen ook
Maar die vliegen toch helemaal niet?quote:Op maandag 3 april 2023 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Zwarte honden mogen ook
quote:Op maandag 3 april 2023 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar die vliegen toch helemaal niet?
Wacht, ik hoor meeuwen dat is ook binnen het thema.
Procol Harum - a Salty Dog
Of het was gewoon een vleerhondquote:Op maandag 3 april 2023 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar die vliegen toch helemaal niet?
Wacht, ik hoor meeuwen dat is ook binnen het thema.
Procol Harum - a Salty Dog
U riep vleermuis?quote:
+1quote:
Ik krijg de melding vaak pas een uur later en de laatste tijd soms ook helemaal niet.quote:Op maandag 3 april 2023 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Hé, er is muziek.
Geen melding gekregen van de app…
Meestal doet 'ie het wel binnen een kwartier, nu helemaal niks.quote:Op maandag 3 april 2023 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik krijg de melding vaak pas een uur later en de laatste tijd soms ook helemaal niet.
Ik zat op de verkeerde knopjes ter drukken.quote:
Welterusten!quote:Op maandag 3 april 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
Mooie afsluiter deze ballonnen van Nena. De rode of de Duitse.
Ogen vallen langzaam dicht.
Dat niet per definitie, maar Duitsers wil je geen Engels horen praten of zingen…quote:Op maandag 3 april 2023 21:03 schreef BasEnAad het volgende:
Hét bewijs dat Duits een mooiere taal is.
Trustenquote:Op maandag 3 april 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 april 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
Als Amerikanen of Engelsen ook een tweede taal beheersen praten we verderquote:Op maandag 3 april 2023 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat niet per definitie, maar Duitsers wil je geen Engels horen praten of zingen…
Qua uitspraak van Duits door een Engels sprekende ben ik het met je eens, maar dat zegt niets over wat een mooiere/betere taal is…quote:Op maandag 3 april 2023 21:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als Amerikanen of Engelsen ook een tweede taal beheersen praten we verder
He, dit vind ik zowaar best lekker.quote:
Welterusten Melting. Niet te vaak wakker worden vannacht!quote:Op maandag 3 april 2023 21:07 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de fijne muziekjes, brother52. Je moet echt vaker draaien.
Dat is sowieso een kwestie van smaak natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2023 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua uitspraak van Duits door een Engels sprekende ben ik het met je eens, maar dat zegt niets over wat een mooiere/betere taal is…
Ik ben ook fan van Duits als luistertaal.quote:Op maandag 3 april 2023 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua uitspraak van Duits door een Engels sprekende ben ik het met je eens, maar dat zegt niets over wat een mooiere/betere taal is…
Daarom is het lastig om een objectieve definitie van 'mooi' te geven…quote:Op maandag 3 april 2023 21:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is sowieso een kwestie van smaak natuurlijk
Ik zit aan de wijn, misschien is dat de verklaring.quote:Op maandag 3 april 2023 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kan er iemand checken of je koorts hebt?
Dat mag uiteraard, want dat is een subjectieve beoordeling.quote:Op maandag 3 april 2023 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Duits als luistertaal.
Ik kreeg vandaag hier op fok reclame in (naar bleek toen Symph het opzocht) het Roemeensquote:Op maandag 3 april 2023 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard, want dat is een subjectieve beoordeling.
Maar goed, laten we maar met deze discussie stoppen.
Voordat iemand ineens IJslands of Roemeens de mooiste taal vindt…
Ik heb nooit reclame hier met dit account.quote:Op maandag 3 april 2023 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag hier op fok reclame in (naar bleek toen Symph het opzocht) het Roemeens
'Stau Meldungen' vind ik ook beter klinken dan 'Fileberichten'…quote:Op maandag 3 april 2023 21:15 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind de fileberichten in het Duits nog mooi.
Heel mooi dit.quote:Op maandag 3 april 2023 21:15 schreef brother52 het volgende:
Draai meestal geen meerdere liedjes van een artiest op 1 avond maar ja.... het is familie....
Siebren The Young - Midnight Sky Butterfly
De mooiste taal is lichaamstaalquote:Op maandag 3 april 2023 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard, want dat is een subjectieve beoordeling.
Maar goed, laten we maar met deze discussie stoppen.
Voordat iemand ineens IJslands of Roemeens de mooiste taal vindt…
In dit geval vind ik fileberichten beter klinken.quote:Op maandag 3 april 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Stau Meldungen' vind ik ook beter klinken dan 'Fileberichten'…
Ik moet hem eens vragen hoe hij dat geluid van die gitaar doet... Ik heb net zo'n gitaar als waarmee hij dit heeft opgenomen staan maar krijg er met geen mogelijkheid dat geluid uit.quote:
Bijzonder nummer wel.. het moet even beklijvenquote:Op maandag 3 april 2023 21:25 schreef brother52 het volgende:
Sufjan Stevens - The Predatory Wasp of the Palisades Is out to Get Us!
Komt van het album Illinoise, dat hele album is geweldig.quote:Op maandag 3 april 2023 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bijzonder nummer wel.. het moet even beklijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |