SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik ben morgen ook vroeg wakker. Maar dan zonder wekker.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook slapen, de wekker gaat weer vroeg morgen.
Dank Melting. Fijne avond en
Heeft die in de top 40 gestaan?quote:
Vast niet.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vast niet.
Maar dit is Queen met Crazy Little Thing Called Love.
Ook gewoon de titel van deze weten.quote:
Bijna…quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook gewoon de titel van deze weten.
[ afbeelding ]
Toch knap dat je het dan nog weet.quote:
Daar kan je nooit zeker van zijn.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Morgen 10 zonuren.
Burn motherfokker, burn. Op de zonnepanelen…
We zitten inmiddels al op 13u28m met daglichtquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Morgen 10 zonuren.
Burn motherfokker, burn. Op de zonnepanelen…
Ja, maar ik denk aan Gloria.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, rustig aan.
Roberto Jacketti & The Scooters - Arie Verderci
Hier ook zoiets, geloof ik.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
We zitten inmiddels al op 13u28m met daglicht
Hier.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook zoiets, geloof ik.
Van 7.15u tot 20.25u of zo…
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Matt Bianco - Don't Blame It On The Girl
Daglicht boeit me niet zo, zonuren wel.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hier.
Dagslys:
06:39 - 20:07
Amsterdam:
Dagslys:
07:15 - 20:14
Scheelt niet veel, maar we gaan steeds harder uitlopen
Snap ik. Ik heb hier geen zonnepanelen liggen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daglicht boeit me niet zo, zonuren wel.
Dat is gewoon geld.
Voor dit jaar is bijna 70% van ons gebruik al afgedekt door de zonnepanelen en ze liggen er pas 3 maanden…
Waar besteed je dat aan?quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb hier geen zonnepanelen liggen.
Dit jaar is het laagste stroomverbruik op een dag 88kWh en het hoogste 188kWh. Ongeveer 4000 per maand. Kan dat niet rendabel maken met panelen
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Sheena Easton - You've Could Have Been With Me…
Verwarming, auto, oven, kookplaat, warm water... alles eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar besteed je dat aan?
Auto, airco of…?
Ik heb wel gas, maar gebruik niet meer dan een paar kuub per dag.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verwarming, auto, oven, kookplaat, warm water... alles eigenlijk.
Het meeste gaat naar verwarming en warm water. Heb geen gas. En het is hier al 3 maanden bijna niet boven de 0 uitgekomen qua temperatuur. Vannacht weer -15.
Goede avond en welkom.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond
Ik kom nog even een stukje uitzending meepakken
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je hoeft niet geheimzinnig te doen over onze date net!
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Dt ken ik niet.
Dank Melting en tot morgen of zo…
Hindert niets.... gewoon blijven lachen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:44 schreef DJ11 het volgende:
Deze ken ik wel, maar ik weet niet wie het zingt
quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:45 schreef Fogel het volgende:
Met de text zou je bijna niet verwachten dat het "keep on smiling" zou heten...
Mee eens. Ik kan er geen hele avond naar luisteren.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Veel nummers van Springsteen zijn echt knallers, maar sommige ook echt gezapig.
Dat nummer leende zich er wel voorquote:
Ik zal je laten weten als ik de slotsong draai.quote:Op zondag 2 april 2023 00:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat nummer leende zich er wel voorMaar jij doet niet aan slotsongs, jij stopt op een gegeven moment gewoon een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |