Lijkt mij ook niet, maar Sasha zei ook dat het nergens beschreven staat dat het een vaste regel is. Sasha had het er nu over en Rupie vanmiddag ook al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:02 schreef greysbones het volgende:
Zoe heeft ook een nieuwe foto
[ afbeelding ]Ik mis de wimpersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
na die verhalen van haarzelf over gisteravond vind ik haar nog walgelijkerquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:03 schreef schizolientje het volgende:
Eunice biljart met Janwillem en Esther houdt het nauwlettend in de gaten vanaf de bank
[ afbeelding ]ah wat leukkkkkkkkk eentje zonder haar wimpersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien had ie die situatie niet moeten beïnvloeden, dan had ie zich er ook geen zorgen over hoeven makenquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Jasper vindt het frustrerend dat hij pas van Wanda weet hoe haar situatie is als hij er uit is.
[ afbeelding ]Ik lachte hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Dat wordt hier nog maar eens mee bevestigd.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn allemaal niet zo'n heldere lichtjes
deze zin loopt ook niet volkomen helderquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn allemaal niet zo'n heldere lichtjes
Daar is op gecast uiteraard, een jaar lang naar 'normale' mensen kijken schiet niet op natuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt hier nog maar eens mee bevestigd.
allemaal nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze zin loopt ook niet volkomen helder
Just to be with you.quote:
quote:
omdat hij anders in de weg staat van de sportersquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Waarom staat dat biljart zo dichtbij het dartbord?
Maar er is nog zoveel meer ruimte in die loodsquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat hij anders in de weg staat van de sporters
Sterktequote:Op zaterdag 1 april 2023 21:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja wrm niet , sorry dat ik cru was , 1 april is kutdag voor mij sterfdag van mijn moeder
zal wel daar moeten staanquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar er is nog zoveel meer ruimte in die loods
Wel?quote:
Je bedoelt die duffe spelletjes die ze af en toe spelenquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal wel daar moeten staan
ivm met spelopdrachten
Esther staat er al weer bijquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Eunice neemt het biljarten echt serieus, ik vind dat wel leuk om te zien.
Ze is met alles wat ze oppakt, en dat is nogal wat, wel serieusquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Eunice neemt het biljarten echt serieus, ik vind dat wel leuk om te zien.
Esther komt even vragen of hun batterij gewisseld moet wordenquote:
Ik heb daar wel bewondering voor.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is met alles wat ze oppakt, en dat is nogal wat, wel serieus
Ik wil van Jeff afquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:14 schreef pingu66 het volgende:
Ik wil dat Jeff toch blijft want dan komt er wel een eli. En zijn we van JW of Babette of Erik af.
hollandse spelen jaquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt die duffe spelletjes die ze af en toe spelen
om te melden dat ze naar bed gaat en ze wil zijn batterijen wel even wisselen, lief he??quote:
Miss obviousquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther komt even vragen of hun batterij gewisseld moet worden
Leergierig vrouwtjequote:Op zaterdag 1 april 2023 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is met alles wat ze oppakt, en dat is nogal wat, wel serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |