Lijkt mij ook niet, maar Sasha zei ook dat het nergens beschreven staat dat het een vaste regel is. Sasha had het er nu over en Rupie vanmiddag ook al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:02 schreef greysbones het volgende:
Zoe heeft ook een nieuwe foto
[ afbeelding ]Ik mis de wimpersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
na die verhalen van haarzelf over gisteravond vind ik haar nog walgelijkerquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:03 schreef schizolientje het volgende:
Eunice biljart met Janwillem en Esther houdt het nauwlettend in de gaten vanaf de bank
[ afbeelding ]ah wat leukkkkkkkkk eentje zonder haar wimpersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien had ie die situatie niet moeten beïnvloeden, dan had ie zich er ook geen zorgen over hoeven makenquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Jasper vindt het frustrerend dat hij pas van Wanda weet hoe haar situatie is als hij er uit is.
[ afbeelding ]Ik lachte hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt hier nog maar eens mee bevestigd.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn allemaal niet zo'n heldere lichtjes
deze zin loopt ook niet volkomen helderquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het zijn allemaal niet zo'n heldere lichtjes
Daar is op gecast uiteraard, een jaar lang naar 'normale' mensen kijken schiet niet op natuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt hier nog maar eens mee bevestigd.
allemaal nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
deze zin loopt ook niet volkomen helder
Just to be with you.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |