geen partners erbij dusquote:
Goedkoopquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:46 schreef freaky40 het volgende:
Finale wordt gewoon in de hal bij Endemol gehouden zo te zien, niet eens in 1 van de vele studio's die ze daar hebben.
Ja hoor, de mail van 21 april. Welk jaar ?quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoe dom kan een mens wezen, heel dom haha
ik krijg altijd mail van RTL maar gooi die eigenlijk altijd gelijk weg, ben ik net mijn mail aan opruimen komm ik er 1 tegen van 21 april
dat ik me dus had kunnen aanmelden voor de finale om kans te hebben om erbij te wezen 2 kaartjes![]()
en ik zou ook een flaske krijgen met eigen naam erop
![]()
![]()
hoe dom ben ik had het echt wel gewild anders
quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, de mail van 21 april. Welk jaar ?![]()
ships moest 21 maart wezen typfout maand vergissingquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, de mail van 21 april. Welk jaar ?![]()
wat is je bron @odie22 want heb dat nergens gezien hoorquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:08 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O echt, dat wist ik niet...
Ben benieuwd als er een nieuwe BB komt volgend jaar waar het huis dan komt.
Vaak geweest daar idd (had een klant daar) is idd de entree hal.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:46 schreef freaky40 het volgende:
Finale wordt gewoon in de hal bij Endemol gehouden zo te zien, niet eens in 1 van de vele studio's die ze daar hebben.
ik zei later , 1 april, ik heb geen idee wat er gaat gebeuren met het gebouw, ik denk gesloopt als er geen nieuwe editie komtquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat is je bron @:Odie22 want heb dat nergens gezien hoor
je kan ook te ver gaan Jockariquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:58 schreef Jockari het volgende:
Moeten zich niet plamuren, zijn eigenlijk al klaar. Jolien daarentegen...
@:Odie22 is eigenlijk onze Mario van dit jaar vind ik.
[ afbeelding ]
hahaha ja ik zag het laterquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zei later , 1 april, ik heb geen idee wat er gaat gebeuren met het gebouw, ik denk gesloopt als er geen nieuwe editie komt
oh je had het ook gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |