abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208617238
Mooie OP heb je gemaakt.
pi_208617240
Morgen nog kans op regen?
Gino ♥
  zaterdag 1 april 2023 @ 17:44:06 #4
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208617255
Topik stelers
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_208617258
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:42 schreef Tjacka het volgende:
Morgen nog kans op regen?
Nee.
Het is koud, het is guur....
pi_208617280
7 uur is de start toch?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_208617317
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:48 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Juup, wekker zetten en voor het slapen gaan de koffie en alles alvast klaarzetten :O
denk dat ik ook wel ga kijken

Ziggo zond het altijd integraal later uit

volgens mij doet viaplee dat niet
Gino ♥
pi_208617322
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:41 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Die auto was niet stuk. Driver error, gewoon teveel eruit willen halen omdat hij best weet dat Max buitencategorie is en hij niet en probeert te overcompenseren. En Marko staat er nou eenmaal niet bekend om om de hete brij heen te draaien, die zegt gewoon wat ie denkt. Dat wist Perez ook toen die bij RBR instapte
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:41 schreef daNpy het volgende:

[..]
Maar is wat Marko denkt ook de waarheid?
Horner zei in de nabeschouwing tegenover Will Buxton en Laura Winter in het interview ook dat er 'geen probleem' was met de auto [ van Perez? ].

Dus....:

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 16:01 schreef Sally het volgende:

[..]
Hm...
Perez leek in de vrije trainingen ook de auto al moeizaam op de baan te houden.

Of hij heeft last van de enorme snelheid van dat ding, of er ontbreekt wat aan stuurmanskunst, of... het is toch een defect aan de auto.
Weird dat Max er dan geen last van heeft (of lijkt te hebben)??
(let wel, dat waren merendeels dus retorische vragen :P :D )
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_208617362
als het zo doorgaat met perez zie ik dannyric volgend jaar nog wel in de RB zitten ......
  zaterdag 1 april 2023 @ 17:54:34 #10
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_208617368
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:50 schreef Sally het volgende:

[..]
[..]
Horner zei in de nabeschouwing tegenover Will Buxton en Laura Winter in het interview ook dat er 'geen probleem' was met de auto [ van Perez? ].

Dus....:
[..]
(let wel, dat waren merendeels dus retorische vragen :P :D )
En dan zijn ze ook nog eens overgestapt op Perez zijn settings. Moet je nagaan als hij de settings van Verstappen over zou nemen.

Wel een beetje Gasly/Albon vibes dit weekend.
  zaterdag 1 april 2023 @ 18:02:50 #11
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208617444
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:49 schreef Tjacka het volgende:

[..]
denk dat ik ook wel ga kijken

Ziggo zond het altijd integraal later uit

volgens mij doet viaplee dat niet
Je kan alles 2 dagen terugkijken.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_208617450
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:02 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Je kan alles 2 dagen terugkijken.
zou jou even terug kijken
Gino ♥
  zaterdag 1 april 2023 @ 18:07:58 #13
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208617509
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:53 schreef rotaderp44 het volgende:
als het zo doorgaat met perez zie ik dannyric volgend jaar nog wel in de RB zitten ......
Met Ricciardo zou je precies dezelfde ellende hebben, want als het een beetje lekker gaat, gaat hij op een gegeven moment ook geloven dat-ie kampioen kan worden.

Red Bull heeft iemand nodig die wel de kwaliteiten heeft om in de top mee te rijden, maar zonder ambitie om er met de winst vandoor te gaan. En dat is een moeilijk verhaal.
pi_208617587
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:07 schreef Tijn het volgende:

[..]
Met Ricciardo zou je precies dezelfde ellende hebben, want als het een beetje lekker gaat, gaat hij op een gegeven moment ook geloven dat-ie kampioen kan worden.

Red Bull heeft iemand nodig die wel de kwaliteiten heeft om in de top mee te rijden, maar zonder ambitie om er met de winst vandoor te gaan. En dat is een moeilijk verhaal.
Perez mag toch best de ambitie hebben, hij weet ook wel dat Verstappen beter is maar als die morgen zijn been breekt dan moet Perez er wel staan.
pi_208617599
Pfff. dat Ziggo program met Hoogtepunten van F1...
Robert Doornbos praat nu echt David Coulthard na over dat Perez "in zijn ogen" bij de auto had moeten blijven. Ook vanwege "dat mooie stukje techniek wat je hebt" en "ivm al die fotografen die dan foto's gaan maken van je onderkant van de auto."

Hoe o-ri-gi-neeeeeeel, Robert D. Echt, hoe kķm je erop! En je brengt het ookk nog zo hakkelig ook nog, niet helemaal goed 'ingestudeerd'... L. O. L. -O- 8)7

;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 01-04-2023 18:39:08 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_208617706
Nederlands commentaar is sws een schande
  zaterdag 1 april 2023 @ 18:26:22 #17
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_208617718
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:07 schreef Tijn het volgende:

[..]
Met Ricciardo zou je precies dezelfde ellende hebben, want als het een beetje lekker gaat, gaat hij op een gegeven moment ook geloven dat-ie kampioen kan worden.

Red Bull heeft iemand nodig die wel de kwaliteiten heeft om in de top mee te rijden, maar zonder ambitie om er met de winst vandoor te gaan. En dat is een moeilijk verhaal.
Iemand ala Bottas.
Maar als die aan de kant ging voor Hamilton viel het hele F1 wereldje over hem en Mercedes heen.
Lijkt me sterk dat Redbull dat wil. Die roepen niet voor niets dat ze voor hun eigen kansen mogen gaan.
Wie dit leest is gek
pi_208617811
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Iemand ala Bottas.
Maar als die aan de kant ging voor Hamilton viel het hele F1 wereldje over hem en Mercedes heen.
Lijkt me sterk dat Redbull dat wil. Die roepen niet voor niets dat ze voor hun eigen kansen mogen gaan.
Dat mocht Bottas ook gewoon totdat hij zo'n straatlengte achter stond dat hij kansloos was.

En dat geldt voor RB/Perez precies hetzelfde
pi_208617815
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:26 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Iemand ala Bottas.
Maar als die aan de kant ging voor Hamilton viel het hele F1 wereldje over hem en Mercedes heen.
Lijkt me sterk dat Redbull dat wil. Die roepen niet voor niets dat ze voor hun eigen kansen mogen gaan.
Dat roepen ze vooral omdat dat makkelijker is en meer problemen voorkomt dan tegen Perez zeggen dat hij tweede rijder is en daar maar mee moet leren dealen.

Daar komt hij dit seizoen wel weer achter, net als voorgaande seizoenen. En dan zal hij zich (ik elk geval voor de bühne) weer met liefde en plezier inzetten voor het team, zodat de glorie van Max ook een beetje op hem afstraalt.
  zaterdag 1 april 2023 @ 18:35:35 #20
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208617843
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:41 schreef daNpy het volgende:

[..]
Maar is wat Marko denkt ook de waarheid?
Marko denkt het natuurlijk niet alleen. Marko weet (net als de rest van het team).

Blijkbaar heeft Perez dus inmiddels in de Spaanstalige pers geroepen dat het RB team maar om 1 auto draait (bron:
Ziggo). En dat terwijl hij vorige race nog vol lof was omdat RB (eindelijk, volgens hem) hem een gelijkwaardige auto had gegeven. :')

Die man roept net wat hem op dat moment uitkomt. Doodvermoeiend.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_208617872
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:25 schreef tripel7 het volgende:
Nederlands commentaar is sws een schande
Dit is/was een rip-off van F1 TV Pro, lol.

En opnieuw van Robert D, tegen Eddy Z. over de 22e pole van Max Verstappen: "gelijk met Alonso, hč? "
Eddy: "Oh ja?!"
Robert: "jaah joh, ik onderzoek dat soort dingen altijd...!!!!11!!"

oh, yeah. right,
* Sally heeft exact dezelfde tekst - in het Engels - gehoord op de integrale uitzending van de Kwalificatie (en eerder de FP3) toen ze terug keek.

Tsssss. Zeg er dan ff bij dat jij dat ook gehoord hebt, maar dan van het Engelse commentaar. En doe ajb niet alsof het je eigen tekst is. '

Dit is mss eens en ook nooit meer dat ik weer de nabeschouwing op Ziggo kijk...?! :{ (heb ziggo als provider)

Ben persoonlijk ERRUG tevreden met mn F1 TV Pro abo (en over Viaplay kan/mag/ wil ik niets zeggen, want die uitzendingen ken ik niet, maar ik zap wel zsm het NL commentaar weg (want dat is dan het live commentaar van Viaplay) want als ik daar ff naar luister, bekruipt het me ook met al die clichés en 100x hetzelfde woord herhalen....?! :o :'( :P )

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 01-04-2023 19:43:28 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 1 april 2023 @ 18:40:55 #22
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208617920
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat roepen ze vooral omdat dat makkelijker is en meer problemen voorkomt dan tegen Perez zeggen dat hij tweede rijder is en daar maar mee moet leren dealen.

Daar komt hij dit seizoen wel weer achter, net als voorgaande seizoenen. En dan zal hij zich (ik elk geval voor de bühne) weer met liefde en plezier inzetten voor het team, zodat de glorie van Max ook een beetje op hem afstraalt.
Iedereen snapt wel dat als je bij RBR naast Max komt te zitten dat je tweede rijder bent. Als je dat niet snapt, heb je echt wel wat F1 gemist de laatste jaren.

Tenzij je een supertalent bent die met de auto ineens sneller is als Max. Maar daarvan zijn er weinig op de huidige grid, laat staan er naast.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_208617942
Als Marko het gezeur van Perez zat is zit Danny Ricc zo weer in die auto. Die heeft iig bewezen met Max mee te kunnen.
  zaterdag 1 april 2023 @ 18:43:57 #24
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208617957
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:42 schreef Donderkonijn het volgende:
Als Marko het gezeur van Perez zat is zit Danny Ricc zo weer in die auto. Die heeft iig bewezen met Max mee te kunnen.
Wel ff wachten nog zodat Ricc ook niet gaat denken dat ie ineens WK kan worden. Achter die grote glimlach zit nog steeds een geniepig mannetje.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_208618001
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:40 schreef daNpy het volgende:

[..]
Iedereen snapt wel dat als je bij RBR naast Max komt te zitten dat je tweede rijder bent. Als je dat niet snapt, heb je echt wel wat F1 gemist de laatste jaren.

Tenzij je een supertalent bent die met de auto ineens sneller is als Max. Maar daarvan zijn er weinig op de huidige grid, laat staan er naast.
Ik denk dat er genoeg zijn met een groot genoeg ego dat ze daar anders over denken. Rijders als Norris en Leclerc hebben, net als Verstappen voor zijn WDC's, regelmatig geroepen dat ze er sterk in geloven dat ze de beste coureur op de grid zijn en dat dat er bij hoort als je op het hoogste niveau wil presteren. Je MOET dat geloven.

Ik denk dat zij en ook Russell en Hamilton er van overtuigd zijn dat ze Verstappen kunnen verslaan in een RB.

En ik denk dat als ooit één van die coureurs naast Verstappen komt te zitten, dan denk ik ook dat ze die kans eerlijk krijgen. Perez niet natuurlijk, want iedereen weet dat hij B-tier is.
  zaterdag 1 april 2023 @ 18:50:07 #26
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208618022
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:42 schreef Donderkonijn het volgende:
Als Marko het gezeur van Perez zat is zit Danny Ricc zo weer in die auto. Die heeft iig bewezen met Max mee te kunnen.
Toen nog wel, al werd dat elk jaar ook minder. In de McLaren was het al niet veel meer, dus of hij nu in de buurt kan blijven is nog maar de vraag.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zaterdag 1 april 2023 @ 18:51:00 #27
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_208618035
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:43 schreef daNpy het volgende:

[..]
Wel ff wachten nog zodat Ricc ook niet gaat denken dat ie ineens WK kan worden. Achter die grote glimlach zit nog steeds een geniepig mannetje.
die neus snitch alles toch?
  zaterdag 1 april 2023 @ 18:51:23 #28
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208618038
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik denk dat er genoeg zijn met een groot genoeg ego dat ze daar anders over denken. Rijders als Norris en Leclerc hebben, net als Verstappen voor zijn WDC's, regelmatig geroepen dat ze er sterk in geloven dat ze de beste coureur op de grid zijn en dat dat er bij hoort als je op het hoogste niveau wil presteren. Je MOET dat geloven.

Ik denk dat zij en ook Russell en Hamilton er van overtuigd zijn dat ze Verstappen kunnen verslaan in een RB.

En ik denk dat als ooit één van die coureurs naast Verstappen komt te zitten, dan denk ik ook dat ze die kans eerlijk krijgen. Perez niet natuurlijk, want iedereen weet dat hij B-tier is.
Precies wat ik zeg, op de huidige grid zijn het er weinig en die jij noemt had ik ook mijn hoofd. Persoonlijk denk ik dat Hamilton het van geluk moet hebben om te winnen, gezien zijn gebrek aan racecraft en ook Sainz gaat Verstappen op pace niet bij houden zoals hij dat bij Leclerc eigenlijk ook niet kan.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 1 april 2023 @ 18:51:25 #29
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208618040
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat roepen ze vooral omdat dat makkelijker is en meer problemen voorkomt dan tegen Perez zeggen dat hij tweede rijder is en daar maar mee moet leren dealen.

Daar komt hij dit seizoen wel weer achter, net als voorgaande seizoenen. En dan zal hij zich (ik elk geval voor de bühne) weer met liefde en plezier inzetten voor het team, zodat de glorie van Max ook een beetje op hem afstraalt.
Als Perez nog een paar jaar her en der een overwinning en een pole bijeen scharrelt en daarna met zijn bankrekening ernaast terugkijkt kan hij prima tevreden zijn over zijn F1-carriere.
pi_208618095
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:51 schreef daNpy het volgende:

[..]
Precies wat ik zeg, op de huidige grid zijn het er weinig en die jij noemt had ik ook mijn hoofd. Persoonlijk denk ik dat Hamilton het van geluk moet hebben om te winnen, gezien zijn gebrek aan racecraft en ook Sainz gaat Verstappen op pace niet bij houden zoals hij dat bij Leclerc eigenlijk ook niet kan.
dat is wel een beetje waar.....lewis heeft echt zoveel strontmazzel gehad met SC's, gele vlaggen, rode vlaggen, track limits in het voordeel van hem....etc etc

en zelfs toen de crash met silverstone wat hij zelf heeft veroorzaakt had hij zoveel schade dat hij de race niet had uitgereden maar onder rood kon dat gewoon gerepareerd worden.
pi_208618143
Hopen op een leuke race morgen, met goede resultaten voor Red Bull *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_208618156
Er hoeft niet perse een 2e rijder te zijn aan de start van een seizoen toch?

Als beide er eerlijk voor knokken hebben beide kans. Niemand zou dan cadeautjes moeten krijgen.

Als er 1 van het team een stuk achter ligt qua punten dan pas is er (naar mijn idee) sprake van een 2e rijder die de ander zou 'moeten' helpen.... zeker als die voor zichzelf geen kans op WK meer heeft.

De enige die naar mijn idee mooi zou kunnen strijden samen met Max lijkt mij Alonso, net zo rechtuit als Max en (voor zover ik kan beoordelen) vraagt Alonso ook niet om cadeautjes.......zou ik liever zien dan Max tegen Lewis.


Maar ben verder totaal geen kenner....
pi_208618193
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:01 schreef Dazalbest1 het volgende:


Maar ben verder totaal geen kenner....
Toch heb je meer gelijk dan de 90% van de users hier, die alleen maar Fanboys zijn en totaal niet objectief kijken.
pi_208618199
hele probleem bij Rud bull is dat checo een bommetje gooit onder de teamsfeer. jochie denkt kans te hebben op een titel en doet dit door sneaky trukjes. dit wordt niet gewaardeerd bij red bull maar die kunnen heb natuurlijk hier niet openbaar o paanspreken.

als hij achter de schermen erop aangesproken wordt ligt het ineens aan dat hij minde rkansen krijgt
hardcoholic
pi_208618209
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:00 schreef El_Thijs het volgende:
Hopen op een leuke race morgen, met goede resultaten voor Red Bull *O*
ik ben erg benieuwd naar russel/lewis/alonso/leclerc
kan nog wel eens heel leuk worden
pi_208618238
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:38 schreef Sally het volgende:

[..]
Dit is/was een rip-off van F1 TV Pro, lol.

En opnieuw van Robert D, tegen Eddy Z. over de 22e pole van Max Verstappen: "gelijk met Alonso, hč? "
Eddy: "Oh ja?!"
Robert: "jaah joh, ik onderzoek dat soort dingen altijd...!!!!11!!"

oh, yeah. right,
* Sally heeft exact dezelfde tekst - in het Engels - gehoord op de integrale uitzending van de Kwalificatie (en eerdere FP3 toen ze terug keek.

Tsssss. Zeg er dan ff bij dat jij dat ook gehoord hebt, maar dan van het Engelse commentaar. En doe ajb niet alsof het je eigen tekst is. '

Dit is mss eens en ook nooit meer dat ik weer de nabeschouwing op Ziggo kijk...?! :{ (heb ziggo als provider)

Ben persoonlijk ERRUG tevreden met mn F1 TV Pro abo (en over Viaplay kan/mag/ wil ik niets zeggen, want die uitzendingen ken ik niet, maar ik zap wel zsm het NL commentaar weg (want dat is dan het live commentaar van Viaplay) want als ik daar ff naar luister, bekruipt het me ook met al die clichés en 100x hetzelfde woord herhalen....?! :o :'( :P )
Eddy Z? Die van "bijna, bijna raak, oftewel helemaal, helemaal mis"

:o
pi_208618262
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:04 schreef Ferdii het volgende:
hele probleem bij Rud bull is dat checo een bommetje gooit onder de teamsfeer. jochie denkt kans te hebben op een titel en doet dit door sneaky trukjes. dit wordt niet gewaardeerd bij red bull maar die kunnen heb natuurlijk hier niet openbaar o paanspreken.

als hij achter de schermen erop aangesproken wordt ligt het ineens aan dat hij minde rkansen krijgt
Helmut Marko is normaal niet van het openbaar uitspreken van irritaties inderdaad ;)
pi_208618354
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:04 schreef rotaderp44 het volgende:

[..]
ik ben erg benieuwd naar russel/lewis/alonso/leclerc
kan nog wel eens heel leuk worden
Alonso gaat vol in de aanval bij Hamilton/Russell. De Ferrari's zullen snel zijn, maar kunnen de pace niet bijbenen. Ik zie Hulkenberg nog wel punten pakken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_208618360
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:04 schreef Ferdii het volgende:
hele probleem bij Rud bull is dat checo een bommetje gooit onder de teamsfeer. jochie denkt kans te hebben op een titel en doet dit door sneaky trukjes. dit wordt niet gewaardeerd bij red bull maar die kunnen heb natuurlijk hier niet openbaar o paanspreken.

als hij achter de schermen erop aangesproken wordt ligt het ineens aan dat hij minde rkansen krijgt
Niet openbaar er op aanspreken? Marko en Horner die alweer openbaar een claim van Perez tegenspreken is toch wel behoorlijk duidelijk. Ze hadden er voor kunnen kiezen om Perez zonder gezichtsverlies er van af te laten komen en wederom kiezen ze ervoor om hem (gechargeerd) 'af te vallen'.

Behoorlijk genant
pi_208618438
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:08 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Helmut Marko is normaal niet van het openbaar uitspreken van irritaties inderdaad ;)
alleen over coureurs prestaties ja, niet over dat ie checo een achterbakse lul vind :P
hardcoholic
pi_208618446
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Niet openbaar er op aanspreken? Marko en Horner die alweer openbaar een claim van Perez tegenspreken is toch wel behoorlijk duidelijk. Ze hadden er voor kunnen kiezen om Perez zonder gezichtsverlies er van af te laten komen en wederom kiezen ze ervoor om hem (gechargeerd) 'af te vallen'.

Behoorlijk genant
niet gek als checo continue de schuld bij het team legt. Direct na zijn fout roept ie "we need to sort this issue" etc dan kun je een reactie verwachten. die achterbaksheid, zonder realistisch te zijn werkt averechts

[ Bericht 1% gewijzigd door Ferdii op 01-04-2023 19:27:55 ]
hardcoholic
  zaterdag 1 april 2023 @ 19:29:13 #42
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208618529
Volgens mij is het misgegaan met Perez toen hij een nieuw contract kreeg bij RB vorig jaar. Was dat niet vlak voor Monaco toen getekend? Gelijk had 'ie toen die dubieuze crash tijdens de kwalificatie. Nooit officieel gezegd dat het opzettelijk was, maar als het dat wel was, dan weet Red Bull het. Zoiets blijkt wel uit de data.
Op dat moment heeft Checo besloten voor zichzelf te gaan, inclusief vuile spelletjes.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_208618555
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 18:40 schreef daNpy het volgende:

[..]
Iedereen snapt wel dat als je bij RBR naast Max komt te zitten dat je tweede rijder bent. Als je dat niet snapt, heb je echt wel wat F1 gemist de laatste jaren.

Tenzij je een supertalent bent die met de auto ineens sneller is als Max. Maar daarvan zijn er weinig op de huidige grid, laat staan er naast.
Zet Leclerc, Russell of Norris naast Max.
pi_208618607
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:30 schreef Nober het volgende:

[..]
Zet Leclerc, Russell of Norris naast Max.
Leclerc en Russell gaan dat vast niet doen, die gokken er dan liever op dat hun huidige team snel genoeg is om RB te verslaan dan dat ze naast Max in de RB gaan zitten.

Norris misschien wel gezien de huidige prestaties, maar die komt dan ook te kort, denk ik.
pi_208618932
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2023 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
Trouwens, had user @:Hole1988 een radio applet gebouwd voor grandprixradio.be? Die was wel makkelijk te bedienen. (of moet deze vraag elders gesteld worden?)
http://gpradio.hole1988.nl/
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_208619141
quote:
Hoe krijg je dit op de radio
Gino ♥
  zaterdag 1 april 2023 @ 20:19:53 #48
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208619321
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:29 schreef Jane het volgende:
Volgens mij is het misgegaan met Perez toen hij een nieuw contract kreeg bij RB vorig jaar. Was dat niet vlak voor Monaco toen getekend? Gelijk had 'ie toen die dubieuze crash tijdens de kwalificatie. Nooit officieel gezegd dat het opzettelijk was, maar als het dat wel was, dan weet Red Bull het. Zoiets blijkt wel uit de data.
Op dat moment heeft Checo besloten voor zichzelf te gaan, inclusief vuile spelletjes.
Na Monaco volgens mij.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_208619501
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2023 20:19 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Na Monaco volgens mij.
Nee, toen hij had gewonnen zei hij nog "I signed too early". Het werd wel pas na Monaco officieel bekend gemaakt.
pi_208619515
quote:
_O- hilarisch weer. Wel jammer dat hij niet alles op YouTube plaatst.
pi_208619539
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 20:11 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Hoe krijg je dit op de radio
Uitprinten en op je radio leggen.
pi_208619659
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 20:11 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Hoe krijg je dit op de radio
Wat voor radio?
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_208619728
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2023 20:38 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Wat voor radio?
Als hij het moet vragen zal het wel een boomer zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zonder dollen, vanaf telefoon/pc/tablet met VPN per bluetooth/draadje, naar speaker/receiver/tv
pi_208619778
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 20:30 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
_O- hilarisch weer. Wel jammer dat hij niet alles op YouTube plaatst.
Hij wil zijn patreon's ook wat extra's geven. https://www.patreon.com/RPMF1
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zaterdag 1 april 2023 @ 21:02:27 #55
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_208620153
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 20:30 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
_O- hilarisch weer. Wel jammer dat hij niet alles op YouTube plaatst.
Die regendruppels _O-

Well, well, welll WIND YOUR NECK IN!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_208620792
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2023 20:19 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Na Monaco volgens mij.
Voor. Het werd alleen na Monaco bekend

Hij werd direct na zijn overwinning in Monaco gevraagd of hij nu een verlenging zou krijgen en hij maakte de verspreking (of geintje) dat de overwinning hem veel geld zou hebben opgeleverd als hij niet al getekend zou hebben.

Edit:
29/05/2022

Sergio Perez finished the Monaco Grand Prix victorious. The Mexican walked shoulder to shoulder with team boss Christian Horner after the race, making a striking statement that was easy to understand

Indeed, the driver hinted at a longer stay at Red Bull Racing. While the Austrian racing team has kept his future uncertain inrecent months, Perez remarked to Horner, "I probably signed too early."

[ Bericht 13% gewijzigd door opgebaarde op 01-04-2023 22:44:07 ]
pi_208621053
Eindelijk weer een zeer mooie OP @Zipportal
pi_208621801
om 05:00 de build-up livestream
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_208621938
quote:
Mooi niet :D Ik zet de wekker om kwart voor 7
pi_208622100
Mijn horloge staat ook op kwart voor zeven, viaplay heb ik net op de tv in de slaapkamer geīnstalleerd dus morgen in bed f1 kijken :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 april 2023 @ 22:58:39 #61
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208622126
Dan slaap ik net :D eerst even genieten van WrestleMania :D
pi_208622246
Ik ga echt niet om 5 uur op op zondagochtend :P. 7 uur is me al vroeg genoeg.
pi_208622407
Morgen om 7 uur voor de tv :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_208622512
Perez schijnt voor de Spaanse TV gezegd te hebben dat Red Bull een team is met maar 1 coureur, als dat echt zo gezegd is dan is Perez echt extreem hard zn eigen glazen aan het ingooien…
  Moderator zaterdag 1 april 2023 @ 23:38:41 #65
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208622564
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 23:32 schreef Eagles89 het volgende:
Perez schijnt voor de Spaanse TV gezegd te hebben dat Red Bull een team is met maar 1 coureur, als dat echt zo gezegd is dan is Perez echt extreem hard zn eigen glazen aan het ingooien…
Heeft hij dan toch gewoon gelijk in? Perez is er om te restpunten bij elkaar te schrapen, net als dat Bottas dat deed in de Mercedesjaren.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 1 april 2023 @ 23:42:33 #66
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_208622588
ik ga bijna naar bed, nog meer kandidaten?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 april 2023 @ 23:56:01 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_208622702
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2023 23:38 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Heeft hij dan toch gewoon gelijk in? Perez is er om te restpunten bij elkaar te schrapen, net als dat Bottas dat deed in de Mercedesjaren.
In principe klopt het natuurlijk, maar hij brengt het natuurlijk nu wel heel anders en doet net alsof men hem actief tegen aan het werken is. Ik weet niet of hij dit oprecht gelooft of dat hij gewoon een spelletje aan het spelen is, maar in beide gevallen zie ik hem dit seizoen niet afmaken als hij zo door blijft gaan (als dit waar is natuurlijk).

Je ziet al dat Horner en Marko hem tegen aan het spreken zijn. Het rommelt en rammelt allemaal een beetje. Totaal onnodig, want dit gaat Perez altijd verliezen.
  Moderator zaterdag 1 april 2023 @ 23:57:20 #68
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_208622712
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 23:56 schreef Evenstar het volgende:

[..]
In principe klopt het natuurlijk, maar hij brengt het natuurlijk nu wel heel anders en doet net alsof men hem actief tegen aan het werken is. Ik weet niet of hij dit oprecht gelooft of dat hij gewoon een spelletje aan het spelen is, maar in beide gevallen zie ik hem dit seizoen niet afmaken als hij zo door blijft gaan (als dit waar is natuurlijk).

Je ziet al dat Horner en Marko hem tegen aan het spreken zijn. Het rommelt en rammelt allemaal een beetje. Totaal onnodig, want dit gaat Perez altijd verliezen.
Het is zeker niet handig om dit te zeggen nee, maar wel gewoon heel eerlijk :@
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_208622877
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2023 23:38 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Heeft hij dan toch gewoon gelijk in? Perez is er om te restpunten bij elkaar te schrapen, net als dat Bottas dat deed in de Mercedesjaren.
Het probleem is dat ie zelf gelooft dat ie kans maakt op de wereldtitel. Dat gaat nooit gebeuren als hij tegen Max moet tenzij Max ontzettend veel pech heeft.
pi_208623106
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 23:32 schreef Eagles89 het volgende:
Perez schijnt voor de Spaanse TV gezegd te hebben dat Red Bull een team is met maar 1 coureur, als dat echt zo gezegd is dan is Perez echt extreem hard zn eigen glazen aan het ingooien…
Heeft iemand in Nederland naast robbert en eddy zoe die beelden gezien?
pi_208623150
Ik heb dit gevonden bij Marca, maar verder kan ik online niks vinden.

quote:
Fernando Alonso vergeet Checo Pérez: "Er is morgen maar één Red Bull"
https://us.marca.com/moto(...)a4741e3468b4589.html
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zondag 2 april 2023 @ 01:48:21 #72
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_208623195
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 23:56 schreef Evenstar het volgende:

[..]
In principe klopt het natuurlijk, maar hij brengt het natuurlijk nu wel heel anders en doet net alsof men hem actief tegen aan het werken is. Ik weet niet of hij dit oprecht gelooft of dat hij gewoon een spelletje aan het spelen is, maar in beide gevallen zie ik hem dit seizoen niet afmaken als hij zo door blijft gaan (als dit waar is natuurlijk).

Je ziet al dat Horner en Marko hem tegen aan het spreken zijn. Het rommelt en rammelt allemaal een beetje. Totaal onnodig, want dit gaat Perez altijd verliezen.
Ricciardo terug *O*
Hij en Max hadden toch altijd wel de meeste gein,

Nog 5 uur *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_208623479
Stralende dag in Melbourne, groetjes vanaf bocht 1.

In the coolest little capital of the world
  zondag 2 april 2023 @ 05:30:49 #74
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_208623483
heb de slaap niet kunnen vatten :(
  Forum Admin / PR zondag 2 april 2023 @ 05:46:37 #75
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_208623496
Wakker voor de wekker :O

Klaar voor de pre-race show.
  Redactie Frontpage zondag 2 april 2023 @ 05:47:51 #76
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_208623499
Mogguh :O
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  Forum Admin / PR zondag 2 april 2023 @ 06:01:31 #77
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_208623518
Laura O+
pi_208623525
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 05:30 schreef THEFXR het volgende:
heb de slaap niet kunnen vatten :(
Join the club! :O

Mmm, Perez start vanuit de pitlane. (evenals Bottas)
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zondag 2 april 2023 @ 06:05:38 #79
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208623533
Present!
  zondag 2 april 2023 @ 06:18:41 #80
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208623551




Ze hebben het volledige budget bij F1TV uitgegeven aan de studio?
Alex Brundle moet het doen met z'n smerige sneakers compleet met gaten in de zool.

En Sam Collins heeft ook nog nooit een strijkijzer vastgehad in z'n leven.
pi_208623559
De spanning loopt op!

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zondag 2 april 2023 @ 06:34:25 #82
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_208623572
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 05:30 schreef THEFXR het volgende:
heb de slaap niet kunnen vatten :(
ik 1.5u :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_208623574
Goedemorgen :X }:| :{

Ben geen ochtend mens. En al helemaal niet op zondag.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_208623579
Mogge :O
  FOK!fotograaf zondag 2 april 2023 @ 06:38:24 #85
842 Zorro
Z
pi_208623587
c_/ :W
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_208623595
Morgen! *O*
  Forum Admin / PR zondag 2 april 2023 @ 06:45:37 #87
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_208623601
Volksliedje gaat wat beter dan bij de Saoedi's
pi_208623606
twitter


Was ik maar een fan van magnussen :')
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 april 2023 @ 06:47:04 #89
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208623607
Zo, F3 en F2 waren vermakelijk, nu langzamerhand eens tijd voor het hoofdprogramma ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208623608
Morgen...
  zondag 2 april 2023 @ 06:48:28 #91
169715 Mano_
Manomanoman..
  zondag 2 april 2023 @ 06:49:47 #92
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208623617
:O c_/ Mogge
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_208623618
Goedemorgen :)

Geen bier en nootjes vandaag voor mij. Beetje te vroeg en ik moet straks nog ff bij m'n moeder op bezoek. En ik heb gisteren twee grandprix afstanden gereden om een "nieuwe" auto voor de leuk erbij op te halen ipv de MG TF, dus beetje gaar nog. :z
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage zondag 2 april 2023 @ 06:50:41 #94
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_208623621
Lache man, beetje met stokjes rammen
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  zondag 2 april 2023 @ 06:50:45 #95
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_208623622
alleen in AU zie je kerels in luiers met 2 stukjes hout tikken
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Redactie Frontpage zondag 2 april 2023 @ 06:51:28 #96
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_208623623
quote:
7s.gif Op zondag 2 april 2023 06:49 schreef vosss het volgende:
Goedemorgen :)

Geen bier en nootjes vandaag voor mij. Beetje te vroeg en ik moet straks nog ff bij m'n moeder op bezoek. En ik heb gisteren twee grandprix afstanden gereden om een "nieuwe" auto voor de leuk erbij op te halen ipv de MG TF, dus beetje gaar nog. :z
Valt me toch een beetje tegen van je :P
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  zondag 2 april 2023 @ 06:51:50 #97
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_208623625
Goedemorgen :W :O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Forum Admin / PR zondag 2 april 2023 @ 06:51:50 #98
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_208623626
Doe 's kalm, Wlill
  zondag 2 april 2023 @ 06:52:04 #99
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208623627
quote:
2s.gif Op zondag 2 april 2023 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
Lache man, beetje met stokjes rammen
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 06:50 schreef wdn het volgende:
alleen in AU zie je kerels in luiers met 2 stukjes hout tikken


|:)
  FOK!fotograaf zondag 2 april 2023 @ 06:52:22 #100
842 Zorro
Z
pi_208623628
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 06:50 schreef wdn het volgende:
alleen in AU zie je kerels in luiers met 2 stukjes hout tikken
O ja? En in Japan dan? Sumoworstelaars die aan het eten zijn doen dat ook.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_208623630
Wat vadsige aboriginals die ff zendtijd krijgen.

Echt nobody cares
  zondag 2 april 2023 @ 06:53:33 #102
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208623631
Goeiemorgen :)
  zondag 2 april 2023 @ 06:53:33 #103
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208623632
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 06:52 schreef Duiveltja het volgende:
Wat vadsige aboriginals die ff zendtijd krijgen.

Echt nobody cares
Dat je jezelf als Aboriginal afstammeling daarvoor leent...
pi_208623633
  zondag 2 april 2023 @ 06:53:50 #105
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_208623634
quote:
6s.gif Op zondag 2 april 2023 06:52 schreef Zorro het volgende:

[..]
O ja? En in Japan dan? Sumoworstelaars die aan het eten zijn doen dat ook.
Maar geen stukjes hout :+
Die doen boos met hun voeten
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 2 april 2023 @ 06:54:21 #106
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208623636
  zondag 2 april 2023 @ 06:54:31 #107
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_208623637
Max w/

Goedemorgen c_/
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 2 april 2023 @ 06:55:29 #108
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_208623640
:W
Het is koud, het is guur....
  zondag 2 april 2023 @ 06:55:35 #109
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208623642
Eerst even de start bekijken en dan richting de koffie waggelen.
pi_208623644
Nou, daar gaan we dan. Hopelijk niet in de eerste bocht eruit.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 06:57:18 #111
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623649
Goedemorgen :W

Bed lag veel te lekker
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 2 april 2023 @ 06:57:27 #112
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_208623650
:O
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_208623652
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 06:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dat je jezelf als Aboriginal afstammeling daarvoor leent...
Geld
  zondag 2 april 2023 @ 06:57:49 #114
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208623653
:W :O
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 06:58:52 #115
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623658
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 06:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
:W :O
:W :O
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208623659
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 06:57 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Geld
Idd, doen alles voor geld.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 2 april 2023 @ 06:59:23 #117
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_208623662
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 06:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
:W :O
:W
Het is koud, het is guur....
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 06:59:29 #118
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623663
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 06:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nou, daar gaan we dan. Hopelijk niet in de eerste bocht eruit.
Alonso voorkomt dat wel
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208623666
Present!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 06:59:59 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208623667
Wat een gezeik die VPN :N

Kan nu geen verbinding krijgen met mijn speaker.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 2 april 2023 @ 07:00:09 #121
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_208623668
Wel bijzonder hoe de beide Mercedessen ineens zoveel sneller zijn dan de Aston.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_208623669
met een maatje afgesproken om te kijken, is die lul niet wakker en alles donker......
pi_208623670
Las een leuk weetje. Alonso kan zijn 101ste podium pakken vandaag. Alle coureurs die een 101ste podium pakte deden dat met een overwinning.

Dus hup Alonso. *O*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:00:39 #124
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623672
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 06:59 schreef Nattekat het volgende:
Wat een gezeik die VPN :N

Kan nu geen verbinding krijgen met mijn speaker.
Ga je toch luisteren naar Coulthard :{w
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 2 april 2023 @ 07:00:55 #125
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208623673
Genieton
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:01:16 #126
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623674
quote:
7s.gif Op zondag 2 april 2023 07:00 schreef vosss het volgende:
Las een leuk weetje. Alonso kan zijn 101ste podium pakken vandaag. Alle coureurs die een 101ste podium pakte deden dat met een overwinning.

Dus hup Alonso. *O*
Vosss O+
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:01:24 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208623675
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ga je toch luisteren naar Coulthard :{w
Opgelost :6
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 2 april 2023 @ 07:01:56 #128
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208623677
Wie zal de poepstart maken?
pi_208623678
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:00 schreef rotaderp44 het volgende:
met een maatje afgesproken om te kijken, is die lul niet wakker en alles donker......
Wakker bellen
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:02:18 #130
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623679
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie zal de poepstart maken?
Lewis
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208623680
mogge
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_208623681
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie zal de poepstart maken?
We gaan het zien!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_208623684
444.000 toeschouwers is wel gezelliger dan 12 man en een kamelenkop de afgelopen 2 races.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_208623685
Hopen op een spannende race.
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:03:21 #135
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623686
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
444.000 toeschouwers is wel gezelliger dan 12 man en een kamelenkop de afgelopen 2 races.
_O-
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Forum Admin / PR zondag 2 april 2023 @ 07:03:24 #136
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_208623687
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:02 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Wakker bellen
Je zet je telefoon toch niet op geluid tijdens het slapen
pi_208623688
Veel plezier allemaal!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 2 april 2023 @ 07:03:34 #138
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_208623689
Kom maar op met die eerste bocht *O*
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 2 april 2023 @ 07:03:37 #139
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208623690
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
444.000 toeschouwers is wel gezelliger dan 12 man en een kamelenkop de afgelopen 2 races.
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:04:03 #140
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623693
Hartslag gaat iets omhoog
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208623694
Wow
  zondag 2 april 2023 @ 07:04:08 #142
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_208623695
:W Max
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 2 april 2023 @ 07:04:15 #143
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_208623696
Damn
Het is koud, het is guur....
  zondag 2 april 2023 @ 07:04:16 #144
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_208623697
russel goed weg
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 2 april 2023 @ 07:04:23 #145
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208623698
Kut Mercedes
  Forum Admin / PR zondag 2 april 2023 @ 07:04:25 #146
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_208623699
genot
pi_208623700
RIP Sjarrel
  zondag 2 april 2023 @ 07:04:32 #148
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_208623701
Kwestie van tijd.
Het is koud, het is guur....
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:04:36 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208623702
Ferrarigoden
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_208623703
Kutstart
  zondag 2 april 2023 @ 07:04:36 #151
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_208623704
Zo die Toto ziet er ongezond uit!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 2 april 2023 @ 07:04:42 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208623705
-O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 2 april 2023 @ 07:04:43 #153
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208623706
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:02 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Lewis
ai jinx
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 2 april 2023 @ 07:04:52 #154
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208623707
Jezus wat een poepstart.
  zondag 2 april 2023 @ 07:05:06 #155
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_208623708
Je zou maar Ferrari fan zijn :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 2 april 2023 @ 07:05:06 #156
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208623709
SC
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208623710
Terug naar bed dan maar :+
  zondag 2 april 2023 @ 07:05:14 #158
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208623711
Charles gaat nu een brug zoeken.
  Forum Admin / PR zondag 2 april 2023 @ 07:05:16 #159
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_208623712
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie zal de poepstart maken?
Max Verstappen gok ik
  Redactie Sport / Supervogel zondag 2 april 2023 @ 07:05:18 #160
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208623713
Ach Leclerc
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:05:21 #161
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623714
:G :G
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:05:26 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208623716
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:05 schreef wdn het volgende:
Je zou maar Ferrari fan zijn :P
Dan ben je allang emo joh
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 2 april 2023 @ 07:05:33 #163
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208623717
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:05 schreef Sked het volgende:

[..]
Max Verstappen gok ik
Check.
pi_208623718
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie zal de poepstart maken?
Max :(
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:05:51 #165
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623721
Max denkt aan de long game voor het wk
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208623722
Ferrari chauffeurs hebben echt zo'n kut leven :D :o
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_208623723
Komt niet vooruit :{
  Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:06:08 #168
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208623727
Leuk voor de race.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 2 april 2023 @ 07:06:11 #169
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208623728
Damnnn
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 2 april 2023 @ 07:06:15 #170
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_208623729
Verstappen heeft een groot probleem.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_208623730
Max beetje poepstart, maar gaat goed komen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 2 april 2023 @ 07:06:39 #172
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208623732
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:06 schreef Drekkoning het volgende:
Verstappen heeft een groot probleem.
Einde tijdperk.
  zondag 2 april 2023 @ 07:06:40 #173
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_208623733
Perez heeft al 2 plaatsen goed gemaakt :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:06:42 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208623734
Leclerc deed het helemaal zelf
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 2 april 2023 @ 07:06:49 #175
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208623735
LEC wil weer eens veel teveel.
We have always been at war with Eastasia.
pi_208623736
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:05 schreef Dazalbest1 het volgende:
Terug naar bed dan maar :+
Uit bed komen voor de race :o
pi_208623737
Het lek is boven bij Mercedes
  zondag 2 april 2023 @ 07:06:59 #178
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208623738
Ben ik hiervoor opgestaan? :O
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 2 april 2023 @ 07:07:21 #179
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_208623741
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max denkt aan de long game voor het wk
Lec duidelijk niet. :P
Het is koud, het is guur....
  zondag 2 april 2023 @ 07:07:21 #180
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208623742
quote:
2s.gif Op zondag 2 april 2023 07:06 schreef Jane het volgende:
Ben ik hiervoor opgestaan? :O
Ja
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_208623743
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk voor de race.
Precies
pi_208623744
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:04 schreef PzKpfw het volgende:
Zo die Toto ziet er ongezond uit!
Jooo ja! Dat dacht in gisteren ook al. Ingevallen kop ineens.
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:07:29 #183
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623745
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:06 schreef Rianne84 het volgende:
Het lek is boven bij Mercedes
Ze doen wel een Ferrari fuck up strategie :{w
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:07:30 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208623746
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Uit bed komen voor de race :o
Ik moest de pc aanzetten ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!fotograaf zondag 2 april 2023 @ 07:07:35 #185
842 Zorro
Z
pi_208623747
Sjarrel weer goed bezig zie ik
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:07:43 #186
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623748
quote:
2s.gif Op zondag 2 april 2023 07:06 schreef Jane het volgende:
Ben ik hiervoor opgestaan? :O
:Y
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 2 april 2023 @ 07:07:46 #187
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_208623749
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Einde tijdperk.
Russell GOAT, dit seizoen is gereden
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:07:51 #188
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208623751
Schuld van Sjarrel zelf
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 2 april 2023 @ 07:07:58 #189
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_208623752
Straks weer twee Mercedesen die elkaar eraf rijden :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_208623753
quote:
2s.gif Op zondag 2 april 2023 07:06 schreef Jane het volgende:
Ben ik hiervoor opgestaan? :O
Had je liever Max die in de eerste paar ronden direct seconden losrijdt, waardoor je weer in slaap valt?
  zondag 2 april 2023 @ 07:08:03 #191
80382 manny
30 is best veel
pi_208623754
Verrassend
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 2 april 2023 @ 07:08:07 #192
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208623755
Zijn de Ferrari memes er al?
pi_208623756
2 Mercedessen voor 1 red bull, tweede red bull ergens ver achteraan.

Bad memories.
  zondag 2 april 2023 @ 07:08:14 #194
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_208623757
Mercedes op 1 en 2 :D
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  FOK!fotograaf zondag 2 april 2023 @ 07:08:17 #195
842 Zorro
Z
pi_208623758
Wel leuk dat Hamilmans nu weer ingehaald gaat worden door Max. Kijken of hij weer de pits ingaat als dat dreigt te gebeuren _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_208623760
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Uit bed komen voor de race :o
Heb geen fatsoenlijke TV op slaapkamer. Zit nu met grote tv, laptop en tablet dus w/
pi_208623762
Stroll beschermd Alonso, geen straf
  zondag 2 april 2023 @ 07:08:44 #198
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208623764
Opvallend dat Max zo vroeg remt voor bocht 3, geeft Hamilton een geweldige kans.
pi_208623765
Had bottas niet eerst naar buiten gemoeten?
pi_208623766
Lijkt wel een remprobleem bij Verstappen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  zondag 2 april 2023 @ 07:09:05 #201
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_208623767
quote:
4s.gif Op zondag 2 april 2023 07:08 schreef aloa het volgende:
Mercedes op 1 en 2 :D
Voor de meest dominate auto ooit _O_
  zondag 2 april 2023 @ 07:09:18 #202
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208623769
He pushed me off the track.

Lewis Verstappen.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 2 april 2023 @ 07:09:19 #203
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208623770
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 07:08 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Had je liever Max die in de eerste paar ronden direct seconden losrijdt, waardoor je weer in slaap valt?
Nou, nog even slapen.... :z
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Forum Admin / PR zondag 2 april 2023 @ 07:09:31 #204
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_208623771
Max aan het miepen
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 april 2023 @ 07:09:32 #205
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208623772
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Uit bed komen voor de race :o
Moest toch ontbijten enzo, en vanuit bed meerdere dingen tegelijk kijken is niet zo handig :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 2 april 2023 @ 07:09:36 #206
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208623773
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Opvallend dat Max zo vroeg remt voor bocht 3, geeft Hamilton een geweldige kans.
Vieze banden
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:09:38 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208623774
Tijd voor P4
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:09:38 #208
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623775
Max niet zo zeuren als Lewis
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208623776
Hamilton probeert het weer eens :')
  zondag 2 april 2023 @ 07:09:50 #210
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208623777
Verstappen gaat Lewis opvreten.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 april 2023 @ 07:09:52 #211
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208623778
Verstappen in de buurt van Hamilton en dus moet er gelijk gejankt worden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 2 april 2023 @ 07:09:57 #212
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_208623780
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Opvallend dat Max zo vroeg remt voor bocht 3, geeft Hamilton een geweldige kans.
Denk dat hij geen risico’s wil nemen met de start. Pakt ze wel weer op reespees.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 2 april 2023 @ 07:10:27 #213
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_208623782
dit is wat max ook deed 2 jaar lang: aggressief erin want de ander wil niet er af gereden worden
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 2 april 2023 @ 07:10:32 #214
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_208623783
Ik zeg 6 rondjes is ie ze voorbij
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 2 april 2023 @ 07:10:35 #215
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208623784
Ik heb koffie nodig.
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:11:06 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208623785
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb koffie nodig.
Ik wacht even tot de race weer saai is :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 2 april 2023 @ 07:11:07 #217
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_208623786
Perez heeft al gepit naar hard, die gaat all in.
Het is koud, het is guur....
  zondag 2 april 2023 @ 07:11:08 #218
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208623787
quote:
14s.gif Op zondag 2 april 2023 07:10 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zeg 6 rondjes is ie ze voorbij
Hido *O*
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 2 april 2023 @ 07:11:18 #219
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208623788
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb koffie nodig.
Biertje
We have always been at war with Eastasia.
pi_208623789
Toto heeft weer ergens wat PK’s verstopt. Heel mooi.
U MAD?
pi_208623791
Hup Max!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 2 april 2023 @ 07:11:27 #222
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208623792
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Perez heeft al gepit naar hard, die gaat all in.
Die starte ook op hard ???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 2 april 2023 @ 07:11:42 #223
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_208623793
quote:
99s.gif Op zondag 2 april 2023 07:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hido *O*
:W :*
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 2 april 2023 @ 07:11:42 #224
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_208623794
Max pakt zometeen Lewis zonder drs om even een punt te maken :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 2 april 2023 @ 07:11:45 #225
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208623795
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Perez heeft al gepit naar hard, die gaat all in.
Medium
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 april 2023 @ 07:11:56 #226
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208623796
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb koffie nodig.
En een spuit/snuif/pil?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 2 april 2023 @ 07:11:58 #227
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208623797
quote:
99s.gif Op zondag 2 april 2023 07:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
Die starte ook op hard ???
Staat op medium
We have always been at war with Eastasia.
pi_208623798
Lewis stuurde dan ook overduidelijk in op Verstappen.
pi_208623799
"Battle for third"

Uhhh nee? :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 2 april 2023 @ 07:12:05 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208623800
quote:
99s.gif Op zondag 2 april 2023 07:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
Die starte ook op hard ???
Hij ging ook naar mediums
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:12:11 #231
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623801
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:11 schreef de_boswachter het volgende:
Toto heeft weer ergens wat PK’s verstopt. Heel mooi.
Heeft de zandzakken eruit geggoid
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 2 april 2023 @ 07:12:21 #232
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_208623803
quote:
99s.gif Op zondag 2 april 2023 07:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
Die starte ook op hard ???
Dacht het ook, idd?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 2 april 2023 @ 07:12:37 #233
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208623805
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Heeft de zandzakken eruit geggoid
En een mail gestuurd.
pi_208623806
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:12 schreef Refragmental het volgende:
Lewis stuurde dan ook overduidelijk in op Verstappen.
:') tuurlijk, want hij wou dat ze allebei niet zouden finishen.
U MAD?
  zondag 2 april 2023 @ 07:12:52 #235
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_208623807
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:11 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Biertje


Groetjes uit de kroeg.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 2 april 2023 @ 07:13:04 #236
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208623808
VER hoeft alleen HAM maar in te halen, dan kan Russell via pitstrategie.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:13:21 #237
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208623809
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:12 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Groetjes uit de kroeg.
Nu al of nu nog
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 2 april 2023 @ 07:13:22 #238
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_208623810
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2023 07:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Medium
Op de livetiming staat hard maar jij bent betrouwbaarder. :Y
Het is koud, het is guur....
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:13:38 #239
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623811
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:13 schreef -XOR- het volgende:
VER hoeft alleen HAM maar in te halen, dan kan Russell via pitstrategie.
Gewoon inhalen op de baan :{w
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 2 april 2023 @ 07:13:44 #240
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_208623812
Trap dat gas in Max *O*
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_208623813
Rammentijd!
  zondag 2 april 2023 @ 07:13:50 #242
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_208623814
Ben wel helemaal klaar met deze Mercedes dominantie. Wanneer houdt het op??
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 2 april 2023 @ 07:13:55 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208623815
Owh, ok. Perez staat op hard.
Ik dacht in de pits naar hard. Toen hij eruit reed mediums. Maar het is toch hard :s)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:14:02 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208623816
GP Radio heeft een VPN service als sponsor :+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 2 april 2023 @ 07:14:05 #245
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208623817
Ham rijdt rus eraf
Hoop ik
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 2 april 2023 @ 07:14:18 #246
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_208623818
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:13 schreef -XOR- het volgende:
VER hoeft alleen HAM maar in te halen, dan kan Russell via pitstrategie.
Nee man,
Lewis probeert George te pakken en ze rammen elkaar eraf :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 2 april 2023 @ 07:14:25 #247
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_208623819
Poh straks pakt Verstappen ze beide in een keer met DRS :+
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 2 april 2023 @ 07:14:25 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208623820
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:13 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Op de livetiming staat hard maar jij bent betrouwbaarder. :Y
Deze keer niet :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208623822
Lap 6
DRS blijft dicht. :?

We worden beflikkerd!
  zondag 2 april 2023 @ 07:14:33 #250
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208623823
Sjors _O- _O- _O- _O-
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 2 april 2023 @ 07:14:35 #251
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208623824
Rus zeuren op de radio
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 2 april 2023 @ 07:14:45 #252
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_208623825
Russell :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 2 april 2023 @ 07:14:46 #253
477768 TweedeKlum
Live free.
pi_208623826
Albon. -O-
Het is koud, het is guur....
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:14:48 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208623827
MIJN MANAGER
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 2 april 2023 @ 07:14:50 #255
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_208623828
Oops _O_
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_208623829
Geel
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:14:54 #257
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623830
Russell doet Perezje
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 2 april 2023 @ 07:14:55 #258
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208623831
Albon!!!
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 2 april 2023 @ 07:14:59 #259
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_208623832
GEORGE _O_ _O_
die is pissed
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 2 april 2023 @ 07:14:59 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208623833
Albon -O-
SC
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Sport / Supervogel zondag 2 april 2023 @ 07:15:00 #261
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208623835
Tot zover Albon
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_208623836
Albon ;(
  zondag 2 april 2023 @ 07:15:16 #264
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_208623837
:{
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 2 april 2023 @ 07:15:21 #265
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_208623838
Geel! *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  FOK!fotograaf zondag 2 april 2023 @ 07:15:21 #266
842 Zorro
Z
pi_208623839
Alboff
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 2 april 2023 @ 07:15:32 #267
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_208623840
Jezus alweer een, wat een kutcircuit. Schrappen van de kalender.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 april 2023 @ 07:15:32 #268
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208623841
Albon ging zo lekker -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:15:35 #269
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623842
SC :G :G
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 2 april 2023 @ 07:15:37 #270
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208623843
Die is wat verloren
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 2 april 2023 @ 07:15:44 #271
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_208623844
Jammer voor Albon.
pi_208623845
max had ook gewoon gelijk.....tevens gewoon weer een ongeluk voorkomen.
lewis zijn handelmerk he....eraf duwen of eraf tikken
  zondag 2 april 2023 @ 07:15:57 #273
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_208623848
Perfecte timing voor de SC. Croissants zijn klaar en koffie is op
pi_208623850
Russell krijgt de tactische Bottas-pit
  zondag 2 april 2023 @ 07:16:07 #275
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208623851
Slim van Merc , hybride strategie
We have always been at war with Eastasia.
  Forum Admin / PR zondag 2 april 2023 @ 07:16:15 #276
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_208623852
Big balls
pi_208623853
PITTEN!!
pi_208623854
Hamilton voorop!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 2 april 2023 @ 07:16:41 #279
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_208623855
"ze kunnen niet pitten"
"hold my beer" dacht George

Lijkt me een fout van Mercedes dit.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 2 april 2023 @ 07:16:41 #280
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208623856
Het ophemelen van Albon kan ook weer stoppen.
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:16:52 #281
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623857
TeamLH aan het fappen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 2 april 2023 @ 07:16:57 #282
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208623858
Twas een beste
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 2 april 2023 @ 07:17:01 #283
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208623859
Albono ;(
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:17:05 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208623860
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:15 schreef rotaderp44 het volgende:
max had ook gewoon gelijk.....tevens gewoon weer een ongeluk voorkomen.
lewis zijn handelmerk he....eraf duwen of eraf tikken
Staat op hard, hoeft niet. Even Hamilton inhalen en wegrijden nu. Russell neemt ook een enorme gok.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 2 april 2023 @ 07:17:06 #285
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208623861
Bijna een joekel van een T-bone.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208623862
mimimimi
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 2 april 2023 @ 07:17:22 #287
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208623863
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het ophemelen van Albon kan ook weer stoppen.
Laat ze maar stoppen met het ophemelen van de vries
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  FOK!fotograaf zondag 2 april 2023 @ 07:17:24 #288
842 Zorro
Z
pi_208623864
Albon stak de weg over. Boete incoming.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:17:29 #289
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208623867
Ja, jammer Albon.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208623868
Lewis mad
pi_208623869
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2023 07:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
TeamLH aan het fappen
Viaplay?
  zondag 2 april 2023 @ 07:17:37 #292
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_208623870
Rode vlag
Russel genaaid
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zondag 2 april 2023 @ 07:17:37 #293
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208623871
Rode vlag
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  FOK!fotograaf zondag 2 april 2023 @ 07:17:40 #294
842 Zorro
Z
pi_208623872
Och och crybaby is weer aan het werk
_O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 2 april 2023 @ 07:17:42 #295
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208623873
Russell gefucked met die rode vlag _O-
  zondag 2 april 2023 @ 07:17:42 #296
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_208623874
:O
pi_208623875
En ook tranen bij Lewis m
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 april 2023 @ 07:17:46 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208623876
Mercedes naait Russell, gras is groen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 2 april 2023 @ 07:17:51 #299
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_208623877
Lol bij Mercedes kijken ze alleen naar wat Red Bull doet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 2 april 2023 @ 07:17:52 #300
446930 crew  ESF1Gamer
pi_208623878
quote:
99s.gif Op zondag 2 april 2023 07:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
Laat ze maar stoppen met het ophemelen van de vries
De Vries is een Nederlander w/

Dan mag het
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 2 april 2023 @ 07:17:52 #301
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_208623879
Peer al twee keer gestopt? Ff geel gepakt om de hele race op wit te rijden?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')