quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:55 schreef MC-M het volgende:
[ twitter ]
Altijd weer dat Cambuur dat het verpest.
Wel prima eigenlijk. En jij?quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat vinden jullie van de uitshirts van SC Heerenveen?
Ik weet niet zo goed wat ik van de voorkant moet vinden. Van achteren wel prima ja.quote:
Doet me een beetje denken aan PSV.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van de voorkant moet vinden. Van achteren wel prima ja.
Afgevinkt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat je QR-code maar eventjes zien.
Beetje saaiquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat vinden jullie van de uitshirts van SC Heerenveen?
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Bestaat doellijn technologie niet meer?
quote:
Dit vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:14 schreef Oostblokkert het volgende:
Te duur om in alle stadions te doen geloof ikquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:14 schreef Oostblokkert het volgende:
AZ geen topclub.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Te duur om in alle stadions te doen geloof ik
En bij sommige fietsenhokken in de eredivisie niet eens mogelijk (lol)
Nou ja, ze zijn gewoon de hele wedstrijd beter.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:17 schreef SonicVolcano het volgende:
AZ mazzelt weer en ook nog Sahraoui blesseren
Ik dacht dat de knvb dat financierde, verlengstuk van arbitrage of iets in die zin.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Te duur om in alle stadions te doen geloof ik
En bij sommige fietsenhokken in de eredivisie niet eens mogelijk (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |