Ik wou net overstappen naar BBquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:23 schreef Puzzie het volgende:
Ik wacht dinsdag af en dan kunnen de BB kijkers het hier overnemen
is vandaag finalequote:Op zaterdag 1 april 2023 14:23 schreef Puzzie het volgende:
Ik wacht dinsdag af en dan kunnen de BB kijkers het hier overnemen
Maar dinsdag gaat jeffquote:
Dat snap ik sowieso nietquote:
Ik ging ook heel goed nadenken hoorquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik keek serieus op laptop welke dag het is
Dan ben ik sowieso wegquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan is het saaie ejvjl en afscheid van velen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das wel weer heel jammerquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan is het saaie ejvjl en afscheid van velen
Toch echt welquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat snap ik sowieso niet
Kan ook niet echt eigenlijk
quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:29 schreef Hoempah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
tja, ik kan hem af en toe wel schieten maar de pit gat er zo wel uit, moet je kijken wat er over blijft, om te jankenquote:
Nee .. maar wel leuk bedachtquote:
Gedaan van zondag zaterdag van gemaaktquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh je hebt gelijk ... loop voor![]()
@:mods, kunnen jullie het aanpassen?
Jeff en Kim hebben een relatie en op K5 zal het daardoor gezamenlijk zijn 'afgehandeld'quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:35 schreef woxxel het volgende:
en waarom heeft kim geen gele kaart gekregen voor dat knietje?
dat vind ik iets te veel, ik kijk de uitzendingen van BB, ik moet zeggen dat ik het dit jaar erg leuk vond, lekkere spellen, wendingen, de kast, de munten, zeker geen overdaad zoals hier af en toe, ja goed gedaan.quote:
'Jij weet niet meer hoe je dit moet winnen? Wij kunnen jou laten winnen want wij bepalen!'quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:35 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben wel benieuwd welk konijn Febo uit de hoed gaat trekken om Sjeffie te laten blijven
Kijk ze ook allebei, mod ze ook allebeiquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat vind ik iets te veel, ik kijk de uitzendingen van BB, ik moet zeggen dat ik het dit jaar erg leuk vond, lekkere spellen, wendingen, de kast, de munten, zeker geen overdaad zoals hier af en toe, ja goed gedaan.
en vooral de munten voor het douchen, dus niet net zo vaak en lang als je wil
quote:
De uitzendingen heb ik dan weer niet gezien. Vond de opzet leuk alleen de kandidaten niet zo, vooral de laatste maand.quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat vind ik iets te veel, ik kijk de uitzendingen van BB, ik moet zeggen dat ik het dit jaar erg leuk vond, lekkere spellen, wendingen, de kast, de munten, zeker geen overdaad zoals hier af en toe, ja goed gedaan.
en vooral de munten voor het douchen, dus niet net zo vaak en lang als je wil
Ze kunnen niet iemand verbieden te vertrekken, ze kunnen wel alle wensen vervullen in ruilquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Jij weet niet meer hoe je dit moet winnen? Wij kunnen jou laten winnen want wij bepalen!'
Welkom Shrienquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:38 schreef Shrien het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen als newbie hier, maar waar staat FEBO voor? En wat/waar is K5?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
twee programma;s tegelijk kijken dan zie je maar de helft , ik vind het leuk bedacht maar dat is gewoon onzinquote:
achter, boven, daar, etc etc. de regiequote:Op zaterdag 1 april 2023 14:38 schreef Shrien het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen als newbie hier, maar waar staat FEBO voor? En wat/waar is K5?
Febo is regie/productie.quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:38 schreef Shrien het volgende:
febo en K5 is hetzelfde , de regiequote:Op zaterdag 1 april 2023 14:38 schreef Shrien het volgende:
Dat is de naam van Regie, ook wel "Achter" genoemd.. die naam kregen ze van de users ten tijde van de gouden kooi.. toen de deelnemers Achter "een kroketje" gingen halenquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:38 schreef Shrien het volgende:
Dat kun je vinden. Daar zijn streamverslagen dus ben in een halve minuut op de hoogte wat er gebeurd is. Hier lees en kijk ik nooit iets terug dus ik mis genoeg. Toch heb ik wel het idee het te volgen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
twee programma;s tegelijk kijken dan zie je maar de helft , ik vind het leuk bedacht maar dat is gewoon onzin
Ja gele kaart en 10.000 boetequote:
Ik vind dat idd, ik kijk ook niet twee programma's op tv tegelijkquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kun je vinden. Daar zijn streamverslagen dus ben in een halve minuut op de hoogte wat er gebeurd is. Hier lees en kijk ik nooit iets terug dus ik mis genoeg. Toch heb ik wel het idee het te volgen.
Zoveel gebeurd er over het algemeen niet in twee shows tegelijk.
Ah zo dus toch. Even gemist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |