duurde even voor het kwartje viel, maar ja. Isaac had het steeds over iemand die met z'n rug naar de groep stond/zat tijdens marciano's verhaal. JW bleef inderdaad gewoon op de bank zitten.quote:
Dan zou het idd wel heel goed acteerwerk zijnquote:
Nee en ik snap ook niet waarom iemand dat zou denkenquote:
Dan heb je weinig inlevingsvermogen en schat je de situatie niet helemaal goed in.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee en ik snap ook niet waarom iemand dat zou denken
Wat Greys net post,het is wel klaar.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het enige wat Jeff zou kunnen houden, is als Marciano zelf vertrekt, maar ook dan betwijfel ik het. Jeff is klaar.
Hoezo bro's?quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:49 schreef Harry het volgende:
Of het een 1 april grap is of niet, het wordt de bro's tegen Jeffrey. Zover is duidelijk.
Je doelt op mij. Ik denk dat, omdat ik mij er nog geen indruk van kan maken dat hij echt vertrekt. Voorstellen kan ik het wel, maar dat is weer wat anders.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee en ik snap ook niet waarom iemand dat zou denken
Wie zou dan geen inlevingsvermogen hebben?quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je weinig inlevingsvermogen en schat je de situatie niet helemaal goed in.
Gôh.. hoe raad 'ie hetquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie verwacht geen eliminatie meer in zijn periode
Nee ik doel niet op jouquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je doelt op mij. Ik denk dat, omdat ik mij er nog geen indruk van kan maken dat hij echt vertrekt. Voorstellen kan ik het wel, maar dat is weer wat anders.
Marciano, hij neemt het niet serieus wat Jeff zegt. Jeff is het al een paar dagen zat en dit gedoe is de druppel, maar Marciano kan zich dat blijkbaar niet voorstellen en denkt dat het een 1 april is.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie zou dan geen inlevingsvermogen hebben?
Rupert zei net hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:55 schreef Clasientje het volgende:
Ik denk voorlopig geen Eliminatie zijn al 2 in korte tijd eruit gegaan en misschien ook nog Jeffrey die eruit gaat.
Dat zei Rupie net ookquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:55 schreef Clasientje het volgende:
Ik denk voorlopig geen Eliminatie zijn al 2 in korte tijd eruit gegaan en misschien ook nog Jeffrey die eruit gaat.
Die man is zo slecht te verstaan als hij niet schreeuwtquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:57 schreef pingu66 het volgende:
Ik versta en nog steeds geen klote van wat Rupi zegt. Behalve gisteren
Het ziet er voor mij niet uit als een 1 april grap. Dan zou het goed acteerwerk zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano, hij neemt het niet serieus wat Jeff zegt. Jeff is het al een paar dagen zat en dit gedoe is de druppel, maar Marciano kan zich dat blijkbaar niet voorstellen en denkt dat het een 1 april is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Voor nu meent Jeff het, afwachten of dat dinsdag nog zo isquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het ziet er voor mij niet uit als een 1 april grap. Dan zou het goed acteerwerk zijn.
Ik zou persoonlijk ook gaanquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor nu meent Jeff het, afwachten of dat dinsdag nog zo is
quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou het gaat weer verder, schaken, plamuren en straks vast nog klaverjassen.
Het worden nog 5 fantastische maanden![]()
![]()
Vanaf dinsdag tijd overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Het is dat er geen gaten in zitten anders had ik zijn hoofd er met vreugde ingeduwd zien wordenquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
JW heeft vreugde in de biljarttafel. Aldus JW
Hij voegde er zelfs aan toe dat hij zich altijd aan zijn woorden houdt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor nu meent Jeff het, afwachten of dat dinsdag nog zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |