duurde even voor het kwartje viel, maar ja. Isaac had het steeds over iemand die met z'n rug naar de groep stond/zat tijdens marciano's verhaal. JW bleef inderdaad gewoon op de bank zitten.quote:
Dan zou het idd wel heel goed acteerwerk zijnquote:
Nee en ik snap ook niet waarom iemand dat zou denkenquote:
Dan heb je weinig inlevingsvermogen en schat je de situatie niet helemaal goed in.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee en ik snap ook niet waarom iemand dat zou denken
Wat Greys net post,het is wel klaar.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het enige wat Jeff zou kunnen houden, is als Marciano zelf vertrekt, maar ook dan betwijfel ik het. Jeff is klaar.
Hoezo bro's?quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:49 schreef Harry het volgende:
Of het een 1 april grap is of niet, het wordt de bro's tegen Jeffrey. Zover is duidelijk.
Je doelt op mij. Ik denk dat, omdat ik mij er nog geen indruk van kan maken dat hij echt vertrekt. Voorstellen kan ik het wel, maar dat is weer wat anders.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee en ik snap ook niet waarom iemand dat zou denken
Wie zou dan geen inlevingsvermogen hebben?quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je weinig inlevingsvermogen en schat je de situatie niet helemaal goed in.
Gôh.. hoe raad 'ie hetquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie verwacht geen eliminatie meer in zijn periode
Nee ik doel niet op jouquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je doelt op mij. Ik denk dat, omdat ik mij er nog geen indruk van kan maken dat hij echt vertrekt. Voorstellen kan ik het wel, maar dat is weer wat anders.
Marciano, hij neemt het niet serieus wat Jeff zegt. Jeff is het al een paar dagen zat en dit gedoe is de druppel, maar Marciano kan zich dat blijkbaar niet voorstellen en denkt dat het een 1 april is.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wie zou dan geen inlevingsvermogen hebben?
Rupert zei net hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:55 schreef Clasientje het volgende:
Ik denk voorlopig geen Eliminatie zijn al 2 in korte tijd eruit gegaan en misschien ook nog Jeffrey die eruit gaat.
Dat zei Rupie net ookquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:55 schreef Clasientje het volgende:
Ik denk voorlopig geen Eliminatie zijn al 2 in korte tijd eruit gegaan en misschien ook nog Jeffrey die eruit gaat.
Die man is zo slecht te verstaan als hij niet schreeuwtquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:57 schreef pingu66 het volgende:
Ik versta en nog steeds geen klote van wat Rupi zegt. Behalve gisteren
Het ziet er voor mij niet uit als een 1 april grap. Dan zou het goed acteerwerk zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano, hij neemt het niet serieus wat Jeff zegt. Jeff is het al een paar dagen zat en dit gedoe is de druppel, maar Marciano kan zich dat blijkbaar niet voorstellen en denkt dat het een 1 april is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Voor nu meent Jeff het, afwachten of dat dinsdag nog zo isquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het ziet er voor mij niet uit als een 1 april grap. Dan zou het goed acteerwerk zijn.
Ik zou persoonlijk ook gaanquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor nu meent Jeff het, afwachten of dat dinsdag nog zo is
quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou het gaat weer verder, schaken, plamuren en straks vast nog klaverjassen.
Het worden nog 5 fantastische maanden![]()
![]()
Vanaf dinsdag tijd overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Het is dat er geen gaten in zitten anders had ik zijn hoofd er met vreugde ingeduwd zien wordenquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
JW heeft vreugde in de biljarttafel. Aldus JW
Hij voegde er zelfs aan toe dat hij zich altijd aan zijn woorden houdt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou het gaat weer verder, schaken, plamuren en straks vast nog klaverjassen.
Het worden nog 5 fantastische maanden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Hij mist wiewawandaquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:03 schreef Charmian het volgende:
Wat ismet droeftoeter bern aan de hand?
Dagelijks veranderd de stemming daar. Moet het nog zien. Maar gezien wat er in de prive situatie met Kim is gebeurt en de confrontatie gisteren met Marciano, zou ik er niet vreemd van opkijken.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:05 schreef greysbones het volgende:
Negatieve publiciteit is ook publiciteit
Zegt Babs
Nou Babs
Maak je borst maar nat
Rustaghhh Mirthequote:Op zaterdag 1 april 2023 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is dat er geen gaten in zitten anders had ik zijn hoofd er met vreugde ingeduwd zien worden
waren die echt zo close dan? vind dat zo raar, hij is meer heartbroken dan jappiequote:
Ik ook niet hoor, ik zou zelf ook weg wezen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dagelijks veranderd de stemming daar. Moet het nog zien. Maar gezien wat er in de prive situatie met Kim is gebeurt en de confrontatie gisteren met Marciano, zou ik er niet vreemd van opkijken.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
waren die echt zo close dan? vind dat zo raar, hij is meer heartbroken dan jappie
Je hebt geen streams en alleen de uitzendingen gekeken?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:02 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemiddag, ik ben 'overgelopen' van BB, vanavond afgelopen.![]()
Dus kom ik hier meedoen, heb de afgelopen tijd alle afleveringen bekeken en ben aardig bij, kom dus nu hier de streams bekijken.![]()
Ik ben me bewust dat de afleveringen een ander beeld laten zien dan de streams, dus heb nog niet echt een favo ofzo.
Wel vind ik Jeffrey een vreemd type, zegt wat hij denkt, waar hij m.i. mensen mee kwetst, soms denk ik dat hij hiervoor gescript is.![]()
Vind overigens Rupert lastig te verstaan, of ligt dit aan mij..
Jeff is na het vertrekken Kim ook een compleet ander persoon. Ziel onder zijn arm.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik zou zelf ook weg wezen.
Vind ze iets weer niet eerlijk en wil zij ook wat hebben?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
Mirthe heeft achter maar weer eens wat gevraagd
Alle afleveringen heb ik bekeken, en tussendoor af en toe streams, als het saai was bij BB.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:06 schreef lojanda het volgende:
Marciano is wel heel makkelijk over die 10K.. hij gaat gewoon weer over naar de orde van de dag. Kim en Mexx hebben nog een aantal dagen een soort van schaamte gehad maar hij niet hij doet net of er niets is gebeurd.
[..]
Je hebt geen streams en alleen de uitzendingen gekeken?
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog nooit iemand zo lelijk zien huilen
Werd weggedraaidquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind ze iets weer niet eerlijk en wil zij ook wat hebben?
Hij had een gezicht als een Klingon die een 5-ling aan het baren wasquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:08 schreef Charmian het volgende:
[..]ik heb het niet gezien, maar ik geloof je
die komt straks dat de maanlanding niet echt heeft plaatsgevondenquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij had een gezicht als een Klingon die een 5-ling aan het baren was
Hier heb ik dus geen last van, wat ik tot nu toe gezien heb van haar in de reguliere afleveringen vind ik haar de meest 'normale'.quote:
Ahh oké.. nou lekker mee kletsenquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:08 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Alle afleveringen heb ik bekeken, en tussendoor af en toe streams, als het saai was bij BB.
ik zit er bijna op te wachtenquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
die komt straks dat de maanlanding niet echt heeft plaatsgevonden
Dat wegdraaien wordt ook elke dag meer.. we mogen de echte interessante dingen niet horen.quote:
Uitzendingen zijn niet te vergelijken met streamsquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hier heb ik dus geen last van, wat ik tot nu toe gezien heb van haar in de reguliere afleveringen vind ik haar de meest 'normale'.
Dat is het probleem met afleveringenquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hier heb ik dus geen last van, wat ik tot nu toe gezien heb van haar in de reguliere afleveringen vind ik haar de meest 'normale'.
Ik ben na gisteren lichtelijk allergisch voor die manquote:
Dat is pas laat. Die man heeft totaal geen zelfreflectiequote:Op zaterdag 1 april 2023 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben na gisteren lichtelijk allergisch voor die man
En wat voor ons achter een SL zit, zoals Wanda wippen met Jappiequote:Op zaterdag 1 april 2023 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is het probleem met afleveringen
Ze kunnen laten zien wat ze willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |