Die kans zit er dik in, iig Jeff en ik denk Isaac ook wel. Jasper weet ik niet.... We weten nu ook niet of hij bij Wendy in bed is gekropen, dat is dan wel weer jammerquote:Op zaterdag 1 april 2023 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En dan te bedenken dat alles morgenochtend om 10 uur in de sluis moet staan.... ik ben benieuwd wie er op gaan ruimen (ook weer alleen Jeffrey en Jasper??)
Ze heeft later nog wel gereageerd, kan het zo gauw niet terugvinden.quote:Op zaterdag 1 april 2023 01:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik weet dat nog, heb het toen gemist en is toen veel geveegd dacht ik.
Ik volg dat idiote stel nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 02:04 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is nog debieler dan ik dacht want ze zegt dat Martin van haar weer terug zou mogen als dat zou kunnen
Ah wacht was het @Boebaloe?quote:Op zaterdag 1 april 2023 02:02 schreef Flori het volgende:
[..]
Ze heeft later nog wel gereageerd, kan het zo gauw niet terugvinden.
its oke ik open liever nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 02:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:Thorelf jij had LaPo, als je een andere TT wilt, geef het ff door aan de mods
Ja de Febo is gek...quote:Op zaterdag 1 april 2023 02:04 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is nog debieler dan ik dacht want ze zegt dat Martin van haar weer terug zou mogen als dat zou kunnen
Hij zei dat Jeff naar huis zou gaan ?quote:Op zaterdag 1 april 2023 03:22 schreef Ambrine het volgende:
Jeffrey met Eunice en Mirthe in de keuken.
Hij zegt dat hij naar huis gaat omdat Marciano geweld heeft gebruikt. Na een tijdje streamwissel naar een Esther die aan het breien is.
Nee, Jeffrey wil naar huis. Dit is tegen zijn principes in zegt hij.quote:Op zaterdag 1 april 2023 03:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zei dat Jeff naar huis zou gaan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt, met Mirthe en Eunice. Die twee gaan in de kas slapen.quote:
Morguh Cisanquote:Op zaterdag 1 april 2023 06:40 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
was heftig dagje gisteren , heftig begonnen en ook afgesloten
marciana is raar gast snel opgefokt en dan kan hij gevaarlijk uit de hoek komen , benieuwd of hier kaart opvolgt en jef weggaat hiervoor
las op fb dat jef had gezegd ik ga naar huis ik laat me niet als boksbal gebruiken , hoop op gele kaart voor marciano als dit zo isquote:Op zaterdag 1 april 2023 07:15 schreef Seattle het volgende:
Hé goedemorgen, sjee Marciano zal je buurman maar zijn.
Had Jeff ook niet graag als buurman trouwens.
Vond het echt sneu om Eunice zo bang te zien. Van 0 tot 10. Vond dat nog heftiger dan te horen wat er gebeurde eigenlijk
Ja dit zou echt een gele kaart, zo niet rood moeten zijn. Ze hadden wat mij betreft Marciano per direct mogen verwijderen. Engerdquote:Op zaterdag 1 april 2023 07:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
las op fb dat jef had gezegd ik ga naar huis ik laat me niet als boksbal gebruiken , hoop op gele kaart voor marciano als dit zo is
Jeff is een zuigerd, dat weten we allemaal wel denk ik. Een lul. Maar je gaat niet verhaal halen en dan alsnog iemand fysiek geweld aan doen. Gewoon nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 07:20 schreef mootie het volgende:
Iedereen gaat er aan voorbij welk nummer Jeff heel hard zette.
Dat was echt ronduit vals ‘another one bites the dust’.
Ja dat vond ik ook, die was echt bang. Dacht zelfs te zien in het filmpje dat ze help zei in de microfoonquote:Op zaterdag 1 april 2023 07:15 schreef Seattle het volgende:
Hé goedemorgen, sjee Marciano zal je buurman maar zijn.
Had Jeff ook niet graag als buurman trouwens.
Vond het echt sneu om Eunice zo bang te zien. Van 0 tot 10. Vond dat nog heftiger dan te horen wat er gebeurde eigenlijk
Daar ging het ook Marciano niet om, het ging er om dat het te hard was omdat hij al twee nachten niet had geslapenquote:
dan nog moet je zo niet uit je plaat gaan en fysiek geweld gaan gebruikenquote:Op zaterdag 1 april 2023 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ging het ook Marciano niet om, het ging er om dat het te hard was omdat hij al twee nachten niet had geslapen
O dat zeer zeker niet, ook al was het om de tekst dan nog nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan nog moet je zo niet uit je plaat gaan en fysiek geweld gaan gebruiken
Ik denk dat de songkeuze niet mee heeft geholpen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ging het ook Marciano niet om, het ging er om dat het te hard was omdat hij al twee nachten niet had geslapen
dan nog geen fysiek geweld gaan gebruikenquote:Op zaterdag 1 april 2023 07:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat de songkeuze niet mee heeft geholpen.
Ciano is altijd uitermate beheerst. Tot er iets gebeurt wat hem echt raakt, en hij machteloos is.
Vertek Martin en Wanda.
Dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 1 april 2023 07:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan nog geen fysiek geweld gaan gebruiken
Vind dat geen excuus om zo uit je plaat te gaan eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 1 april 2023 07:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat de songkeuze niet mee heeft geholpen.
Ciano is altijd uitermate beheerst. Tot er iets gebeurt wat hem echt raakt, en hij machteloos is.
Vertek Martin en Wanda.
Weet ook niet waarom je denkt dat het excuus is. Wel een verklaring.quote:Op zaterdag 1 april 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat geen excuus om zo uit je plaat te gaan eerlijk gezegd.
Niets is een reden om zo uit je plaat te gaan en ook nog eens iemand gaan duwen.
Ik zoek nooit een verklaring als iemand zulk gedrag vertoond.quote:Op zaterdag 1 april 2023 07:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet ook niet waarom je denkt dat het excuus is. Wel een verklaring.
Is ze hem nou al zatquote:Op zaterdag 1 april 2023 02:04 schreef Kakadylo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja eunice en myrtequote:Op zaterdag 1 april 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
ZO te zien slaapt er ook iemand in de kas?
O waarom dat dan?quote:
O oke ,dan komen ze helemaal slaap tekort, het is al weer best vroeg lichtquote:Op zaterdag 1 april 2023 08:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik niet , volgende week kenzy en myrte slapen in de kas
Mirte en eunice. Het was hun avond om in de kas te mogen slapenquote:Op zaterdag 1 april 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
ZO te zien slaapt er ook iemand in de kas?
Ik zit mij nu ook te verbazen dat ze gewoon door slapen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke ,dan komen ze helemaal slaap tekort, het is al weer best vroeg licht
Ja en ze slapen allemaal zo slecht, Mirthe ook en dan nu wel in het licht slapenquote:Op zaterdag 1 april 2023 08:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit mij nu ook te verbazen dat ze gewoon door slapen.
Dat kloptquote:Op zaterdag 1 april 2023 08:22 schreef cinsan het volgende:
ik dacht de spullen van de race day voor 10 uur in de sluis moeten staan
Zag hem/haar een vinkjequote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Een rondje door de loods van de camera man laat ons zien dat er nog best wat op te ruimen is
Komt vast goed, Erik is al begonnen met ruimenquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 08:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff over wat er met Marciano gebeurde, lijkt mij zelfs rood .....![]()
[ afbeelding ]
Jeff is niet degene die weg moet - 1 april 2023.Kapot? Zo klinkt hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Hij zou om half 10 Jappie wakker makenquote:Op zaterdag 1 april 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast goed, Erik is al begonnen met ruimen
Esther is aan het vegenquote:Op zaterdag 1 april 2023 01:53 schreef xsaskiax het volgende:
En dan te bedenken dat alles morgenochtend om 10 uur in de sluis moet staan.... ik ben benieuwd wie er op gaan ruimen (ook weer alleen Jeffrey en Jasper??)
Ik denk dat het sowieso een keer was gebeurdquote:Op zaterdag 1 april 2023 08:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
Alchohol maakt meer kapot dan je lief is.
En het zijn de oudjes die aan het opruimen zijn Eric brengt spullen de sluis in Esther staat te vegen. Beiden ook niet gedronken. Dus fris en fruitig.
Jappie is goed geholpenquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:03 schreef engine het volgende:
Je ziet nu nog maar eens hoeveel zooi ze van achter gekregen hebben gisteren.
Ja heeft hij meegedaan aan het evenement? Volgens mij niet, ik zag hem alleen maar op een stoel zitten en boos kijken.quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso een keer was gebeurd
Tiano is( mijnsinziens) nogal een binnenvetter
En heeft al iets tegen Jeff vanaf het begin
Jaquote:
Klopt wel aardig wat je zegt jaquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ja heeft hij meegedaan aan het evenement? Volgens mij niet, ik zag hem alleen maar op een stoel zitten en boos kijken.
Ik denk dat het met die eerste keer dat Jappie zei ik vertrek te maken heeftquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Eigenlijk alles wat daar staat hebben ze gekregen. Niemand weet waarom.
Dat zou kunnen ja. Erg vreemd in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het met die eerste keer dat Jappie zei ik vertrek te maken heeft
Daarna kwam dat kart idee
Zo leer je toch nog nieuwe dingen over de bewonersquote:
Ze heeft vannacht een uur op een krukje onder de douche gezetenquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zo leer je toch nog nieuwe dingen over de bewoners
Esther is aan het vegen en Jasper is ook bezig nuquote:Op zaterdag 1 april 2023 01:53 schreef xsaskiax het volgende:
Ik denk JW. Hij ligt momenteel goed in de markt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:12 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Jappie zijn Heldenstatus kan vasthouden voordat 'ie weer die onzichtbare grijze muis gaat worden, en wie de volgende van Achter op het voetstuk mag
Volgens Baas Willem gaat hij eruitquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:14 schreef D. het volgende:
Ik had Marciano wel in mijn top 3, maar op zo'n manier niet
Alstublieftquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk JW. Hij ligt momenteel goed in de markt.
Iets spectaculairs voor JW verzinnen? dat maakt hem toch nooit wat uitquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk JW. Hij ligt momenteel goed in de markt.
quote:
Welnee hij heeft het allemaal al zo vaak mee gemaaktquote:
Tis wat het tis.quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh, die hoor je er niet over, die vindt het allemaal primaaa!
Die grijpt echt wel in als het misgaatquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh, die hoor je er niet over, die vindt het allemaal primaaa!
Ook ja! Die heeft altijd alles wel in de smiez'nquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die grijpt echt wel in als het misgaat![]()
Als hij het door heeft
Geloof best als hij in die muziek wereld en festival wereld zit hij vaak vechtpartijen mee heeft gemaaktquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee hij heeft het allemaal al zo vaak mee gemaakt
Wat een lamlul is hetquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook ja! Die heeft altijd alles wel in de smiez'n
En ze hebben allemaal ervan genoten, heel veel vliegen in een klapquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:19 schreef 5thencounter het volgende:
Maar de toon is wel gezet voor het 2e ½jaar.. zo ongelofelijk veel meuk als er gisteren door de sluis is gepleurd ten gunste van één deelnemer
Hij deed voornamelijk feesten en partijenquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof best als hij in die muziek wereld en festival wereld zit hij vaak vechtpartijen mee heeft gemaakt
k zie hem er wel voor aanquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:22 schreef cinsan het volgende:
benieuwd of jef bij zijn standpunt blijft en naar huis gaat omwille van ruzie van vannacht
Jup, wie volgt hiernaquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze hebben allemaal ervan genoten, heel veel vliegen in een klap
Nee joh, hij heeft immers altijd gezegd dat hij nooit vrijwillig de loods zal verlaten. Gewoon een beetje aandacht vragen is het wat hij doet nu.quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:22 schreef cinsan het volgende:
benieuwd of jef bij zijn standpunt blijft en naar huis gaat omwille van ruzie van vannacht
Ja en daar maak je genoeg vechtpartijen meequote:Op zaterdag 1 april 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij deed voornamelijk feesten en partijen
Ik vond dit eigenlijk wel een van de leukste evenementen.quote:
nou ben ik niet zo zeker meer van na vanacht , dit ging tegen zijn principes inquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft immers altijd gezegd dat hij nooit vrijwillig de loods zal verlaten. Gewoon een beetje aandacht vragen is het wat hij doet nu.
Dat wel, en lijkt me ook moeilijk te toppen de volgende keer, tenzij ze echt overgaan tot Utopia praktijkenquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk wel een van de leukste evenementen.
Die gaat echt niet weg, drank en weinig slaap, emoties.quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
nou ben ik niet zo zeker meer van na vanacht , dit ging tegen zijn principes in
dat was het ook en als de campagne tegen alcohol een mooie serie wil maken kunnen ze uit Jaar van je Leven mooi shots halen onder het motto : Drank................maakt meer kapot dan je lief is . Voorbeelden genoeg in deze seriequote:Op zaterdag 1 april 2023 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond dit eigenlijk wel een van de leukste evenementen.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat was het ook en als de campagne tegen alcohol een mooie serie wil maken kunnen ze uit Jaar van je Leven mooi shots halen onder het motto : Drank................maakt meer kapot dan je lief is . Voorbeelden genoeg in deze serie
Goedemorgen.....quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
Erik is nooit te beroerd om aan te pakken hij ruimt nu toch bijna alleen die hele loods leegt en zorgt dat alles in de sluis komt te staan.
SPOILER: OTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hebben we niet mogen zienquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:38 schreef Frummelie het volgende:
Ooh het is nog wel heftig geweest gisteravond... ik ben weer te vroeg afgehaakt, dat moet ik eens afleren..
Geeft niet ik zeg ook wel eens iets aardig over Jeffquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen.....
Dat moet ik eerlijk zeggen, ik loop hem vaak af te zeiken en dat blijf ik ook doen...![]()
Maar hij is wel haantje de voorste met opruimen ook bij het half jaarfeest was hij de enige die de zooi aant opruimen was dus chapeau voor Erik![]()
Dit is eenmalig hoor...
Wendy maakte die bewegingen vannacht voor Moriquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:38 schreef engine het volgende:
Dit is genietenEsther gaat alles nadoen. Nu neuk bewegingen van Wendy. Es heeft er wat van gezegd... zeer onfatsoenlijk!
Dat klopt.quote:
En weg streamsquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:42 schreef engine het volgende:
Simpel zat zegt Erik. Het is gewoon een gele kaart. Mag gewoon niet.
Dat is alles met betrekking tot Estherquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:44 schreef pingu66 het volgende:
Hoe Esther tegen Erik praat. Erik kijk mij eens aan. Erik is ergens mee bezig ,luistert wel en praat terug maar kijkt har niet aan.
Erik draait zijn hoofd en Esther staat demonstratief aan haar oor te trekken. Zo van ik hoor je niet.
Nou ja het zien was leuker dan het beschrijven.
Het was niet eens rond die tijdquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:44 schreef KinKiJan het volgende:
Esther vindt het echt niet kunnen hoor, muziek aan om 0:00/0:30. Erik is het ermee eens en doet er nog een schepje boven op voordat het beeld weggedraaid wordt: "Dat is gewoon een gele kaart!"
33 ey?
Ik denk dat Esther schromelijk overdrijftquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:46 schreef woxxel het volgende:
Er is dus nog veel meer gebeurd vannacht.
Die is echt vies agressiefquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:46 schreef Boebaloe het volgende:
Marciano en drank gaan niet samen
Het is gebleken elke keer
Wattan?quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:46 schreef woxxel het volgende:
Er is dus nog veel meer gebeurd vannacht.
Een beetje boelquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:49 schreef pingu66 het volgende:
Esther wil vast weerbiemand ern kaart aan naaien en JW zat gisteren met zijn hand in het kruis van Bep (op de dansvloer) waar ik mee wil zeggen dat JW een beetje een vies mannetje is als hij dronken is.
Alsof die muziek minuten lang aanstond het was maar even en toen "razende Tiano" naar beneden kwam was het stil.quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:44 schreef KinKiJan het volgende:
Esther vindt het echt niet kunnen hoor, muziek aan om 0:00/0:30. Erik is het ermee eens en doet er nog een schepje boven op voordat het beeld weggedraaid wordt: "Dat is gewoon een gele kaart!"
33 ey?
Ik moest om Esther lachen toen JW bij Eunice hing, ze stapte heel giftig op en toen ze terug kwam stond ze het van een afstandje te bekijken voordat ze weer ging zitten.quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Esther schromelijk overdrijft
En dat ze groen zag van jaloezie en daarom zo achterlijk heeft gedaan
Net tegen de verkeerde want wendy trekt haar mond wel open
Daar zat ook minstens een kwartier zo niet meer tussenquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alsof die muziek minuten lang aanstond het was maar even en toen "razende Tiano" naar beneden kwam was het stil.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:49 schreef pingu66 het volgende:
Esther wil vast weerbiemand ern kaart aan naaien en JW zat gisteren met zijn hand in het kruis van Bep (op de dansvloer) waar ik mee wil zeggen dat JW een beetje een vies mannetje is als hij dronken is.
Eerder zelfs filmpje kwam om 22.18 al onlinequote:Op zaterdag 1 april 2023 09:42 schreef greysbones het volgende:
De muziek hard was niet om 12 uur
Rond 11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerder zelfs filmpje kwam om 22.18 al onlineDan was de harde muziek misschien wel voor 10 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerder zelfs filmpje kwam om 22.18 al onlineUTC loopt een uur achter op NL tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die haat Jeffquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
Ik schrik zo van Marciano ik vind dat zo'n coole gast altijd rustig en bedeesd maar met drank op onherkenbaar... een ongeleid projectiel.
Zo jammer... zal nog wel een gevolg krijgen als het allemaal zo heftig was..
Heb ik nooit zo meegekregen.. zij hadden toch ook een pact samen? Of ben ik nou helemaal abuis..quote:
Ik heb hem weleens horen vertellen in een gesprek in kamer 4 met Eunice dat hij zich had leren beheersen rn datbhij vroeger heel agressief/ opvliegend. wasquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
Ik schrik zo van Marciano ik vind dat zo'n coole gast altijd rustig en bedeesd maar met drank op onherkenbaar... een ongeleid projectiel.
Dan vind ik 10 uur wel een mooie tijd dat de stem iedereen wakker roept om voor het scherm te verzamelen omdat er een brief voor de manager is.quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
Ik vond ze gisteren soms wel heel close, ik dacht: Esther pakt hem zo op z'n bek..quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
Esther had gehoopt de
Riding pony van willem te worden
Maar zelfs met drank op moet hij haar niet![]()
Van Jeffrey naar Marciano toe was het altijd wel oke, andersom greep Marciano iedere gelegenheid aan (vooral bij Isaac en Martin) om Jeffrey achter zijn rug om af te brandenquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heb ik nooit zo meegekregen.. zij hadden toch ook een pact samen? Of ben ik nou helemaal abuis..
Correctquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:00 schreef D. het volgende:
Dus, we krijgen nog een rode kaart, en een reguliere eliminatie?
lolquote:Op zaterdag 1 april 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
Esther had gehoopt de
Gooi er maar een polonaise inquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vind ik 10 uur wel een mooie tijd dat de stem iedereen wakker roept om voor het scherm te verzamelen omdat er een brief voor de manager is.
Ze zat ook de hele tijd heel uitdagend vlak bij hem te praten.... ik dacht dat dus ook!quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vond ze gisteren soms wel heel close, ik dacht: Esther pakt hem zo op z'n bek..
Oeps niet aan gedachtquote:
Schiet lekker op zoquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:00 schreef D. het volgende:
Dus, we krijgen nog een rode kaart, en een reguliere eliminatie?
Dat dacht ik ook, ze zat nog net niet op zijn schoot.quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vond ze gisteren soms wel heel close, ik dacht: Esther pakt hem zo op z'n bek..
Ze kroop er bijna opquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zat ook de hele tijd heel uitdagend vlak bij hem te praten.... ik dacht dat dus ook!
Ik vond ze gisteren soms wel heel close, ik dacht: Esther pakt hem zo op z'n bek..quote:Op zaterdag 1 april 2023 09:56 schreef greysbones het volgende:
Esther had gehoopt de
Ik ben erg benieuwd wat de gevolgen hier van zijn...quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vind ik 10 uur wel een mooie tijd dat de stem iedereen wakker roept om voor het scherm te verzamelen omdat er een brief voor de manager is.
Ik weet het nietquote:
Marciano heeft nog geen geel, dus denk ook geelquote:
Benieuwdquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:03 schreef D. het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe maandelijkse favorietenpoll gemaakt
[poll=5395]
Als het vergrijp ernstig genoeg is kan er ook gelijk rood gegeven wordenquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano heeft nog geen geel, dus denk ook geel
Maar ik weet niet hoe dat bij elkaar duwen is of er dan meteen een rode komt
Dan schop je toch die Esther aan de kantquote:
ik dacht nog een paar keer: mensssss wat kun je toch eng doen, daar rent een vent toch hard voor weg??quote:
JW niet die vindt het allemaal best, tis wat het tis.quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik dacht nog een paar keer: mensssss wat kun je toch eng doen, daar rent een vent toch hard voor weg??
uitgesteldquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:06 schreef engine het volgende:
Dat hooi kunnen ze mooi voor burning man gebruiken. Dat is toch vandaag?
Dat gaat niet meer doorquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:06 schreef engine het volgende:
En maar met die klauw in z'n gezicht en schouder... en maar aaien over z'n beentje..quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ze zat nog net niet op zijn schoot.
Gaat niet door tochquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:06 schreef engine het volgende:
quote:
Dat hadden ze mij niet verteldquote:
Was het niet nog net voor middernacht?quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:06 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat kan ineens in het weekend midden in de nacht
dat bedacht ik dus ook........ van 9-5 en niet in het weekend zeiden ze toch??quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:06 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Gaat niet doorquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:06 schreef engine het volgende:
Heb daar niets over gehoord dat dat niet doorgaatquote:
Ik wel , gaat niet doorquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb daar niets over gehoord dat dat niet doorgaat
Rupie had het er van de week nog over
Mag toch niet in het weekend hij zal tot maandag moeten wachten volgens mij.quote:
We weten niet op welk moment dat was hèquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:08 schreef xsaskiax het volgende:
Esther had het er over dat Jeffrey huilend binnen was gekomen...... maar op het filmpje zag ik hem echt niet huilen..
Es overdrijftquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:08 schreef xsaskiax het volgende:
Esther had het er over dat Jeffrey huilend binnen was gekomen...... maar op het filmpje zag ik hem echt niet huilen..
Esther zegt het dus wellicht niet serieus nemenquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dat bedacht ik dus ook........ van 9-5 en niet in het weekend zeiden ze toch??
quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
Tiano denkt dat hij misschien naar huis moet
Zou Kim 'm komen ophalen?quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
Tiano denkt dat hij misschien naar huis moet
Ooh ja dat moest eerder toch voor een bepaalde tijd?quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:06 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat doet ze vaker met een of ander feest kroop ze ook bijna op hem en had ze haar hand in zijn nek en trok de helfvtijd aan zijn nek haren. JW was stront lazarus.ze zei toen ook tegen hem: ik ga hier geen sex hebben omwille van mijn kinderen masr buiten de loods beloof ik niks he Willem!quote:
Ik heb het wel ergens gelezen of gehoord op de streams...quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag toch niet in het weekend hij zal tot maandag moeten wachten volgens mij.
Kon hem niet verstaan wat zei hij?quote:
Esther zei hetquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het wel ergens gelezen of gehoord op de streams...
Jammer als hij weg zou gaan maar ik blijf wel kijken voor Wendyquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:12 schreef ninalove2 het volgende:
Laat Jeff plz blijven anders is er geen reet meer aan man.
O hij had hem ook gewoon kunnen aanspreken ,wat hij gisteren deed was niet okequote:
Best knap, voor iemand die denkt dat Boxmeer in Gelderland ligtquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:15 schreef Harry het volgende:
Marciano: ik heb misschien wel tot 100 geteld, maar het is klaar.
@enginequote:Op zaterdag 1 april 2023 10:16 schreef D. het volgende:
[..]
Best knap, voor iemand die denkt dat Boxmeer in Gelderland ligt
Wat goed dat jij dit verstaat, snap niet dat hij zijn zender niet hoeft te controlerenquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano: "Ok, misschien heb ik mezelf nu teveel gegeven, maar ik heb.. misschien wel tot 100 geteld. Ik ben gewoon klaar. Ik ken mezelf te goed, het is klaar. En als ze me niet wegsturen (...) de groep. Sowieso ga ik de groep wat zeggen, maar dit is een gedrag da al 6 maanden bezig is. En door niet op tijd aan de rem te trekken heeft het een bepaalde ontwikkeling gebracht, soort acceptatie."
Oeehhh spannendquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano: "Ok, misschien heb ik mezelf nu teveel gegeven, maar ik heb.. misschien wel tot 100 geteld. Ik ben gewoon klaar. Ik ken mezelf te goed, het is klaar. En als ze me niet wegsturen (...) de groep. Sowieso ga ik de groep wat zeggen, maar dit is een gedrag da al 6 maanden bezig is. En door niet op tijd aan de rem te trekken heeft het een bepaalde ontwikkeling gebracht, soort acceptatie."
Nee dat gaat zeker niet meer door, als ook Marciano nu moet opstappen. Maar eigenlijk lijkt me de kans op een eliminatie na het vertrek van Wanda en Kim eerder ook al niet helemaal meer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
Kamer wissel komt pas na het weekend
( eliminatie maandag?)
Echt een sukkel want boxmeer ligt 15 min van venrayquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:16 schreef D. het volgende:
[..]
Best knap, voor iemand die denkt dat Boxmeer in Gelderland ligt
Dan zou er geen reden zijn om met de kamerwissel te wachtenquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat gaat zeker niet meer door, als ook Marciano nu moet opstappen. Maar eigenlijk lijkt me de kans op een eliminatie na het vertrek van Wanda en Kim eerder ook al niet helemaal meer waarschijnlijk.
Daarom. Als iemand uit bijv. Groningen het niet precies weet dan is dat wel te vergevenquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:19 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Echt een sukkel want boxmeer ligt 15 min van venray
Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
Het is echt nog dommer dan je denkt. Wat tot vorig jaar gemeente Boxmeer was, ligt tegen Venray aan.quote:
Misschien komt daar een officieel moment voor vanuit de Febo, vorige keer ook meen ik. Dus misschien wachten ze daar op.quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zou er geen reden zijn om met de kamerwissel te wachten
Nog een keer?quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het is echt nog dommer dan je denkt. Wat tot vorig jaar gemeente Boxmeer was, ligt tegen Venray aan.
Kan ook niet in het weekendquote:Op zaterdag 1 april 2023 10:21 schreef Harry het volgende:
Isaac zegt, dat Jeffrey zijn 24 uur NIET heeft aangevraagd, toen Marciano daar naar vroeg.
Maar dat heeeft hij wel gedaan volgens mij.quote:Op zaterdag 1 april 2023 10:21 schreef Harry het volgende:
Isaac zegt, dat Jeffrey zijn 24 uur NIET heeft aangevraagd, toen Marciano daar naar vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |